Søgning på: dansk reportage. Resultater: 12941 til 12960 af 41162
-
HASTER HJÆLP PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig at svar (din kommentar) om : Hvad er fordel & ulemper ved at benytte internettet til at danne sig en identitet??? -
Engelsk debatforum
ForumindlægEr der nogle, der kender en engelsk side, hvor man har mulighed for at stryke sit engelske, helst i form af debat e.l.? -
Fysik og farver - elektromagnetisk stråling, additiv og subtraktiv farvedannelse og absorptionsspekterum
ForumindlægHej SP Jeg overvejer at skrive SRP i kemi A og fysik B med farver og farvestoffer som emne (intet er dog fast belusttet). Mine noter fra 1.G er dog meget mangelbare på det fysiske aspekt af farver. Er der nogen bøger og/eller websider, som er pålidelige og læse-venlige? Mange tak for hjælpe... -
Lysets hastighed
ForumindlægOle Rømer var den første, der målte lysets hastighed rimelig præcist (?).Hvordan gjorde han dette?Det var noget med Jupiters måner... -
nyheder!
ForumindlægHvilke påvirkninger udsættes i for, fra nyheder i medierne? Håber på nogle gode svare :) -
Hjælp til Studieportalens redskaber til tekst og billedanalyse :)
ForumindlægHej :) Jeg har været inde og set på studieportalens redskaber til tekst og billedanalyse. (link: https://www.studieportalen.dk/Fagsider/Danish.aspx) - Desværre kan jeg ikke klikke mig ind på de forskellige emner (eks. eventyr analyse). Derfor ville jeg hører om det kun er mig, som har dette probl... -
Indledning til introducerende artikel - hjælp!
ForumindlægHej alle, har skrevet en introducerende artikel om argumentation. Er i tvivl om hvad indledningen skal indeholde, og hvor lang den skal være. Har skrevet lidt om at påstande må underbygges før at der kan være tale om argumentation, samt lidt om retorik og at det kan være godt at bruge. Jeg tænker... -
1 sætning
ForumindlægGodaften.\n\nJeg har blot lige en kort sætning, som jeg har siddet og kludret lidt med. Den skal helst være så ordret som muligt.\n\nDansk:\nNu har det været weekend og i morgen skal vi have tysk.\n\nTysk:\nJetzt ist es Wochenende gewesen und Morgen werden wir in Deutsch unterrichtet.\n\nPå forhå... -
spansk sætning
ForumindlægJeg har nogle sætninger:\n\n!podía decir con toda naturalidad que se iba con Mette! \n\nMikael no se atrevería a hacerle nada en la calle, a la vista de todos.\n\nKunne man sige med al naturlighed at der gik Mette!\n\nMikael tør ikke lave noget som helst på gaden allerede.\n\nKan nogen komme med ... -
Hvilken litterær periode er vi i nu?
ForumindlægHej Ja sprøgsmålet lyder som overstående, hvilken litterær periode er vi i nu? Jeg skriver netop om en skribent, som er meget kritisk over for narcissismen i det senmoderne samfund. Hvilken periode, skriver hun så i? Senmodernisme? Håber I kan hjælpe! -
SRO i december. Kan man booke nogle ?
ForumindlægHej folkens. Efter sommerferien går jeg i 3.g :) Jubiii. Jeg skal skrive SRO som har en vægt på 2. Og det er så VIGTIGT for mig at jeg får en god top karakter. Jeg vil gerne ind på en vidergående uddannelse jeg har drømt om i hele mit liv. Og jeg tvivler meget på at jeg kan klare det alene. Men... -
hvem er
Forumindlæghej hvem er den behagelig mand der gennemgår grammatik på videoerne. tak bruger dem i undervisning, men er han grammatik lektor -
rejser, opdagelser, forandringer og ny viden
ForumindlægJeg har tænkt mig at vælge biologi. Men kan ikke komme med nogle evner, udover "rejsen fra barn til voksen" og er også i tvivl om hvilke fag - udover biologi - der kan anvendes? -
Lektiehjælp m.m.
ForumindlægHej alle sammen Hermed et link til min Facebook side, hvor jeg lægger undervisningsmaterialer ud, samt forskellige opgaver, som jeg mere end gerne kigger på og sender tilbage til dig. Hermed linket: https://www.facebook.com/E.Spansk/?ref=hl Vil du prøve kræfter med en lille opgave omkring de s... -
LINKS
ForumindlægHej,\n\nTænkte på om der var nogen der havde nogle gode links der kan bruges som hjælp til lektierne, tænker her specielt på de naturvidenskabelige fag, men alt er godt.\n\nMange tak. -
aluminum!!
Forumindlæghej jeg har en opgave som lyder sådan: hvilket naturligt råstof bruges til at producere aluminium ? beskriv udvinding og bearbejdning. kan nogen svarer på noget af det? -
magt og afmagt
ForumindlægHej vi har afgangseksamen i projektopgave om 5 dage og har stadig ikke fundet noget emne :( Så i må meget gerne komme med nogle forslag hvis i har litteratur henvisninger eller andet er det mere ind velkommentDet overordenede emne er Magt og Afmagt begge ord behøves ikke være involveret det må go... -
Potensmodel.
ForumindlægPotensmodellen for sammenhæng mellem temperatur og afstand til solen, (TI Interaktive laves der powerregression), er der nogen der ved om den model er ax^b ? -
Ambulance Assistent
ForumindlægJeg er en 16 årig pige som fylder 17 til maj. Jeg er lidt i tænkeboks eller rettere sagt forvirret. Jeg vil rigtigt gerne studere indefor Ambulance uddannelsen,men jeg har fået anbefalet at tage en højere eksamen som STX eller HF inden jeg går videre. Måske nogle der kan hjælpe? ??? Knus en forvi... -
1 sætning
ForumindlægHej! Har brug for hjælp til denne sætning som skal oversættes til fransk:"hun skal bo i Francoises lille lejlighed i byens centrum" Det jeg er i tvivl om er hvilken tid "skal" skal være i?
