Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12761 til 12780 af 22746
-
Hjælp Nærringssalte og fortosyntesen
ForumindlægSidder og skriver rapport og har brug for lidt hjælp! :) Her er spørgsmålet: Hvorledes ville du forvente, at en ændring af mængden af af nærringssalte ville påvirke fotosyntesen under konstante forhold af lys og CO2 koncentration? Begrund! Påforhånd TAK!! -
Opskriv reaktionsskema
ForumindlægHej ! Jeg har brug for hjælp, da jeg sidder og er gået i hårdknude i en rapport. Jeg skal opskrive reaktionsskemaet for reaktionen mellem hydrogenphthalationen og hydroxidionen. Men jeg er helt på bar bund. Er der nogle, som der kan hjælpe ? På forhånd tak ! -
Er der mon en engel, der ude til at hjælpe mig?
ForumindlægJeg afslutter teknologi B iår og er snart ved at være færdig med min teknologi rapport :) jeg vil derfor høre om der var nogen der ville læse den igennem og evt. komme med en feedback? -
At producere varer i DK.
ForumindlægHej alle I. Jeg laver rapport om økonomi. I mit bilag står der: "Danmark er et af de dyreste lande i verden at producere varer i, og at dette kun fortsætter, hvis produktiviteten er blandt de højeste i verden". Jeg forstår ikke helt hvordan der kan være sammenhæng mellem de t... -
Olie
ForumindlægHej, Jeg har lavet en rapport omkring olie, der skal afleveres i morgen tideligt. Er der en venlig ven der kan hjælpe med at rette den? og evt, skrive noget relevant på som jeg mangler? På forhånd tak ! :) Skriv, så sender jeg den til dig! :) sebastian -
Jordskælv
ForumindlægNogen der kan komme med nogle gode ideer til min rapport? fx. hvordan man beregner epicenteret? (altså ud fra P og S bølgerne, gerne hele udregning og omkrivningen) mvh. TheGreenFoX ps. alle forslag er velkommende -
Hvad er store G på Mars?
ForumindlægJeg er ved at lave en rapport om Mars, og skal bruge konstanten store G i en formel. Jeg ved at store G på jorden er 6,67*10^-11 Nm^2/Kg^2 Men hvad er den på Mars? -
Jordbundsrespiration!
ForumindlægHejsa, jeg skal lave en rapport om Jorsbundsrespiration samt hvad betydning fugt og temperatur har for processen. Vi har bl.a. titrerede og målt pH. Men jeg har svært ved at komme i gang! Er der nogen somhar en opgave til mig hjælp? Hilsen me :) -
Beskriv billedet med matematisksprog
ForumindlægHey, vil gerne høre, hvad I synes om dette billede - skal bruge flere meninger i min rapport omkring matematiksprog. Svar på følgende spørgsmål omkring billedet: Kommentér brugen af matematisk sprog. Hvilke associationer tillægges det matematiske sprog? -
synonymer?
ForumindlægEr der nogen der ved, om der findes et andet fint biologisk navn for en "han/hun bjørn?" Og for en "han/hun fisk?" Skal nemlig bruge det i min rapport, og det ville derfor være fint med en biologisk betegnelse. På forhånd mange tak. -
ØKOLOGI !! hjælp hjælp
Forumindlægskal til at lave min biologi rapport nu her, hvor jeg skal fortælle general teori omkring søøkologi. Er rimelig på bar bund, er der nogen af jer kloge hoveder der kan bare sige kort hvad jeg skal komme ind på, for ved ikke lige hvordan jeg skal starte? please hjælp mig ;-) -
Længde på teknologirapport?
ForumindlægHejsa Vil høre om der er nogen "gylden regel" for hvor lang en teknologi rapport skal være før den er god? Der må være en eller anden grænse. Håber at nogen kan give et fingerpeg :) Tak på forhånd. -
loggerpro
Forumindlægjeg skal skrive en rapport om et gnidningsforsøg vi har udført ved filme en træklods med forskellige overflader (filt, gummi osv) som skulle "trækkes" frem vha. et lod. vi skal analysere videoen på loggerpro. er der nogen som kan hjælpe med det? :) på forhånd tak -
HURTIG HJÆLP !
ForumindlægJeg er ved og lave en rapport. og jeg vil gerne vide hvad er det først i tænker når i tænker på mick øgendahl? Og hvis i nu skulle sige målgruppen for hans "fans" hvad er de så i forhold til minerva modellen ? -
Elektronovergange for nitrogen?
ForumindlægHej. Jeg sidder med en rapport om spektralanalyse, og jeg skal svare på et spørgsmål vedrørende nitrogen. Hvilke overgange laver synlige spektralovergange for nitrogen? Håber meget at nogen kan hjælpe, da jeg er helt lost med hvad jeg skal gøre her. -
Antal mol reaktion..?
ForumindlægVi har en rapport hvor vi skal regne "antal molreaktion" hvor at kunne finde delta Hm.. Men jeg er helt blank i hvordan man finder hvor mange antal mol reaktion der er tale om? Er der nogle formler eller noget? Håber der er nogen der kan hjælpe..:) -
Hjælp til indledning og formål ang. metaller i opløsning.
ForumindlægJeg skal lave rapport om metaller i opløsning - reagerer forskellilge metaller lige hurtigt med en syre?. Man skal finde ud af, hvordan forskellige metaller (magnesium, zink, jern og kobber) reagerer med saltsyre? Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive i min indledning og formål, så er der ... -
Reaktionstiden i nervesystemet.
ForumindlægHej! Jeg er igang med at lave en biologi rapport og sidder devsærre fast ved et af spørgsmålene. Spørgsmålet lyder: Hvad helt konkret bruges reaktionstiden til i nervesystemet? Håber i kan svare mig. Hav en god dag:) -
gaschromatografi opgave
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nogle opgaver i min rapport. Problemet er at jeg slet ikke kan forstå spørgsmålet, så ved slet ikke hvad jeg skal gå igang eller gøre. http://peecee.dk/?id=14433 Det er fra 2) til 4) -
Strengbølger
ForumindlægHej. Skal lave rapport over et forsøg om strengbølger. Jeg skal beregne bølgernes fart vha. formlen: v = sqr(F/u) Hvor F er den kraft, som trækker i den svingende streng og u (mu) er strengens masse pr. længde. ´ Hvordan er man kommet frem til denne formel?
