Psykologi

SRP - HJÆLP SØGES.

01. april 2020 af Lillelii - Niveau: C-niveau

Hejsa.

Jeg er en 3.ger, som lige er blevet færdig med min SRP og kunne rigtig godt tænke mig at få en som har kendskab til psykologi og omsorgssvigt til at kigge på min opgave og evt. tjekke om jeg har besvaret min problemformulering. Min opgave handler som sagt omsorgssvigt, og tager udgangspunkt i en dokumentar “Broken Child“. Opgaven er skrevet med fagene Engelsk A og Psykologi C. Det skal helst være en person, som har et kendtskab til emnet. ?? Tusinde tak på forhånd.

Skriv for interesse. :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. april 2020 af Smut1

Hej! Hvis du er interesseret i at få læst korrektur på opgaven, vil jeg gerne lave en bytteaftale, således at du læser korrektur på mit bachelorprojekt med fokus på grammatik, og så læser jeg korrektur på din SRP og ser, om du har besvaret problemformuleringen. Bachelorprojektet er ca. 20 sider og skrevet i kognitionspsykologi. Det skal lige siges, at selvom jeg læser psykologi på universitetet, har jeg ikke særlige forudsætninger, hvad angår omsorgssvigt.


Svar #2
01. april 2020 af Lillelii

Hejsa. Det kan vi sagtens aftale. Det kan jo være at du har nogle bedre akademiske formuleringer eller et udvidet ordforråd, som kan hæve opgaven på en anden måde end omsorgssvigt. :)

Mvh Li

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. april 2020 af Germanofil

#0, 1, 2

Nu "blander" jeg mige lige for at sige. Jeg forstår godt, hvad trådstarter gerne vil have i #0. Til det siger jeg, det også kan være en fordel, hvis en udefrastående (altså i en faglig, psykologisk sammenhæng) læser dit SRP og giver konstruktiv kritik. — Hvis vedkommende ikke har nogen forudsætning for at forstå omsorgssvigt, men så gør det efter at have læst dit SRP, må det jo siges at være et yderst godt, fagligt SRP. 
Til det i #1 angivne vil jeg gerne læse korrektur på dit bachelorprojekt, hvis det har interesse. Du kan evt. dele din mail med mig inde på min profil her på Studieportalen.
Afslutningsvis til svaret i #2 vil jeg lige sige, man skal passe på med overdreven brug af akademiske formuleringer — hvad end du helt præcist mener med dette udsagn. Akademisk sprogbrug for mange er et knørklet, sværtforståeligt sprog, men det er faktisk ikke, hvad forskere i en akademisk sammenhæng er ude efter. De anvender en (fag)specifik terminologi, da mange begreber, modeller, teorier m.m., har én (i nogle tilfælde flere) bestemt defintion. De bestræber sig dog på at formulere sig på et flydende, klart, varieret og velformuleret sprog, hvad enten det er tysk, dansk eller engelsk. Det var så dén "reprimande". :-)
P.S. Trådstarter skal også være velkommen til at dele sin mail, så kan jeg også gennemlæse SRPet, hvis det har interesse.
God fornøjelse og held og lykke til jer begge.


Svar #4
01. april 2020 af Lillelii

Hej #3.
Tusinde tak for dit svar, det er sikkert helt rigtigt det du nævner. Må have misforstået noget, da min lærer sagde akademisk sprog. Jeg ville være meget taknemlig, hvis du ville have lyst til at læse min opgave igennem.

Min email er: [email protected].

Og mange tak.

Brugbart svar (1)

Svar #5
01. april 2020 af Germanofil

#4

Der er tilsyneladende problemer med min mail lige for tiden, dvs. hver gang jeg forsøger at skrive til din mail, opstår der en fejlmeddelelse. Du kan evt. forsøge at oprette en mailkorrespondance og sende dit SRP til følgende mail: [email protected]. Husk at sende din problemfomulering sammen med dit SRP.


Svar #6
02. april 2020 af Lillelii

Opgaven er hermed sendt. 

På forhånd tak.

Mvh Li


Svar #7
02. april 2020 af Lillelii

Har du modtaget min email?

Brugbart svar (0)

Svar #8
02. april 2020 af Germanofil

#7

Ja, jeg har modtaget den.


Skriv et svar til: SRP - HJÆLP SØGES.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.