Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13581 til 13600 af 25374
-
massemedierne - notereksam
Forumindlæghej Nu har jeg læst til kanylteori,opinionsteori og markedsteori, og skrevet noter til de 3 stk. Håber i gider læse den igennem, og sige om jeg har forstået emnet og om jeg mangler noget. kanylteori-> sprøjte medierne styre/bestemmer over os mennesker (ligesom før i tiden med propaganda... -
hjælp til synopsis
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at lave 24 eksamen i samf. jeg skriver om social arv og det senmoderne samfund. mine tekster handeler meget om unge er ved at droppe ud af samfundet, klasse forskelle, ulighed. Men jeg har meget svært ved at finde på hvad jeg skal skriver under de forklarende og diskutere... -
Studieportalen er på vej i grøften
ForumindlægStudieportalen er fyldt af "low lives" der ødelægger diskussionerne med irrelevante spørgsmål om sex og andre unødvendige ting. Jeg foreslår en grundig oprydning af brugerprofiler. Erik Morsing, Sommerflue, eksamenshaj, tal pædagog, ... disse brugere skal til at tage sig sammen, lade væ... -
En times vikar-opgave
ForumindlægHej Alle sammen :) Jeg skal være vikar i 8.klasse i en time, hvor ungerne har dansk. Jeg har fået lov til at lave en opgave, som de kan arbejde videre med på biblioteket. MEN, hvad kan emnet være? Har I forslag? For det skal ikke tage mere end en time at lave det, og måske skal de også nå, at eva... -
Bestem grafisk elasticiteten ved prisen p
ForumindlægHej :) Er der nogen der vil hjælpe mig med denne opgave, som jeg har vedhæftet?, da jeg ikke lige ved hvordan jeg skal løse den. Opgavebeskrivelse: På figuren er vist efterspørgselskurven for tobak for unge mellem 15 og 30 år. Afsætningen er angivet på x-aksen og prisen p på y-aksen. a) Bestem g... -
kemi reaktionsligninger
Forumindlæghej, jeg er en ung pige der går på hf jeg har kemi på c niveau, jeg vil gerne høre om man kan kom op i reaktionsligninger til eksamen, jeg skal op i nf eksamen her til sommer nemlig???? Så vil jeg også meget gerne have hjælp til reaktionsligninger?? Jeg er meget dårlig til det.. hvordan kan man ... -
Hvordan starter jeg mit essay?
ForumindlægJeg har fået stillet den opgave, at skulle skrive en essay hvor overskriften er Ung vold i gaden - hvem har skylden og ansvaret? og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme i gang! Jeg har skrevet essays før, men denne gang er jeg gået helt lost i starten af essayet. Jeg håber der er nogle de... -
Sætning rettes
ForumindlægFra dansk til spansk: "I Spanien begyndte grupper af unge at besætte forladte huse for ca. 10 år siden." "En España los grupos de jóvenes comenzaron a ocupar casas abandonadas de aprox hace 10 años." Er ordstilingen rigtig nok? -
Spansk hurtig rettelse..
ForumindlægHej, jeg har lige fået udleveret min Spansk stil tilbage. Jeg mangler lige at få rettet 3½ linje fra min stil, men står desværre i en situation hvor jeg ikke helt ved hvad der mangler i de understregede punkter.. Måske nogle søde mennesker der kunne hjælpe? <3 Tak på forhånd! <3 ... -
Vil du hjælpe mig????
ForumindlægJeg er en ung på på 23 som er i gang med Social og sundhedsassistent uddannelsen og mangler en privat lærer til undervisning af medicinske fag (anatomi). Det haster meget. Er der en der vil hjælpe mig???? Løn aftales og vi kan studerer enten hjemme hos mig, bibliotek osv. Håber på svar hurtigst m... -
forslag til lille forsøg om "konvektion". skal bruges i morgen!
ForumindlægHej alle jer unge, kloge mennesker;) Jeg skal i en opgave give et forslag til et lille forsøg, der kan vise "konvektion", og jeg kan ikke rigtig komme i tanke om noget, så jeg ville være lykkelig hvis I ville slippe jeres idéer løs og hjælpe en ven i nød.. Tak -
Hjælp til SRP
ForumindlægHalløj, sidder og skriver SRP omkring sociologi i fagene Dansk og samf. Er du nået til sidste del somm består af en diskussion af nogle af de udfordringer som senmoderne unge står overfor og mangler seriøst hjælp. Har brugt de mange valg osv. i henhold til den kulturelle frisættelse, risikosamf... -
f.s.a Tysk
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal gøre en tysk disposition klar med overemnet "Jung Sein"(at være ung) og jeg har tænkt mig at arbejde med mobning i skolen. Er der nogen der vil være sød og hjælpe mig med at finde nogle lette kilder til emnet og eventuelt nogle gode fif?? Ha' en god aften ... -
Spansk oversættelse?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder og skriver en stil om unge mødre, og jeg kunne godt bruge noget hjælp til noget af en sætning. Jeg skal skrive [...] at blive mor [...], men hvordan ville i oversætte det? Jeg ville selv mene det skulle hede "quedar una madre", men jeg synes alligev... -
Eksamens emne, die richtiche Gesellschaft
ForumindlægHej, jeg har trukket die richtiche Gesellschaft (det rigtige selvskab) til eksamen men mangler at vælge et fordybelses område, det kunne være en film, en novelle eller lign. Kunne handle om unge og problemer i samfundet, hvordan folk påvirker hinanden. Håber på at der er nogen som kan hjælpe mi... -
HJÆÆÆLP til undersøgelse...
ForumindlægHej alle. Vi står og har rigtig meget brug for hjælp til en undersøgelse til vores eksamensprojekt. Undersøgelsen involverer unge, og deres købsadfærd, når de skal vælge møbler til værelset, kollegiet eller lejligheden!!!! Vil I ikke være søde og bruge 2 minutter på at besvare dette spørgeskem... -
Hjælp til hovedopgave!
ForumindlægHej alle, Jeg har udarbejdet et spørgeskema omkring unges økonomi og søger derfor deltagere i til dette, det er selvfølgelig anonymt! Det tager kun ca. 30 sek at svare på og ville være en stor hjælp for mig i forbindelse med min opgave!! Link: https://docs.google.com/forms/d/1nY1s7EEXpyjg... -
Middelfart-gym censor engelsk
ForumindlægHalløj Jeg skal i år op til religions eksamen. Censoren til eksamen hedder Poul Storgaard Mikkelsen og er lære på Middelfart gymnasie og HF-kursus Er der nogen der har ham og gerne vil fortælle hvad jeg skal forvente mig.. både udseende mæssigt (lille og tyk, høj og slank, gammel, ung???) og pers... -
Danskaflevering - Nyhedsartikel
ForumindlægHej alle :) Sidder med opgave i det gode vejr :) Ville høre jer ad omkring min opgave, jeg skal skrive en analyse af artiklen , som er en nyhedsartikel. http://jp.dk/indland/article1837326.ece Som er en artikel om unges druk m.m. jeg ville høre jer ad om i havde nogle gode fif, nogle gode udtr... -
Dansk eksamen Fredag den 25. maj 2012 Hjælp
ForumindlægHej Jeg ville høre om der var nogle der har skrevet kronikken, som omhandler unges sprog? Jeg er lidt i tvivl om min diskussion er stærk nok og den er afleveret, men ville høre om en havde skrevet stilen før og har fået god karakter, som jeg kan læse igennem og referere til min? tak på forh...
