"
>
Smut1 er offline. Sidst online I går kl. 17:11.

Smut1 - 21 Kvinde

Uddannelse: Videregående/Universitet, SP-rang: Doktor


Jeg har taget 1.- og 2. g på gymnasiet, men valgte herefter at skifte til hf-enkeltfag, hvor jeg har fået merit for nogle af de fag, jeg har gennemført.

Jeg er ubetinget relativist, metafysiker og alternativist. Hos mig er det lysten, der driver værket. Jeg lærer ikke for leve, men lever for at lære.

 

Hf-enkeltfagskarakterer fra VUC FYN:

SSO                                                        Skriftligt 12

EPR                       Mundtligt 10 

Dansk A                 Mundtligt 10             Skriftligt 12

Tysk A                    Mundtligt 10             Skriftligt 12

Engelsk B               Mundtligt 12              Skriftligt 7      

Filosofi C                Mundtligt 12

Geografi C              Mundtligt 12

Kemi C                   Mundtligt 10

Religion  C              Mundtligt 12

 

 

Årskarakterer fra Christianshavns Gymnasium:

Biologi B                Mundtligt 10           Skriftligt 10                   

Historie B               Mundtligt 10 

Matematik B           Mundtligt 10           Skriftligt 10

Samfundsfag C       Mundtligt 10 

 

Freud's Dream: A Complete Interdisciplinary Science of Mind by Patricia Kitcher: “However, he did not believe in the necessity of a quantitative approach because he described the determinants of unconscious motivation by such terms as “force,” “energy,” and “intensity.” On the contrary, he used this terminology because he believed that psychoanalysis must have a quantitative dimension.” (Chapter 3, page 53- 54)

 

Uddannelsessteder:

Øbro Fri Skole (2002-2012)

Christianshavns Gymnasium (2012-2014)

Sankt Annæ Gymnasium (2014-2015)

LTC Brighton (2015)

Akademisk Studenterkursus (2015)

HF & VUC FYN (2015-2017)

Testrup Højskole (2016)

KVUC (2017)

Københavns Universitet: PSYKOLOGI  (2017- )

 

Understanding Stuart Hall by Helen Davis: "He has described this as ‘the point at which power bites`, acknowledging the tension between structure and agency, desire and action. It was at the crucial intersection between power and knowledge that Hall understood the reality of gendered power relationships: ‘Long, long after I was able to pronounce the words, I encountered the reality of Foucault’s profound insight into the individual reciprocity of knowledge and power. Talking about giving up power is a radically different experience from being silenced.'" (Chapter 5, page 130)