Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13321 til 13340 af 40685
-
A maj 2013: X^2
ForumindlægJeg vedhæfter opgave 12 fra Stx matematik A 29. maj 2013. Jeg er fundet frem til en P-værdi på 6.24%, og en Chi-2-værdi på 8.95. Signifikantsniveauet er 5% og derfor kan hypotesen accepteres. Er dette rigtigt? -
Gennemsnit?
ForumindlægHej allesammen, Jeg ville lige spørge om hvordan i er blevet egnet gymnasium stx el. hf? Hvordan var jeres gennemsnit, ligger den på 6 el. 7? Hvad gjorte i? Forklar -
HF?
ForumindlægHej Sp. Kan man ikke vælge Matematik-A, Fysik-B og Kemi-b på HF? For inde på HF står der intet om Matematik-A? Eller bliver man nød til at tage STX for at få de fag, på de niveau? Tak på forhånd -
Prøve
ForumindlægHej. Da jeg skal til terminsprøve i skriftlig biologi A (stx), vil jeg gerne øve mig på gamle eksamensæt. Jeg har dog ikke kunne finde det på nettet, og ville derfor hører om der er nogen der muligvis har en god hjemmeside med alle tidligere eksamensæt? Tusind tak på forhånd -
Hvordan er grundforløbet?
ForumindlægHej folkens. Jeg skal starte på stx efter ferien, og jeg er ret nysgerrig. Hvordan er grundforløbet egentligt? Er det svært? Er det sjovt? Er det måske en blanding? Hvad kan jeg forvente i det hele taget? Tak på forhånd. -
Eksamensbevis kopi?
ForumindlægHej Alle Jeg har med stor sandsynlighed mistet mit eksamensbevis (STX) og skal til at søge Suppleringskurser og videregående til næste sommer. Jeg ringede til mit gymnasie hvor jeg tog graduerede fra, som fortalte, at man var holdt op med at sende kopi, men de kunne sende en udskrift af protok... -
ønsker at klage i matematik
ForumindlægHej, jeg ønsker at klage i forbindelse med matematik skriftlig eksamenskarakter på A-niveu stx. Er der nogen der kender til det? Hvad kan man klage over? Vel indholdet, men jeg kan jo ikke decideret gå ind og sige sådan og sådan. Men jeg har skrevet og forklaret en del til hver opgave og brugt ... -
INTEGRATION??
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive min EXP opgave, hvor emnet er integration. Fag samf og religion Min problemformulering lyder sådan: kan man forestille sig at integration af muslimer i DK kan ske mere problemfrit i fremtiden jeg vil gerne høre om forskellige holdninger? Er der nogen der kan svare p... -
Fuld pensum i 3.G?
ForumindlægHej folkens, Jeg staar i den situation, at jeg er blevet bortvist fra skolen 2 maaneder foor eksamenerne af nogle urimelige aarsager, men det ogsaa irrelevant. Jeg faar hoejest sandsynligt mulighed for, at gaa op i fuld pensum af rektor og selvstudere ved siden af, den sidste halvanden maan... -
Mundtlig prøve 3.G ny reform?
ForumindlægHej! Jeg er en elev der desværre har haft en lærer med en del sygdom og det har gjort at undervisningensperioden har mangler. Vi nåede ikke pensum men der bliver ikke opgivet noget vi ikke har gennemgået. Ud over dette er vi ikke blevet forklaret hvordan eksamen foregår og hvilke ting vi skal læg... -
Medicinske undersøgelser - opgave a
ForumindlægHej, Nu har jeg kigget lidt på denne opgave, men synes ikke jeg kan få sidste del af opgavespørgsmålet til at give mening... Er der nogle der kan hjælpe??? I nogle medicinske undersøgelser bruger man det radioaktive nuklid 158O. Dannelsen af 158O sker ved at beskyde 157N med energirige protoner... -
hjælp , det haster
Forumindlæghej jeg er gået i stå i denne her opgave I trekant ABC er vinkel C ret , vinkel B er 39 grader og længden af siden er BC er 213 -
DIFFERENTIALREGNING
ForumindlægER DER NOGEN DER KAN FORTÆLLE MIG HVORDAN MAN LØSER OPGAVE 8021 I VEJLEDENE OPGAVER I MATEMATIK 2006 FOR HTX A-NIVEAU? -
Gymnasiet online??
ForumindlægKan man tage en hel hhx online? Tænker om man kan tage fag fra forskellige sider der udbyder fjernundervisning og så bruge fagene sammen og kalde det en 'rigtig' hhx? Er der evt nogen der selv benytter sig af fjernundervisning eller kender til det ? -
HASTER! Hvad skal man kunne udenad til kemi C eksamenen?
ForumindlægHej alle sammen! :D Er der nogen, der ved, hvad man skal kunne udenad til kemieksamenen på C-niveau? Skal man kunne reaktionerne i forsøget udenad? Tak på forhånd! :) -
Artikel, tid
ForumindlægHej, Jeg går i 9 ;) Jeg skal til terminsprøve i morgen i dansk - stil og på overmårgen i dansk - diktat og læsetest. Og Onsdag- matematik 1. Hvilket stilehæfte tror i jeg får? 2. Når jeg skriver artikel, er det så Nutid eller datid der er bedst, at skrive i, hvis der ikke st... -
termin-forberedelse
ForumindlægI forbindelse med den kommende terminsprøve ville jeg lige hører om der findes sider hvor man kan se terminsprøverne fra de forgående år? -
Studieretningopgaven i 3g
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi til studieretningsopgaven i 3g SKAL skrive i vores studieretningsfsg på A, hvilket for mit vedkommende er kemi. Jeg vil gerne skrive i engelsk, som jeg vælger på A i stedet for, evt. sammen med dansk fordi det skal være tværfagligt, men jeg forstår ikke, hvordan jeg sk... -
Hjælp
ForumindlægHvornår får man egentlig læseferie når man går på 1. år HH? Altså i år. -
Notater
ForumindlægEr der en, der har gode notater til matematik 3 årig højniveau.... Vil maget gerne have dem.. Mange tak på forhånd
