Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12921 til 12940 af 22746
-
Ioner og næringssalte
ForumindlægHej, jeg er meget lost omkring de her spørgsmål til min rapport. 1. Hvad er sammenhængen mellem ioner og næringssaltene N, P og K? 2. Hvad er forskellen på opløseligheden af fosfat og nitrat salte? - Er de metaller eller ikke-metaller, og hvorfor? På forhånd tusinde tak -
Blodtypebestemmelse
ForumindlægHej jeg har i en rapport fået nogle spørgsmål og nedenståede kan jeg desværre ikke finde ud af at svare på. Håber i kan hjælpe. 1. Hvad forstås ved et antigen og et antistof i forbindelse med blodtyper? Hvad forstås generelt ved et antigen og antistof? Tak på forhånd -
Vitalkapacitet?
ForumindlægHej, er i gang med min NV rapport, men er lige gået lidt i stå.. Er nået til et spørgsmål som lyder på: Hvordan kan vatilkapacitet forsøge forbedres, altså opnå en mere præcis data? Nogen der kan give et eksempel? På forhånd tak! :D -
SRO, opstilling
ForumindlægHej.. Jeg sidder her og skal skriv min Studie Retnings Opgave om Geometrisk optik og matrixalgebra.. Men.. Hvordan skal sådan en opgave stilles op.. Skal den stilles op som en rapport? eller skal den stilles op som en dansk stil blot med punkt form.? nogen der lige kan fortælle mig hvordan de ha... -
Støkiometri
ForumindlægHej alle.. Jeg er i gang med en rapport, og kommer så til en opgave hvor der står beskriv med dine egne ord hvad støkiometri er, jeg har ingen problemer med at lave et støkiometrisk skema, det er mere det at forklare hvad det egentlig er?! -
Vands fordampningsvarme ! HASTIGT
ForumindlægHej jeg har lavet en rapport omkring vands fordampningsvarme. Men ved ikke hvordan jeg skal svare på dette spørgsmål: - Der er fordampet lidt vand, inden kogningen begynder. Forklar om dette vil gøre den beregnede fordampningsvarme for stor eller lille? kan nogen hjælpe med at svare på dette .. -
calciumhydroxids opløselighedsprodukt
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en rapport om calciumhydroxids opløselighedsprodukt. Mit problem er at jeg ikke forstår hvordan jeg skal beregne [OH-] og [Ca2+], så hvis der er nogle som har lavet sammen forsøg, ville det være lækkert, hvis i ville forklare mig det. -
Beregning af volume af alkohol
ForumindlægJeg står og skal aflevere en kemi rapport, og jeg har brug for hjælp. Jeg skal beregne en gærblandinges volumen. Men de eneste tal jeg har er en start og slut vægt, på henholdsvis: Start: 289,52 g Slut: 281,12 g Hvordan beregner jeg volumen?? -
Bestemmelse af reaktionsorden
ForumindlægTænkte om der var nogen, som gad kigge i min rapport, da jeg har problemer med at løse resultatbehandlingens sidste del. Så hvis nogen vil hjælpe en kemiker i nød kommer der et link her http://peecee.dk/upload/view/99673 Hilsen Anders -
DIO-haster
ForumindlægJeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive en rapport snart, og skal derfor have lavet en problemformulering. Fagkombination er: Dansk og historie Mit emnevalg er: Internationale reklmer. En der kan hjælpe mig med at lave en god problemformulering. Mvh Maja -
DIO-haster
ForumindlægJeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive en rapport snart, og skal derfor have lavet en problemformulering. Fagkombination er: Dansk og historie Mit emnevalg er: Internationale reklmer. En der kan hjælpe mig med at lave en god problemformulering. Mvh Maja -
SWOT E-handel
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en rapport indenfor E-handel og ville høre om der er nogle som har lavet en SWOT analyse for en internetvirksomheder, eksempler for internetvirksomheder kan være torvet.dk, www.bestfood.dk, www.fiskehuset.dk, www.slagter.dk og www.aarstiderne.com. Håber nogen kan hj... -
Viden om ørken
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål til en biologi rapport omkring ørkenen. Jeg har brug for viden om: -Klimaet i ørkenen. -Jordbunden i ørkenen. -Vandets kredsløb i ørkenen. -Specielle træk ved ørkenen. Mange tak :) -
Biologi blodtyper
ForumindlægHej , jeg sidder her og manger sidste opg i min rapport hvor jeg skal finde ud af hvilken blodtype min forældre har når jeg har B^- Dette skal jeg vise i et krydsningsskema nogle som kan hjælpe er helt blank -
Muslimerne ?
ForumindlægVar deres verdensbillede ligesom de kristne? Eller hvad? Det ville være dejligt, hvis en muslim kunne svare mig på dette. Kan desværre ikke finde noget om bogens folks verdensbilleder :S. (nederen). Håber virkelig at få hjælp, da jeg er i tidsnød mht. min rapport. På forhånd tak. -
Scientology haster
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en rapport om scientology på onsdag og jeg har svært ved at finde svar til: Hvilket verdensbillede har sekten? Er sekten politisk enggageret? Hvordan løber sekten rundt økonomisk? Hvad er samfundets holdning til sekter generelt?¨ håber I derude an hjælpe. tak -
jern(II)sulfat heptahydrat
ForumindlægJeg sidder og er ved, at lave en rapport om jern(II)sulfat heptahydrat. Jeg kan ikke lige finde den røde tråd i dette spørgsmål: Hvorfor bobler det når jern opløses af syre? Er der en, som kan hjælpe mig :) -
forskel på kroppens celler og æg- og sædceller
ForumindlægHej. Jeg er igang med en biologi rapport, og har frygtelig brug for hjælp! Det er ikke mit stærkeste emne. Der bliver spurgt: "Hvordan adskiller æg- og sædceller sig fra resten af kroppens celler? Er der nogen der har en begrundelse for det? 1.000 Tak på forhånd -
HJÆLP DIO!!! DET HASTER!!!
ForumindlægJeg har valgt Bush doktrinen som emne, og har okay styr på hvad jeg skal have med osv. har bare problemer med opstillingen ??? Nogen der kan fortælle mig hvordan min rapport skal stilles op sådan nogenlunde så det ikke bliver noget rod :) tak -
Hjælp-vippespirometer
ForumindlægHej... jeg er ignang med en biologi rapport om vippespirometer... Formålet med dette forsøg er at bestemme iltoptagelsen i både hvile tilstand og arbejdstilstand for forsøgspersonerne. men jeg ved ikke hvad man kunne evt. skrive i teoriafsnitet... nogle kan hjælpe??? vil bære taknemlig... M...
