Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 psykologi. Resultater: 13561 til 13580 af 179765
-
sociale relationer HJÆLP!!!
Forumindlægjeg har trukket emnet Sociale Relationer i Psykologi C niveau... skal op imorgen kl 8!!! har fået en tekst om josef mengele, ted bundy og himmler... vil sige noget om attribuering og freuds psykoanalyse... MEN HVAD HAR DET MED SOCIALE RELATIONER AT GØRE???? :( hvilke teorier er indlysende at næ... -
Uddannelser(med lavt snit)
ForumindlægMin kæreste er lidt nede over hendes snit(3.7)og jeg vil prøve at finde nogle uddannelser som kunne passe hende, hvor adgangskravet er en bestået ungdomsuddannelse. Der findes vel en helvedes masse uddannelser, hvor kravet kun er at man har fået et snit over de 2.0. Hendes interesser er primært e... -
Hjælp miig ...
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal snart op til psykologi mundtlig eks.... Jeg har nemlig ligt svært ved det, jeg har det på C-niveau ... jeg ved nemlig ikke hvordan jeg skal indrage alt mulig, med Det'et jeg'et , Behaiorisme osv. osv.. kort sagt alle de begreber der nu er , skal jo trække en tekst... -
hjælp til emne i SRP!!!
Forumindlæghey (: Jeg er meget forvirret over hvilket emne jeg skal vælge at skrive om i min SRP. Jeg skal bruge Matematik, som er mit hovedfag, derudover kan jeg bruge: kemi, psykologi, historie, dansk og tysk. Har selv overvejet at vælge kemi eller historie, da det virker som om der er bedst vejledning, n... -
Fuld HF
ForumindlægHej Jeg er igang med at tage HF på VUC og har følende fag: * Samfundsfag B * Historie B * Mat C * Eng C * Kemi C * Psykologi C Jeg har bestået følgende fag: * Biologi C * Dansk A Så vit jeg kan se, så mangler jeg: * Engelsk b * Geografi c * Religion c * Større skriftlig opgave * Tværfagligt e... -
"Ryans fall" dokumentar?
ForumindlægHej, jeg skriver SRO i psykologi og samfundsfag og har fundet en case omkring en dreng som får chancen for at gå fra et fattigt slum miljø til et af Englands bedste privatskoler. Dokumentaren hedder "Ryans fall" og der er skrevet en artikel til som hedder "The boy on the left had... -
SRP omkring skoleskyderier og ondskab - psyko
ForumindlægHej, jeg skal til at skrive SRP i Psykologi og Engelsk. Mit emne handler om skoleskyderier og ondskab, med udgangspunkt i romanen We Need to Talk About Kevin. I den psykologiske del af opgaven vil jeg fokusere på en udviklingspsykologisk vinkel på ondskab og hvordan manglende tilknytning kan føre... -
sosu assistent bøger "sort serie" Købes
ForumindlægHej! Er der nogen der ligger inde med følgende bøger til sosu assistent udd. Som de har lyst til at sælge?? (Forlaget Munksgaard Danmark, "Sort serie") : Sundheds-og sygeplejefag.- 2.udgave Lærebog i social-og samfundsfag. -1. udgave Psykiatri.-2.udgave Lærebog i kultur-og aktivite... -
Naturalismen - Freud?
ForumindlægHejsa, Jeg har fået til opgave at skrive en opgave med udgangspunkt i den litterære periode naturalisme. Rapporten skal være med udgangspunkt i den førende litteratur i tiden. Ville I mene jeg kan skrive om Freud? Han var efter min opfattelse en stor del af naturalismen, idet han "opfandt&qu... -
hjææææælp!! :)
ForumindlægHej alle derude.. Jeg går i 9 klasse, og har stærkt brug for hjælp.. Jeg skal vælge hvilken ungdomsuddannelse, jeg vil begynde på, efter sommerferien. Mit problem er så, at jeg ikke ved om det skal være hhx eller stx? Jeg elsker samfundsfag, matematik samt biologi meget. efter jeg er færdig med g... -
Gymnasiet - spørgsmål
ForumindlægHeeey skal starte i gymnasiet på mandag. Jeg har valgt linjen samfundsfag B, engelsk A, psykologi C Men jeg overvejer kraftigt at skifte studieretning allerede nu til biotek A, matematik A, fysik B, fordi jeg gerne vil være dyrlæge når jeg bliver ældre. er bare sygt bange for at jeg ikke ... -
AT 3.2 - materiale?
ForumindlægHej, jeg skal snart i gang med at skrive AT 3.2, og jeg har indtil videre fundet nogle få artikler om mit emne. Mit emne er "narcissisme og facebook", men jeg tænkte på om der er nogen der har flere ideer til artikler, bøger, film eller andet om facebook og narcissisme? Noget der beskr... -
AT
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til skrive AT, hvor jeg vil skrive om skønhedsidealer. Jeg har valgt at skrive i psykologi og historie, hvor jeg vil bruge den hermaneutiske metode (redegører, analyserer, vuderer. Finde ligheder og forskelle i to tekster) I min teoridel, bruger jeg narcissism) Med hensy... -
Problemformulering
ForumindlægHej Jeg skal til AT eksamen i år med hovedemnet "At være på" Jeg skriver i Biologi B og Psykologi C med emnet doping Jeg vil gerne forklare hvilke konsekvenser anabole steorider medfører, undersøge hvilken baggrund som ligger bag unge mænds indtagelse af steorider - og om det er en fø... -
AT
ForumindlægKære alle. Jeg skriver i fagene dansk (A) og psykologi.- selviscenesættelse Emnet: Narcissisme I en af mine problemstillinger skal jeg ind på nogle psykologiske teori der siger noget om det senmoderne samfund.. altså noget om narcissismen. Eksempelvis giver de unge op for vores normer og værdie... -
problemstillinger
ForumindlægHej folkens I AT arbejder jeg med psykologi og tysk min problemstilling lyder følgende: Hvorfor iscenesætter nogle mennesker sig selv ved at leve op til stereotype skønhedsidealer(fx modeller) og hvilke konsekvenser har det? Jeg vil gerne komme ind på Giddens og evt. Goffman. Jeg har en novelle o... -
Sociologiske teorier i forhold til rygning.
ForumindlægSociologiske teorier i forhold til rygning. Jeg har fået stilt en opgave hvorfor ryger vi? (hvor mit fokus umilbart skal være sociologi eller måske og så psykologi og kommunikation) - Hvilke fordele kan et evt. rygestop medfører (også fra et sociologisk aspekt) jeg tænker meget i Harbermas' t... -
SRP OM KOREAKRIGN [HJÆLP]
ForumindlægHej venner, Jeg skal "snart" til at have fundet emne til SRP. Jeg vil meget gerne skrive SRP om Koreakrigen, men problemet er bare hvad af Engelsk kan jeg inddrage? Mine fag som jeg regner med at have, Engesk A (som jeg skla have) og så tænker jeg Historie. Er der nogle der har for... -
Jeg har brug for noget hurtigt hjælp til eksamensprojekt!!!!!!
ForumindlægEr der ikke nogen der kunne hjælpe mig med at finde et hovedespørgsmål til mit eksamenprojekt HF... Jeg har to fag: Dansk A og Psykologi C og jeg skriver om to noveller fra Tove Ditlevsen "tårer" og "dolken" og jeg har en problemformulering som lyder sådan her: Hvilken rolle s... -
AT-eksamen
ForumindlægHej SP Jeg står og skal til eksamen i AT i denne mdr. og jeg er slet ikke sikker på min synopsis. Jeg har skrevet i fakulteterne psykologi (c) og biologi (a) ... Jeg tænkte derfor på, om der er nogen af jer, der har styr på det med AT-eksamen mdt. (og de fag jeg har skrevet i) og om I evt. vil...
