Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 12961 til 12980 af 47924
-
Eksamen A-B-C niv.
ForumindlægHejsa.. Jeg tænkte på om der på STX er nogen regel der siger hvor mange mundtlige eksamner man skal op til på de forskellige niv. Jeg har nemlig været oppe i 3 c-niv. fag... og så der nogle der begynder at snakke om, at vores c-kvote er opbrugt, hvilket jeg aldrig har hørt om før.. er der nog... -
Dansk 9. klasses eksamen - synopse
ForumindlægJeg har lige trukket emnet "Den største sorg" i dansk, og skal nu til at lave en synopse m.m. Har i forslag til prøveoplæg (fx noveller, pressefotoer, kortfilm eller andet)? Tak! -
Hjælp.. Kan disse problemstillinger bruges til eksamen???
ForumindlægJeg skal op imorgen og jeg har lige trukket emne idag, og jeg trak Samfundets energisystemer - Vedvarende energi. og min problem formulering lyder således, hvordan kan de vedvarende energikilder blive et brugbart alternativ til de fossile energiressourcer? - Hvad er det fossile energisystem? - H... -
Skriftlig biologi A eksamen 2014
ForumindlægEr mon nogen som ligger inde med eksamenssættene fra skriftlig biologi A 2014 eller opgaver der fra? -
Hvordan kan jeg forberede til VØ eksamen?
ForumindlægHej derude... Jeg skal op til Virksomhedsøkonomi, men jeg aner ikke hvordan jeg skal forberede. Jeg kan læse bøgerne igennem og skrive noter til, men tror ikke jeg vil få noget ud af det... Er der nogen der kan komme med forslag?.. Vil gerne forberede mig således, at det bliver i mit hovedet........ -
Dansk Mundtlig Eksamen, "Romantikken"
ForumindlægHej alle sammen jeg har et problem, jeg havde trukket Romantikken men kan slet ikke finde min opgave som jeg tror jeg har glemt på skolen... Derfor tænkte jeg om nogle havde den samme og kunne være sød og hjælpe mig ved at måske sende et billede af siderne eller sådan noget :-) det er rigtig vigt... -
EKSAME imorgen :'( PLEASE HEEELP.
ForumindlægNogen kan forklare mig om denne artikel.. ??? http://videnskab.dk/krop-sundhed/ny-diabetes-vaccine-pa-vej -
Mundtlig eksamen - hvad betyder formuleringen af spørgsmålet?
ForumindlægHej derude! Jeg håber en af jer kan hjælpe mig med at specificere hvad jeg skal gøre i min mundtlige eksamination i matematik A-niveau i spørgsmål 1 og 2.. De lyder således 1. Indfør den trigonometriske funktion af sin(x). Bevis arealformlen og sinusrelationen 2. Indøfr den trigonometriske fu... -
Dansk eksamen den levende eller trykte reklame
ForumindlægHej. Et meget vigtigt spørgsmål. Til dansk mundtlig trak jeg reklamer- den trykte eller den levende. Nogle bud på hvad jeg eventuelt kunne snakke om? En god artikkel? En reklame i tv'et? Hjææææææælp pleasssss -
Brug for hjælp til uofficiel eksamen. (rødforskydning og Hubble)
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet: Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning og Hubbles lov? Nogen der kan give mig et svar. Tak på forhånd -
Mat A HHX - Eksamen maj 2016
ForumindlægHejsa! Er der nogen, der har en facitliste dele af/hele eksamenssættet i Matematik A eksamen 2016 på HHX? I så fald vil jeg meget gerne se dette! :) Dbh. -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Mundtlig engelsk eksamen: Idéer til disposition
ForumindlægHej Jeg står i den "uheldige" situation, at jeg snart skal forlade folkeskolen. I den forbindelse følger der selvfølgelig en masse eksamener. Jeg er ved at skrive en disposition til den mundtlige engelsk eksamen og er rendt ind i lidt problemer. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg vil s... -
Selvvaglt tekst til Dansk eksamen! :)
ForumindlægHej jeg skal snart op til prøve eksammen og kan virkelig ikke finde nogle tekst jeg kan perspektivere til.. Læste tekster: Agnete og Havmanden – gendigtning (1808) Adam Oehlenschläge Guldhornene (1802) af Adam Oehlenschläger Gåsetårnet i Vordingsborg (1842) J.Th. Lundbye Det Waagep... -
24 timers eksamen, hjælp!
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige nu midt i en 24-timers eksamen med emnet "Danmark og velfærdsstaten", og jeg ved ikke hvordan jeg skal lave min problemformulering. Jeg har 4 tekster, alle sammen noget der minder om kronikker fra Politiken og Information. De behandler alle sammen emnet DK... -
Eksamen spørgsmål kemi hjælp!!!
ForumindlægJeg har mulighed for at kommme op i dette spørgsmål til eksamen.. men jeg kan ikke få mit hoved drejet til hvordan jeg skal svare på det! Redegør for relevante begreber i relation til reaktionshastighed idet du inddrager bilagsmaterialet. Du skal med udgangspunkt i laboratorieudstyret gennemgå... -
AT-eksamen: Hvad, hvor og hvornår?
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at skulle op til AT-eksamen her på tirsdag. Har skrevet omkring Homo Artefakt, dansk, samfundsfag - og taget Svend Åge Madsen - Kvinden uden krop, med som danskfagligt. Hvorledes skal jeg forklare fagenes forskellige påvirkning på min opgave? Jeg har tænkt mig at... -
Hjælp til mdtl. samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej alle!;) tillykke til de af jer der har fået hue og held og lykke til alle os andre der mangler den sidste eksame for at blive studentX) Jeg har lige trukket samfundsfag 24 timers opgave. Temaet er "Hvordan styres Danmark?". Jeg har fået nogle artikler: Farvel til ti års blokpolitik.... -
Dansk mundtlig eksamen spørgsmål
ForumindlægSkal til Dansk A mundtligt eksamen snart på hf og har nogle spørgsmål, jeg håber jeg kan få svar på :) Må man skrive på det papir man får udleveret fks en novelle, digt eller tale? Tænker på at understrege steder i teksten der er relevante. Hvad er godt at forberede, altså hvad kan min lære og... -
Idéhistorie eksamens opgave - Ideer
ForumindlægHej alle ... Jeg er nået til det punkt, at vi i idéhistorie skal skrive vores eksamensopgave, som vi muligvis skal forsvare til en mundtlig eksamen til sommer. Jeg står dog i den situation at jeg ikke rigtig kan komme på virkelig interesaant emner.. Vil utrolig gerne have et emne, hvor jeg bare ...
