Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12921 til 12940 af 57177
-
vietnam fra drage til tiger
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse pensum igennem om vietnamkrigen.Og kan ikke nå at skrive noter.Er der nogen her der har nogle gode noter til kilderne.? med venlig hilsen YogiPs af Peter Fredriksen -
Konjunktur og omkostningspolitik
ForumindlægEr det rigtigt at omkostningspolitik omfatter Finans og pengepolitik, og konjunkturpolitik omfatter indkomst og valutapolitik? Jeg er kommet helt i tvivl fordi jeg har skrevet 2 forskellige ting i mine noter! På forhånd tak! -
Matematik B eksamen 7. December 2016
ForumindlægHejsa, var oppe i matematik b eksamen her i december. Står i den situation jeg har fået ny computer i mellemtiden, her har jeg så mistet mine matematik noter :(( Nogle der evt. har Matematik B eksamen fra d.7 december 2016 -
comma
ForumindlægHvordan finder jeg ledsætning på engelsk? Jeg ved allerede, hvordan jeg finder det på dansk. Når "ikke" står midt på udsagnsleddet og grundleddet. Men hvordan finder jeg bisætning/ledsætning på english? Kan i også forklare hvordan jeg finder genstandsled på engelsk please Lad ... -
Grundforløb
ForumindlægHvor lang tid varer grundforløbet på et teknisk gymnasium, og hvad er det helt præcist man lærer i det? -
Studentereksamen
ForumindlægHej Venner Jeg vil lige hører om hvornår man dumper en studentereksamen? Jeg har nu et gennemsnit på langt over 2,0, men vil det så sige at hvis jeg dumper de sidste to eksaminer jeg har, så består jeg stadigvæk studentereksamen? Tak på forhånd -
Bestået eller dumpet
ForumindlægHar en veninde som er interesseret i at høre om, hvis hun har dumpet matematik a, om hun så stadig kan få huen på? Det samlet gennemsnit af alle fag er over 02, men matematik a er dumpet, da snittet er under 02. Kan hun så få huen på? -
Eksamensfag
ForumindlægHvilke fag skal man op til eksamen i ? -
HASTER - SKAL AFLEVERE KL. 16
Forumindlægskal integrere flg. e(- x^2 / 2) med grænserne -1 og 1 Forestiller mig det skal gøres ved substitution, så forsøgte med u = -x2 / 2, men det synes jeg ikke der kom noget fornuftigt ud af. Nogen der kan hjælpe??? -
skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(
Forumindlæghej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:) -
lommeregnerprogrammer
ForumindlægHey... nogen der ved om man kan lave et program der kan løse integraler på en TI-83?? -
TI-82
ForumindlægJeg er ved at undersøge, hvad den konkrete forskel på TI82 og TI83/84 er, men kan ikke rigtigt finde et godt link, der beskriver TI82.Hvis nogen enten kender et link eller er i stand til at ridse forskellene op, vil jeg være taknemmelig.Ideen er naturligvist at spare penge ved at bruge TI82 isted... -
Funktionens graf
ForumindlægHvordan kan jeg finde ud af, hvilken graf der passer til en funktion.. -
Hvordan?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud? -
eksamen VUC
ForumindlægHvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..?? -
"SPILLET OM KARAKTERERNE"
ForumindlægKan man som HHX elev benytte sig af denne bog? -
Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?
ForumindlægVil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF. -
Handelsskolelærer?
ForumindlægAt være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget? -
Hjælp medie eksamen
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der lige kan forklare mig en gang hvordan sådan en mediefags eksamen forløber? jeg skal op imorgen.. på forhånd tak.. mvh mads -
De tre taksonomiske nievauer +/- konklusion? Hvordan er det nu?
ForumindlægNår man benytter sig af de tre taksonomiske niveauer: redegørelse, analyse og vurdering/diskussion - er det så påkrævet at man har en endelig konklusion? Jeg har nemlig lavet delkonklusioner. Kunne være fedt hvis i kunne henvise til en hjemmeside, der kan bekræfte det.
