Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13141 til 13160 af 38620
  • ord

    Forumindlæg
    hvad er ordet smilende på tysk.Har prøvet på at så i tysk ordbog, men kunne ikke finde det.
  • Hvad betyder..

    Forumindlæg
    Hvad betyder forkortelsen 'pn' på tysk?
  • kørende?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan skriver man kørende på tysk? Fx Bilen kom kørende
  • Kan man sige sådan?

    Forumindlæg
    Er det korrekt tysk? Wie alt ist Sabina? Tak på forhånd.
  • Menneskerettigheder

    Forumindlæg
    Har fået en opgave af min lærer. En opgave, som gerne skal gå fra overordnet beskrivelse af opgaven og dens elementer, ned i konkrete analysere og videre op i en generel sammenfatning. Opgavens fokus er, at jeg skal forholde mig til om den påstand, som menneskerettighedskommissær Alvaro Gil-Robl...
  • Fordærv - Kirsten Thorup

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre om der var nogen der ude som havde lavet en analyse og fortolkning af Kirsten Thorup's novelle "fordærv". jeg synes den er meget underlig, og har svært ved at analyse og fortolke den, så håber der er nogen derude som kan hjælpe
  • the mermaid

    Forumindlæg
    jeg skal analysere stilen the mermaid. er der nogen der har analyseret den før og kender nogle hovedtræk der er værd at tage med, altså kan finde nogle symboler fx mht. vind og vejr i forhold til hvordan de enekelte personer opfører sig eller føler.
  • Dansk synopsis HJÆLP

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen helt præcis på "Disposition for fremlæggelsen" og "præsentation af analyse- og fortolkningspunkter"? For mit vedkommende ser det ud til at ens analyse- og fortolkningspunkter er alt det man skal tale om, hvilket så også burde betyde at de skulle stå under en...
  • Analysering af "flugten fra opvasken"

    Forumindlæg
    Skal til dansk eksamen om to uger, hvor jeg skal analysere Tove Ditlevsens essay; "flugten fra opvasken", men jeg finder det ret svært. Er der nogen, der måske har analyseret den før, eller kan hjælpe mig? Ville jeg sætte kæmpe stor pris på! Tak:,)
  • Digt

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg håber i kan hjælpe mig med digt til en veninde af Emil Aarestrup (1800.56) Jeg skal analysere digten til på torsdag den 20/8/2014, jeg har ingen ide eller ved overhovede hvordan man analyserer en digt!! jeg er helt planke!!! Tak skal i have
  • AT: Hvad skrev I om?

    Forumindlæg
    Nu skal mange 3g'ere til AT-eksamen for første gang og det kunne være interessant at vide hvad andre har skrevet om, både emne og fag. Jeg skrev i biologi og psykologi om genmanipulation, "det perfekte menneske" og vores skønhedsidealer. Hvad med jer?
  • prøveform B Skagensmalerne

    Forumindlæg
    Hjælp Skal vælge et billede og derefter analysere det. men er dårlig til den slags :(
  • Billedereklameanalyse

    Forumindlæg
    Hvordan laver man en billedereklame analyse... har søgt over alt men kan ikke finde noget!!
  • Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ved hvilke analyser er gode at have med til eksamen.
  • Hjælp en bror plz

    Forumindlæg
    kom med en analyse af novellen limbus pls b0ss?
  • Huset i skoven

    Forumindlæg
    Nogle der har læst eventyret Huset i skoven evt. analyseret?
  • VIGTIGT!!

    Forumindlæg
    Hvad er vigtigt at fokusere på når man skriver en analyserende artikel?
  • MGP - Tyskland vandt.

    Forumindlæg
    Hej alle! Som i nok ved, vandt Tyskland jo i årets Melodi Grand Prix. Til dette har jeg endda tjekket en masse tyske aviser, og det er tydeligt, at vindertitlen betyder meget og fylder meget i de tyske aviser. Men tror i, at der ligger noget mere symbolsk bag denne glæde for tyskerne?
  • g...

    Forumindlæg
    hvordan forbedre man sig i tysk grammatik, især udsagsord osv.\n\nogså tysk gloser er svært at huske længe.\n\nHar i en god ide til at forbedre sig i tysk\n
  • Mie

    Forumindlæg
    Jeg skal op til folkeskolensafgangseksamen snart, og har i dansk trukket overemnet Dan turell. Kunne godt bruge lidt hjælp til at finde en tekst at analysere! Tak på forhånd (må IKKE vælge "at være beat" "jeg holder af hverdagen" og "jeg skulle havde været taxachauffør&qu...