Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13381 til 13400 af 109300
-
Niveau a eksamen 2005
ForumindlægHar fået dette opgave indlæg for, og er helt lost og under tidspres "ved godt det er dårlige undskyldninger" Resume'et hedder: A Heavier Burden Oversættelsen hedder: Hver fjerde danske outsourcing mislykkes. Essay: handler om lavløns arbejde grundet den industrialiserede verden. ... -
Genitiv
ForumindlægHej er der nogen der vil forklare mig hvornår man skriver apostrof i et ord og hvornår man ikke gør det. Fx: Er det Stephen's hat eller Stephens hat. Hvordan er det ? Jeg har vist det på et tidspunkt, men nu er jeg lige pludselig blevet rigtig meget i tvivl. På forhånd tak. -
Der Untergang
ForumindlægHej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt -
Karaktergenemsnit For Medicin.
ForumindlægHvad skal mit genemsnit være? Har overvejet at starte på et HTX gymnasium, og de obligatoriske fag som jeg har ligge allerede på 9,25 I grundskolen. Dog ved jeg at det slet ikke er nok, så hvor høj skal den være? Udover at Engelsk, Dansk, Matematik og Fysik/Kemi skal være over 10. -
Muligheder for at lære tysk eller italiensk som student.
ForumindlægHej. Mit spørgsmål lyder: Efter endt studentereksamen, er det så muligt at tage HF-enkeltfag (ikke GSK-kurser) sideløbende med ens universitetsstudier?Jeg er altså interesseret i at tage tysk eller italiensk på B-niveau (er pt. matematisk 2.g'er, har fransk B), og vil gerne vide om det er mul... -
Matematik i hverdagen
ForumindlægJeg skal til studentereksamen i matematik på A niveau, og jeg har lige nogle spørgsmål. - Hvordan bruger man vektorer fra planet/rummet i hverdagen/praksis? - Hvordan bruger man arealbestemmelse i hverdagen/praksis? - Hvordan kan man bruge de tre differentialligninger (1)k*y, (2) ay+b, (3)y(b-... -
Noter!
ForumindlægHej med jer Jeg er netop blevet meddelt, at skolen ikke har været opmærksomme på, at jeg mangler et B-niveau for at bestå min studentereksamen. Chok. Jeg er nu blevet sat på et kemi hold, som jeg skal følge det sidste ½år. Jeg skal selvfølgelig også læse pensum fra første halveår op. Derfor t... -
Krav om VØ eller EØ på en uddannelse?
ForumindlægJeg ved godt, at det er lidt afslørende, at jeg prøver at finde den modsatte vej rundt, men jeg har taget min studentereksamen og har haft Matematik på A (og min veninde er også interesseret og har haft det på B), og jeg kunne godt tænke mig at læse Virksomhedsøkonomi B eller Erhvevsøkonomi C op ... -
HHX-fagpakke = God supplering?
ForumindlægHej med jer allesammen. Jeg sidder her, og skal supplere med lidt forskelligt, til min gymnasielle eksamen, så jeg kan komme ind på CBS til næste år (altså, 2008). Jeg kom ikke ud med det allerbedste snit fra gymnasiet, da det ikke helt var noget for mig, og jeg nok burde have valgt HHX istedet... -
Skifte gymnasium - Fag
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 1.g, og vil meget gerne skifte gymnasium efter sommerferien (altså i 2.g), af forskellige grunde. Dog har jeg et par spørgsmål m.h.t. fag. På min nuværende studieretning har jeg biologi på B, og har først fysik i 3.g. Det er her problemet ligger, for på næsten alle an... -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
Eksamenshæfte 2002 Dansk
ForumindlægEr der muligvis nogen der ved hvad teksterne fra studentereksamen 2002 i Dansk hedder? Det haster.Tak på forhånd -
Rejse?
ForumindlægHvorfor tager mange unge ud at rejse efter studentereksamen eller lign? -
dansk eksamen 2004
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved nogen af titlerne på de tekster man kunne få til studentereksamen 2004. -
eksamen
Forumindlæghvis man til en dansk studentereksamen kommer til at skrive en forkert overskrift trækker det så meget ned på vurderingen????????? -
Stud.eksamen 2004-8-1
ForumindlægHej!Er der nogen der ligger inde med studentereksamen fra maj-juni 2004 (2004-8-1) -
Nogen som har skrevet stil om Queen of Diamonds?
Forumindlæghey..er der nogen som har skrevet stil om Queen of Diamonds..det er studentereksamen fra december 1996. -
Universitetet med en SAT-prøve?
ForumindlægJa, er det muligt at komme på universitet uden en studentereksamen, men ved hjælp af en SAT prøve? -
Nogen der vil se på min Dansk eksamen
ForumindlægNogen der er interesseret i, at læse min dansk studentereksamen fra i dag igennem og kommentere den? -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak!
