Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13601 til 13620 af 23766
  • landbrug medføre erosion... :S ??

    Forumindlæg
    Hej . sidder og skriver ng rapport og er gået lidt død i et spørgsmål, så håber der en en venlig en der vil hjælpe ( 4. Beskriv hvordan landbrug kan medføre erosion, samt hvorfor erosion kan vanskeliggøre yderligere opdyrkning.
  • Nyttevirkninger...

    Forumindlæg
    Hej\n\nJeg er i gang med at skrive en rapport om nyttevirkninger, og ved ikke helt hvad jeg skal skrive under fejlkilder andet end fejlmåling af vand.. Er der nogen der kan hjælpe mig?\n\nPå forhånd tak!
  • EPISTASI

    Forumindlæg
    Heysa! Nogen der har forstand på biologi?\nTænkte på om der er en der vil se min bio-rapport igennemog se om der er nogen uklarheder? - den er kun på 3 sider\n(den skal først afleveres på fredag)\n\nTak...
  • Sæbe og hårdt vand ???

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har bare et spørgsmål til jer.. Er virkelig helt blank :( Hvilke eksperimenter kan man udføre om sæbe, hvor det har indflydelse på vandets hårdhed eller fjernelse af fedtpletter med sæben :s Er der nogen af jer der tilfældigvis har lavet en journal eller rapport om dette hvor sæbe ...
  • Hvorfor blander kulde og varme sig?

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg har undret mig over, hvorfor kulde og varme udligner sig. Kan man forklare det på en videnskabelig måde? Jeg skal bruge det i en rapport jeg er ved at skrive (selvskabt forsøg i forbindelse med teknologiprojekt), men kan overhovedet ikke finde en forklaring. Med venlig hilsen, og på ...
  • 13 i kemi- eller fysikrapporter

    Forumindlæg
    Er det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en.
  • Idealgasloven

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at skrive rapport om idealgasloven. Jeg ved ikke rigtigt hvad der skal svared til dette spm.:\n\n"Hvad er forudsætningerne for at idealgasloven er gyldig?"\n\nØH?
  • Eletroforese med fisk( søger hjælp )

    Forumindlæg
    Davs\n\nHvis der nogen der har lavet en rapport over fiskeprotien så vil jeg meget gerne høre om det.\n\nVi skal gøre rede for slægtskaberne hos forskellige fisk udefra vores protien forsøg. \n
  • Bølgelærer - søger ekspert

    Forumindlæg
    Opløsningsevne i optisk gitter.Til prikken over i'et til min rapport om bølgelære kunne jeg godt tænke mig at skrive om der er nogen fordel ved at mindske gitterkonstanten til det halve i stedet for blot at betragte 2.ordens spektretMvh Mania
  • Genotyper

    Forumindlæg
    Okay... Sidder og er igang med en lille biologi rapport. Hvordan finder jeg ud af hvad min genotype(r) er, Nå jeg har blodtype B-negativ?Dette er mit første år i biologi siden folkeskolen. Så ja jeg har meget svært ved det.
  • Gabon - 20 sider opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige i ottende klasse som skal skrive en slags rapport om Gabon. Har en nogle gode råd til hvordan jeg kan få skrevet en som ligger på tiende klasses niveu. Har i nogle gode råd?
  • Vietnamkrigen Historie opgave

    Forumindlæg
    HejJeg skal til at skrive om Vietnamkrigen og jeg har tænkt at analysere følgende tekst New York Times: Pentagon Rapporten 1 Men jeg er desværre ikke i besiddelse af den længere...så er der måske nogen der ved hvor man kan finde den?
  • Kulstofkredsløbet og de fossile brændsler

    Forumindlæg
    Hejsa..jeg er igang med en geografi rapport om klima som skal afleveres i morgen, jeg sidder med et under emne som lyder på:Forklar hvad kulstofkredsløbet og de fossile brændsler er? men kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal skrive, håber der er nogle der gider hjælpe..
  • 0,1,2 ordens reaktioner

    Forumindlæg
    Skal til at skrive en rapport, og så kom jeg i tvivl, hvis nu en reaktion er en 1. ordens reaktion i forhold til stof A, hvor meget vil absorbansen så afhænge af A?, og det samme hvis det nu var en 2. ordensreaktion..- Må gerne nævne formlermvh og på forhånd tak fraJonas
  • Nogen der har lavet en øve. 44 om ligevægtskonstanter?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en øvelse 44 der hedder "Måling af en ligevægtkonstant ved forskellige temperaturer" og lidt i tvivl om jeg gør det rigtigt. Så hvis der var en der havde rapporten kunne det være lækkert at se den! Kan jeg være så heldig?
  • Angrebet på Pearl Harbor

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der ligger inde med en rapport eller noget brugbart materiale er jeg meget interessert, efter som jeg er ved at skrive his. opgave hvor jeg bla. skal komme ind på Pearl Harbor... På forhånd tak...
  • Spørgsmål til DIO

    Forumindlæg
    Jeg vil lige høre om der er nogen der ved om det er tilladt at stille et spørgsmål inde i selve rapporten? Jeg skriver om kvindefrigørelse, og inde i min analyse overvejer jeg at stille et spørgsmål til mig selv, som jeg så vil besvare.. Men er det i orden, eller skal jeg bare droppe det?
  • Reaktion ml. dibrom og hex-1-en

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en kemi rapport, hvor jeg skal finde reaktionsproduktet af dibrom og hex-1-en. Jeg har selv prøvet at regne reaktionen ud, men er usikker på mit resultat. Er der nogen, som kan tjekke det for mig? Br2 (aq) + C7H12 (aq) --> CH2BrCHBrCH2CH2CH2CH3 (aq) På forhånd tak :)
  • specifik varmekapacitet og massefylde

    Forumindlæg
    Hej. jeg sidder lige og skriver en rapport om specifik varmekapacitet og massefylde. Men der er et spørgsmål jeg ikke rigtig kan komme igennem. håber der er en er jer derude der kan hjælpe! Er der sammenhæng mellem massefylde og specifik varmekapacitet?
  • Opgaver i radioaktivitet

    Forumindlæg
    HejEr der ikke nogen der har regnet nogle opgaver i radioaktivitet.. halverings tid, aktivitet osv.. Jeg mangler virkelig at se hvordan jeg skal lave opskrivningerne osv. kan gidt lave udregningerne! det skal ikke være rapport, bare besvarelse på opgaver.. det ville være en stor hjælp!