Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13041 til 13060 af 38620
-
SSO
ForumindlægHej.Nogen der ved om der er sådan en ca. inddeling med sider, når man skriver sin opgave, altså fx; 4 sider redegørelse, 6 sider analyse, 5 sider vudering. Eller har i nogen forslag til hvordan den "perfekte" opdeling kunne se ud.på forhånd tak -
Hjælp !!
ForumindlægHeej allesammen Har et meget stort problem, da jeg ikke ved hvad for nogle modeller jeg skal bruge for at dække min problemformulering strategisk analyse for Fleggaard . . Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe mig eller bare give mig nogle ideer. Hilsen Denice . -
Resume af H.C. Andersens "Snedronningen"
ForumindlægJeg leder efter et kort resume af H.C. Andersens "Snedronningen". Jeg har ikke tid til at læse og analysere den fulde version - så leder derfor efter et kort resume. Mvh. CT. -
HJÆLP !! :-/
ForumindlægJeg har fået til opgave, at analysere digtet Ydun af Mette Moestrup. Hvis der er nogle, som sidder inde med nogle bud på, hvad det digt handler om, vil jeg meget gerne høre fra jer, da jeg er rimelig meget på bar bund.. Mvh Allou.. -
Fysik Omvendt Superposition
ForumindlægJeg skal til eksamen på torsdag i fysik B og jeg har et spørgsmål som lyder: Forklar "omvendt superposition" også kaldet Fourier-analysen? Det siger mig ikke noget overhovedet Jeg ved godt hvad superposition er, men ikke den omvendte superposition -
Hurtigt spørgsmål:)
ForumindlægJeg skal skrive en analyse og fortolkning af Simon Frulund '' Mælk ''. Men jeg kan finde nogen opgaver uden det koster penge. På studienet koster det penge, men er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en links...... -
Forladt, dog ej af venner i nøden
ForumindlægJeg er ved at lave en analyse af billedet "Forladt dog ej af venner i nøden", men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor de er forladt. Det kan sikkert tolkes på mange måder, men er det nogen der har et bud på hvorfor de er forladt? -
HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg skal snart op til eksamen, og er kommet i tvivl om noget! en af mine analyse punkter er komposition, og der har jeg brugt berettermodelen. men når jeg skal "fremlægge" det, skal jeg så forklare alle de 7 punkter, ellers skal jeg vælge de 3 vigtigste? -
mundtlig eksamen
Forumindlæghejjeg skal op i mundtlig dansk (stx), men ved ikke helt hvordan eksamen vil forgå...man kommer ind- trækker et spg, og går ind i forberedelsen, men hvilke ting er vigtige a komme ind på. analyse-fortolkning-perspektivering, men er der mere?? hvordan starter man på teksten når man skal fremlægge?? -
Eventyr (24 timer)
ForumindlægJeg har været oppe og trække et eventyr i dag. Ville høre om der nogen der kender til en side som viser en analyse model til et eventyr.. evt på tysk? Og forresten.. nogen der har gode noter til eventyret weg mit der grenze.. ? -
Die Kriegerin
ForumindlægJeg skal i min SRP lave en analyse af hovedpersonen, Svenja, i den tyske spillefilm "Die Kriegerin". Jeg vil i den forbindelse høre, om der var nogle som havde nogle gode ideer til teorier man kan bruge? Vh .-) -
Hilfe! GDR
Forumindlægjeg ville bare høre, om der var nogle, som ved, hvad den tyske forkortelse for GDR er? Jeg ved det har noget at gøre med det gamle østeuropa, men vil gerne vide hvad det præcist betyder? -
Zernatto - nazi eller?? HJÆLP
ForumindlægHejJeg har læst nogle tyske kilder (østrig og tysklands forhold inden 2. verdenskrig) - nogle af dem er skrevet af Zernatto.Hvem har han, og hvilken synsvinkel skriver han med???Mange tak på forhånd.Kath. -
der kleine König!!!!! plzzzz hjælp!!!!
Forumindlæghej.. jeg skal skrive en tysk stil.. og vil I ikke hjælpe mig.. de af som haft om den.. eller skrevet om den.. eventyret hedder "der kleine König, der ein Kind kriegen musste" plzzzz... er virkelig lost!!!!!! -
Rauchen macht schlapp
ForumindlægJeg skal skrive stik ord til noget tysk og jeg er mega dårlig til tysk! Og den bog det er i er en tysk bog der hedder Alles klappt 2 side 56 og 57 man skal finde stik ord til nogle stykker og til det stykke der hedder Sabine skal der være 3 stikord, til Warum eigentlich skal der... -
Hjælp!
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en tysk stil.. Der er frit valg af emne. Kunne godt tænke mig og skrive om kærlighed. Er der nogen som kan hjælpe? Det kan også være noget andet. Har i gode ideer? -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
eksame
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op til tysk og er ikke særlig god til det. Så hvordan kan jeg forbedre min tysk? Tak på forhånd
