Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13281 til 13300 af 38620
-
de levede lykkeligt til deres dages ende.
ForumindlægJa, hvordan siger man det på tysk :) Sie lebten glücklich zu dem Enden ihr Tage? eller hvordan. -
dansk-eksamen...
ForumindlægHvad bør man se på, hvis man trækker fantasy til dansk? Skal de analyseres ligesom eventyr, eller som romanuddrag eller? HJÆLP! -
Hvordan siger man: Fald på knæ ?
Forumindlægpå tysk selvfølgelige. -
Oversæt
ForumindlægEn der vil oversætte dette til tysk -
Du kan .. ?
ForumindlægDu kan på tysk -
Infinitiv
ForumindlægHvad er infinitiv på tysk? -
hjælp
Forumindlæghjjæææælp med tysk -
sie/Sie
ForumindlægEr der en regl for når der står "du" på dansk, at det så er "sie" på tysk - og når der står "de" på dansk er det så "Sie" på tysk? -
Hjælp til at rette de værste fejl!
ForumindlægHej! Jeg er ikke ret god til tysk... Er der en der vil hjælpe mig med at rette de værste fejl i min tysk ministil. -
Hjæææælp
ForumindlægHej...... jeg har brug for hjælp til analyse dette digt???????????????? og hvad dette digt handler om??????? Den første sol er den bedste i marts den der får dampende jordsafter til at parre sig med vestlig brise i middags timen Den der får afbleget halm mellem jordbærplant... -
Valgbreve (need help)
ForumindlægHej folkens ! Jeg skal, som så mange andre i denne tid, skrive 2. års opgave. Jeg har valgt at skrive om Den Franske Revolution med specielt henblik på de 3 stænders politiske interesse. Jeg går ind og analyserer 3 kilder (disse såkaldte valgbreve) af hhv. Longne og Amfréville og til sidst Paris&... -
hjælp til segmentering
ForumindlægHej Jeg er ved at køre lidt fast i mit projekt - specielt i segmenteringen, som jeg aldrig har været god til. Opgaven lyder: "analyser relevante, specifikke og generelle forhold i relation til relevant målgruppe". Hvad kan man gøre der, udover segmenteringen? - jeg kender godt SMUKT-mo... -
Eksamen - kærlighed
ForumindlægJeg har trukket 'kærlighed' til min dansk eksamen, men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal vælge derunder. Kunne godt tænke mig et billede, da jeg har lettest ved det. Men hvis I har et godt digt eller en god novelle, så må I gerne komme med forslag! Ellers ville I være vildt rare, hvis ... -
Dansk blandet m. andre fag :/
ForumindlægOk, så i øjeblikket har vi AT, og har haft det før. Men i dette tilfælde synes jeg at fagene er lidt mærkelige. Vi skal sån set hvordan dansk passer med andre fag, og det sån set let nok indtil jeg kigger på matematik. Hvordan kan de fag fungere sammen? Altså hvilke ligheder el. forskelligheder... -
Angående eksamen.
ForumindlægJeg skal til mundtlig engelsk B i morgen. Jeg har trukket en artikel jeg har 24 timer til at forberede. Jeg vil til eksamen ligge ud med at præsenterer teksten hvorefter at jeg vil lave en mundtlig artikel analyse foran lærer og censor. Herefter vil jeg perpektiverer til andre tekster som vi har... -
Taxonomiske niveauer
ForumindlægHej, har lige et spørgsmål ang. taxonomiske niveauer (som man jo også bruger i engelsk). Skal til historieeksamen imorgen og vil rigtig lige have svar på det her :) Har lavet en problemformulering til eksamen i historie der lyder som følger: Hvilke forhold var med til at give kvinder liges... -
Syre og base
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe med at besvarer hvordan man finder massen og stofmængden af en ukendt mængde syre eller base? Jeg skal nemlig op i det. Med udgangspunkt i forsøget ”Analyse af C-vitamin” skal du forklare om syrer og baser og reaktionen imellem dem. Desuden skal d... -
Bøjning
ForumindlægHej. Er blevet lidt i tvivl om bøjningen på tysk... Hvis man har en sætning som lyder således "Martin og Kirsten´s bil blev ødelagt i Indien" vil man så bøje ødelagt på tysk eller ikke? -
SSO
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om, hvor stor en del den redegørende, analyserende og diskuterende i min opgave skal have. For så vidt jeg husker, skal redegørende spørgsmål være markant kortere end den analyserende del, men hvor meget? -
HJÆLP
Forumindlæghaster..Jeg skal til i morgen ha analyseret en tekst fra Politiken men jeg har aldrig været god til det med analyser...er der ikk en venlig sjæl der har tålmodighed til at forklare mig det...??
