Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12921 til 12940 af 57177
  • vietnam fra drage til tiger

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at læse pensum igennem om vietnamkrigen.Og kan ikke nå at skrive noter.Er der nogen her der har nogle gode noter til kilderne.? med venlig hilsen YogiPs af Peter Fredriksen
  • Konjunktur og omkostningspolitik

    Forumindlæg
    Er det rigtigt at omkostningspolitik omfatter Finans og pengepolitik, og konjunkturpolitik omfatter indkomst og valutapolitik? Jeg er kommet helt i tvivl fordi jeg har skrevet 2 forskellige ting i mine noter! På forhånd tak!
  • Matematik B eksamen 7. December 2016

    Forumindlæg
    Hejsa, var oppe i matematik b eksamen her i december. Står i den situation jeg har fået ny computer i mellemtiden, her har jeg så mistet mine matematik noter :(( Nogle der evt. har Matematik B eksamen fra d.7 december 2016
  • comma

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg ledsætning på engelsk? Jeg ved allerede, hvordan jeg finder det på dansk. Når "ikke" står midt på udsagnsleddet og grundleddet. Men hvordan finder jeg bisætning/ledsætning på english? Kan i også forklare hvordan jeg finder genstandsled på engelsk please Lad ...
  • Grundforløb

    Forumindlæg
    Hvor lang tid varer grundforløbet på et teknisk gymnasium, og hvad er det helt præcist man lærer i det?
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej Venner Jeg vil lige hører om hvornår man dumper en studentereksamen? Jeg har nu et gennemsnit på langt over 2,0, men vil det så sige at hvis jeg dumper de sidste to eksaminer jeg har, så består jeg stadigvæk studentereksamen? Tak på forhånd
  • Bestået eller dumpet

    Forumindlæg
    Har en veninde som er interesseret i at høre om, hvis hun har dumpet matematik a, om hun så stadig kan få huen på? Det samlet gennemsnit af alle fag er over 02, men matematik a er dumpet, da snittet er under 02. Kan hun så få huen på?
  • Eksamensfag

    Forumindlæg
    Hvilke fag skal man op til eksamen i ?
  • HASTER - SKAL AFLEVERE KL. 16

    Forumindlæg
    skal integrere flg. e(- x^2 / 2) med grænserne -1 og 1 Forestiller mig det skal gøres ved substitution, så forsøgte med u = -x2 / 2, men det synes jeg ikke der kom noget fornuftigt ud af. Nogen der kan hjælpe???
  • skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(

    Forumindlæg
    hej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:)
  • lommeregnerprogrammer

    Forumindlæg
    Hey... nogen der ved om man kan lave et program der kan løse integraler på en TI-83??
  • TI-82

    Forumindlæg
    Jeg er ved at undersøge, hvad den konkrete forskel på TI82 og TI83/84 er, men kan ikke rigtigt finde et godt link, der beskriver TI82.Hvis nogen enten kender et link eller er i stand til at ridse forskellene op, vil jeg være taknemmelig.Ideen er naturligvist at spare penge ved at bruge TI82 isted...
  • Funktionens graf

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg finde ud af, hvilken graf der passer til en funktion..
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud?
  • eksamen VUC

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..??
  • "SPILLET OM KARAKTERERNE"

    Forumindlæg
    Kan man som HHX elev benytte sig af denne bog?
  • Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?

    Forumindlæg
    Vil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF.
  • Handelsskolelærer?

    Forumindlæg
    At være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget?
  • Hjælp medie eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogen der lige kan forklare mig en gang hvordan sådan en mediefags eksamen forløber? jeg skal op imorgen.. på forhånd tak.. mvh mads
  • De tre taksonomiske nievauer +/- konklusion? Hvordan er det nu?

    Forumindlæg
    Når man benytter sig af de tre taksonomiske niveauer: redegørelse, analyse og vurdering/diskussion - er det så påkrævet at man har en endelig konklusion? Jeg har nemlig lavet delkonklusioner. Kunne være fedt hvis i kunne henvise til en hjemmeside, der kan bekræfte det.