Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12961 til 12980 af 132250
-
Kemi eksamen?
ForumindlægHej folk. Jeg skal op til kemi eksamen næste uge. 0-B niveau. Jeg tænkte på, om det er muligt at tage sådan en reeksamen eller hvad det nu er, hvis man dumper? Og hvornår kan man komme op igen? Er det samme pensum man kommer op i, og hvem skal man henvende sig til, hvis det sker? Jeg er bare såå... -
til eksamen imorgen ..
ForumindlægHeeeej alle sammen , er der nogle der kan hjælpe mig sidder og kæmper med min opgave til eksamen imorgen .... HJÆÆÆÆLP MIG ! det handler om Politik . straffeloven unge og Krimminalitet .. 1 HVAD ER STRAFFELOVEN ? 2. KAN MAN OVERTRÆDE ANDRE LOVE ? 3 HÆVN ELLER RESOCIALISERING Håber der... -
Kemi eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med at læse til kemi eksamen, hvor jeg skal have hjælp til nogle begreber. - Elektrontæthed - Betamiunsstråling - Tælletal - Polymertyper - Forbrændingsreaktion - Afstemning af kemisk reaktion - Ophedningsreaktion - Begrænsende faktor/overskud - Fældningsreaktion - ... -
Hjælp - NG eksamen!
ForumindlægHej Alle Jeg har fået mit emne til min ng-eksamen og den lyder sådan her: Vil jordkloden bliver overbefolket? Fokus punkter: Naturgrundlag, klima, befolkningsfordeling, befolkningsvækst og fødevareforsyning. Mine spørgsmål til jer: HVad er naturgrundlag? Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte? e... -
Hjælp - Ng eksamen!
ForumindlægHej Alle Jeg har fået mit emne til min ng-eksamen og den lyder sådan her: Vil jordkloden bliver overbefolket? Fokus punkter: Naturgrundlag, klima, befolkningsfordeling, befolkningsvækst og fødevareforsyning. Mine spørgsmål til jer: HVad er naturgrundlag? Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte? e... -
Eksamen - oplæsningsstykke
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse, og skal snart til den mundtlige eksamen i dansk. Jeg har valgt pressefotoet: "Kampen om Mosul" - taget af Asger Ladefoged, som blev kåret til årets nyhedsbillede i 2016. Jeg har virkelig svært ved, at kunne finde et oplæsningsstykke, som vil være relevant til ... -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej. Jeg går i 9.klasse og skal op til mundtlig dansk eksamen her om 4 uger. Jeg har trukket emnet ulykkelig kærlighed, og er på udklig efter en god novelle. Kender i nogle gode noveller man kan lave en god analyse udfra? Selvfølgelig omhandlende ulykkelig kærlighed. Tak på forhånd :) -
Eksame opgaver
ForumindlægHej, Jeg skal op til mundtlig samfundsfag om 1 uges tid. Min lærer har givet os nogle eksamen opgaver som tidligere elever har fået. Så ville vide om nogle også har så nogle opgaver de kan dele så jeg kan bruge dem som forberedelse. Helst indefor de her emner da de er mit pensum: Ulighed og velf... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN!
ForumindlægKære alle skal til dansk eksamen her i juni, og har trukket fordybelsesområdet dansk kultur... Nogen der har nogle forslag til en virkelig god tekst jeg kunne vælge? det må gerne være lidt anderledes, spændende og originalt... altså ikke H.C andersen, gi' mig danmark tilbage, i danmark er j... -
Fysik eksamen:
ForumindlægEr der nogle af jer, som har gode råd til fysik eksamen? Evt. hvad der er vigtigt at huske osv? Noget af det vigtigste, er det ikke at bare lede efter et ord i opgaven eks. elektrisk energi eller andet, også slå op i formel samlingen.. Bør man så derefter undersøge hvad det er man skal finde, og ... -
24-timers eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundtlig eksamen, hvor jeg skal udarbejde en synopsis. Min opgave skal bestå af de taksonomiske niveauer og baseres på forskellige bilag. Jeg har styr på alt det, men jeg har bare altid været lidt usikker på, hvad man skal gøre i den analyserende del. Altså det jeg har ... -
biologi eksamen
ForumindlægJeg skal op i biologi eksaman, trække nogle spørgsmål og jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen venglige give gode råde. Det kan være en meget størrre hjælp. Det er en meget vigtigt eksamen for mig at få en god kraktere, og virkelig brug for en hjælpende hånd. -
Historie eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart op til eksamen, og vil gerne vide, hvor vigtigt det er at inddrage supplerende materiale (altså kilder man selv har fundet), for man har jo ret mange kilder i forvejen. Desuden vil jeg gerne vide, om man skal printe eksemplarer af det supplerende materiale ud og så give til læ... -
Historie eksamen!!
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål vedrørende historie A mundtligt på STX, hvor man har 24 timer til det ukendte materiale man trækker. Vil man til selve eksamen blive spurgt indtil andre emner end det man har trukket, for det vil være ret svært at kunne huske et så bredt 3-års historie pensum i hel... -
Spørgsmålene til eksamen
ForumindlægHej jeg skal lave spørgsmål til alle de her stikord. Det er til NF eksamen, jeg skal bruge det synopsis. Jeg ved ikke hvilke spørgsmål, jeg skal lave til dem. Er der nogen, da kan hjælpe mig. Det vil være et stor hjalp :) Næringsstoffer Energiprocesser Forbrænding Kondition, BMI, Muskelmasse, ... -
Hjælp til STATA-eksamen
ForumindlægHej. Jeg søger en der kan hjælpe mig med min eksamen på modulet "Kvantitative Metoder". Timelønnen kan der snakkes om, men hele opgaven SKAL være færdig den 8. december da den skal afleveres d. 10. december. Det handler primært om hjælp til statistik programmet STATA. Du skal have e... -
Engelsk grammatik SÆTNING hjælp!
ForumindlægJeg er lidt i tvivl med denne sætning.. Jeg skal finde fejl, rette denne sætning + forklare hvorfor jeg retter den (grammatik) "The advertising agency was interested in that the campaign became a success." Jeg er kommet frem til at det er that der er noget galt med, og synes det ... -
Engelsk oversættelse - en enkelt linje
ForumindlægHej Hvordan ville i oversætte flg.: (Studerer man omstændighederne nærmere, ser man, at busboykotterne også var begyndt i Sydstaterne, før Rosa L. Parks nægtede at rejse sig op), og at der HER OG DER var betydelig uro..... Håber der er nogen der kan hjælpe... -
Rettelse af lille engelsk oversættelse.
ForumindlægHej derude, jeg håber der er nogen, der har mod på at rette min engelskoversættelse, alt grammatik inklusiv kommaer bliver regnet med i bedømmelsen, PÅ FORHÅND TAK, - IDA :) Dronning Victoria (1819-1901): Prinsesse Victoria var kun 18 år gammel, da hun blev dronning af England i 1837. Hendes l... -
Fsa engelsk, hvordan foregår den? (mundtligt)
ForumindlægHej sp. Hvad går de engelse mundtlige prøve ud på?Hvor langtid har man til at fremlægge i?Må man bruge powerpoint til sin fremlæggelse?eller en helt anden fremlæggelse? Tak på forhånd! :)
