Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13161 til 13180 af 38620
-
Gys,splat og Freud- Hjælp
ForumindlægHejsa. Jeg har en opg i dansk som handler om gys. Jeg skal analysere gyseren Dracula af Bram Stoker, som handler under emnet det victorianske gys,. Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal kunne sætte de to ting sammen? Er der nogen som har nogle gode råd?? -
Fagsprog i tekstanalye?
ForumindlægHej Når man skriver en daske stil om en novelle skal man analysere og fortolke. Men når man skriver er det godt at benytte sig af fagsprog som fx. metafor/billedsprog, fortællersynsvinkel, flashback etc. Vil derfor spørge om nogen kan hjælpe mig med at finde andre af disse fagord? -
om at skrive essay
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive et essay, som indeholder en analyse af en short story. jeg har lave ind indlednig, som en appetizer. Skal forfatteren om hans baggrund præsenteres før eller efter denne indledning/appetizer? -
hjælp till stående bølger.
ForumindlægHej, jeg har lidt svært med fysik, nogen der hjlælpe mig. opgaven lyder hvilken sammenhæng er der mellem frekvens og svingningstilstand? lav en grafisk analyse og opstil en brugbar model. nogen der kan forklare mig, hvordan man laver en grafisk annalyse. har lagt grafen som fil. Tak på forhånd... -
Vold i skolen Cecil Bødker
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen og har trykket undertrykkelse og har teksten vold i skolen af Cecil Bødker. Er der nnogen som vil hjælpe med en grundig analyse af den eller bare nogle vigtige ting som man kan komme til at overse På forhånd tak:) -
Akut hjælp oplæsningstykke 9 klasse
ForumindlægHej, I den danske prøve har jeg valgt diget Plastikblomst af yahya hassan. Jeg synes, at det går meget godt med at analysere og perspektivere, men jeg har virkelig svært ved at finde et oplæsningsstykke. Jeg ville høre om nogen evt. har et forslag? Tak på forhånd:) pls -
Rim
ForumindlægHvordan kan man analysere et rim? -
Hvilken argumentstype er dette?
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med at analyserer Birthe Rønn Horhnbechs omdiskutterede kronig, men for at være ærlig har jeg sku svært ved det. Jeg sidder lidt lige nu og er i tvivl hvad typen af argumenter hedder, hvor man henviser til traditioner, religion eller ligende. http://politiken.dk/deba... -
what are we teacing our children? an english article
ForumindlægJeg sidder med en engelsk artikl der hedder what are we teacing our children? er der nogen som har læst tekstet???? skal nemlig analyser med har ikk så meget styrer på hvordan man analyser artikler på engelsk? plz hjælp mig -
DHO Hjælp
ForumindlægJeg skal skrive Dansk/Historie opgave og jeg har valgt emnet "Kristendom som magt faktor i midelalderen" og jeg skal skrive en analyse. Problemet er bare jeg aldrig har lavet en analyse i historie er der nogle, som kan hjælpe? -
Case Spiseforstyrrelse???
ForumindlægHej alle. Nogen der har prøvet at analysere en case om spiseforstyrrelse der eventuelt kunne lægge den op på denne tråd? Tænker specielt på casen om Lena der har spiseforstyrrelse. Håber i kan hjælpe da det vil give mig et ordentlig skub til at kunne få analyseret min egen!! :) -
reklameanalyse
ForumindlægHey folkens, skal bruge en dyb analysemodel til reklamefilm det eneste jeg har kunne finde er [url]http://soeren.tackmann.person.emu.dk/10klasse/aktiv/fotek/proever/reklamefilm.htm[/url] så håber lidt I kan hjælpe mig :) -
Hjælp
ForumindlægHej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak -
grammatik
ForumindlægEr der overhovede "muligt" at kunne lære HELE den tyske grammatik i folkeskolen?Syntes den er så svær! -
Hvad indeholder en filmanmeldelse?
ForumindlægHej Jeg skal skrive en filmanmeldelse til en tysk film. Men hvad indeholder en filmanmeldelse? Skal der være personkarakteristik, referat osv., eller er der flere vigtige punkter man skal inddrage? Tak på forhånd. -
Hjælp til DHO!! Tysklands kapitulation
ForumindlægHej alle!! Jeg er igang med, at skrive min DHO. Mit emne er Danmarks under besættelsen, og jeg skal have noget med om, hvorfor tyskerne kapitulerede, og jeg kan slet ikke finde det.... Nogen der kan hjælpe? Og skal helst gerne have kilder til der hvor i har det fra. På forhånd tak! -
Rettelse
ForumindlægJeg har 1,5 side tysk skrevet tekst jeg gerne vil have tjekket grammatisk .. Er der en der er frisk, vil jeg be om en e-mail, da jeg ikke ønsker det kommer herind og synligt for alle ;) På forhånd, tusind tak xD -
Søger noter! Nogle der kan hjælpe!?
ForumindlægSom overskrivten antyder, søger jeg noter indenfor faget tysk. Jeg søger noter for det mest grundlæggende: - Bestemte kendeord (artikler) - Ubestemte - Præpositioner! - Og ellers alt hvad i finder relevant! På forhånd tusind tak! -
oversætelse
ForumindlægI begyndelsen af eventyret hører vi, at rødhætte skal besøge sin bedstemor ude i skoven. Altså går rødhætte ud i skoven med en kage og en flaske vin. Gaverne vil sikkert glæde bedstemoderen, tænker rødhætte, og stikker dem ind under sit forklæde. Da hun er kommet ind i skoven, får ulven øje på he... -
skal sætningen rettes??
ForumindlægPaul har chefens vogn indtil påske(bis Ostern), og nu går turen til en fætters sommerhus.Paul hat das Auto des Chefs bis Ostern, und jetzt geht die Fahrt in das Sommerhaus des Vetters.el. skal det være eines Vetters??? er meget i tvivl.
