Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13601 til 13620 af 25907
-
Analysemoddeller!! Haster!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal op i engelsk B mundtlig eksam i overmorgen, så er der ikke en venlig sjæl der har nogen gode analysemoddeller til engelske short stories og digte?? synes dem jeg har brugt ikke er så gode... På forhånd tusind tak for hjælpen!! -
Lektiehjælp
ForumindlægEr en dreng på 17 år, der går i 1.g. Søger lektiehjælp i matematik og engelsk. Har matematik på B og engelsk på A. Jeg er fra Allerød.. Lønnen kan vi altid aftale nærmere :) . -
Tuberkulose film/bog
ForumindlægJeg skal skrive SRP i Engelsk A og Biologi B. Jeg har valgt at arbejde med sygdommen Tuberkulose, og skal derfor bruge en engelsk film eller bog som omhandler denne sygdom. Er der nogen der har nogle gode titler? -
Rettelser
ForumindlægEr der ikke nogle gode mennesker til engelsk, som kan rette min fejl, skal aflever imorgen. Jeg er ikk så god til engelsk. hvis u åbner filen, så kan i læse det på hvis i er ustikker på hva der skulle stå. Mange Tak på forhånd til den rare kloge person -
Case i psykologi
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SRP i engelsk/historie om omsorgssvigt i hjemmet, men jeg har svært ved at finde en case i psykologi. Jeg har en roman at analysere i engelsk, men jeg mangler noget virkelighedsnært. Har I gode eksempler på cases? -
HJÆLP! :(
ForumindlægHej Jeg skal aflevere et engelsk essay i dag kl. 20.00, og jeg vil derfor spørge om der er nogen der vil rette den, da engelsk ikke er en af mine stærke sider? Jeg håber, at der er nogen der vil rette den, det vil betyde rigtig meget :) Med venlig hilsen Mia :) -
Urkund?
ForumindlægHej :-), jeg tænkte på, kan urkund genkende ting, der er blevet genskrevet/ oversat fra engelsk til dansk fra fx engelske bøger samt artikler? -
Oversættelse af nytårstale
ForumindlægHej. Er der ikke en venlig sjæl derude der bare er en ørn til engelsk? Jeg har denne nytårstale, som skal oversættes til engelsk og jeg vil gerne have det gjort perfekt. Kom frem alle søde mennesker og hjælp lille mig! Gerne meget hurtigt, da den skal være sendt senest lørdag! -
Hvilke karakterer vil stå på min afgangsbevis?
ForumindlægJeg har engelsk på B niveau og jeg er ikke tilfreds med mine karakterer her i første år. Jeg har yderligere et års engelsk efter sommerferien. Hvilke karakterer vil stå på mit afgangsbevis? Vil det være 1. årskarakterer, 2. årskarakterer, eller gennemsnittet af begge år? -
Tekster om Cyberbullying
ForumindlægHej :-) Jeg trak Socialmedia til min mundtlig engelsk FS10 eksamen her til sommer. Som underemne har jeg valgt cyberbullying og står nu og mangler to tekster om emnet... Mon der er nogen der har nogle foreslag til engelske tektster om cyberbullying? På forhånd tak :-) -
simpelt spørgsmål
ForumindlægHey! Jeg har et spørgsmål. Jeg skal op i engelsk eksamen, og jeg vil gerne spørge hvor meget der skal til for at man skal bestå eksamen? Jeg får 02-02 i engelsk, så jeg bliver nød til at bestå eksamen for at bestå fagert. Tak på forhånd! :) -
Eksamen I dag
ForumindlægHej Jeg var til eksamen i engelsk stx b i dag, og har fundet ud af at jeg har lavet et par gentagelser og kommafejl.. Er der nogle, der ved om censorerne kigger meget på kommafejl på stx b engelsk, og om det i så fald tæller meget ned? Tak på forhånd:) -
bedømmelse af essay
ForumindlægHej, er der nogle der ville kigge min engelsk essay igennem og bedømme den? Essayet er fra eksamensættet i år.. det kunne være rigtig rart af få den bedømt da jeg virkelig gerne vil vide om jeg består min engelsk eksamen. -
Terminsprøver 2014
ForumindlægHej ;) Er der nogle som ved om man i engelsk, skal skrive en skriftlig fremstilling eller er det kun hvis man trækker engelsk i udtrækningsfag til sommer? Jeg er lidt i tvivl om, at man bare har lytte og sprogforståelsesøvelsen, og så er det bare det, eller om der kommer en af de der "free... -
DIO Bæredygtihed
ForumindlægHej alle :) Jeg skal have valgt mit emne til DIO, men jeg føler mig ret meget på bar bund. Vores overemne er bæredygtighed og jeg vil gerne skrive i enten dansk/engelsk, engelsk/IØ eller dansk/IØ. Er der nogle som har bare nogle løse ideer?? -
Filmanalyse af Rabbit Proof Fence
ForumindlægJeg skal snart skrive SRP i fagene engelsk og historie om The Stolen Generation Mit engelsk materiale er filmen Rabbit Proof Fence, som jeg skal lave en filmanalyse af hvis i har nogle ideer eller selv har lavet en så har jeg virkelig brug for jeres hjælp -
notes in handy
ForumindlægHeyDet er eksamenstid og engelsk eksamen kryber sig nærmere. Er der derfor nogle der skulle ligge inde med noter til følgende:- Next Door- North London Book of the Dead- The Ancient Mariner(digt)- Macbeth Act 4, scene 1- The Sabbath(digt)Jeg har selv noter, men det er altid rart at have noget at ... -
Kan jeg overhovedet forbedre mine karakterer?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg står i dette store dilemma, hvor jeg lige har fået mine årskarakterer udgivet. De lyder således Kemi(02/02) - Fysik(4/4) - Engelsk(4/4). Ville høre om jeg stadig kan nå at, få et bedre gennemsnit? Det skal også sige at, jeg ikke har været til mine afsluttende eksaminer i ... -
SRP - HJÆLP SØGES.
ForumindlægHejsa. Jeg er en 3.ger, som lige er blevet færdig med min SRP og kunne rigtig godt tænke mig at få en som har kendskab til psykologi og omsorgssvigt til at kigge på min opgave og evt. tjekke om jeg har besvaret min problemformulering. Min opgave handler som sagt omsorgssvigt, og tager udgangspun... -
Hjælp til oversætning af 3 - 4 linier
ForumindlægHey. Sidder lige og er i gang med at skrive en engelsk aflevering og kom i tvivl om disse linier;"Fra i år vil der imidlertid være større mulighed for at inddrage videofilm i retssager mod røvere med gode resultater for domfældelse."Mit bud ser ud således;"From this year there will...
