Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 13641 til 13660 af 48931
-
Antal eksamner
ForumindlægHej Jeg har fået at vide at jeg skal op til fuld pensum og går på 2g. Men jeg er dog ikke sikker på hvor mange eksamener jeg skal op i. Fordi jeg ikke er sikker på om at jeg skal op til mundtlig og skriftlig i alle de fag jeg afslutter i år, Eller kun mundtligt Har fået at vide, at der ikke... -
spiseforstyrelser ..
Forumindlæghvordan kan jeg stille et spørgsmål til dette problem med de naturvidenskabelige briller på? :-) -
Rette en dansk kronik
ForumindlægHej er der nogle af jer, der har muligheden for at rette en dansk stil? -
En god start
ForumindlægEr der nogen der ville skrive nogle gode start på en stil. F.eks Vinden hylede gennem natten ....... mest om naturen, vejret dag eller nat... i starten. -
haster - hjælp til rettelse
ForumindlægHej - det ville være en kæmpe hjælp for mig, hvis der en en som kan hjælpe mig med at rette dette: Für mich körperliche Aktivität ist unverzichtbar, es ist hier wo ich entspann und Stress vergessen. Wenn ich Sport mache, braucht ich nur Konzentration spass zu haben. Sport hast seit ich ganz kl... -
Har brug for hjælp til at læse denne opgave og problemstillinger i den
ForumindlægTøjgrossisten leverer sportstøj til en del forretninger over hele Sjælland og Fyn. Firmaets politik er kontant betaling det første år, når der skal leveres til en ny kunde. Chaufføren glemmer en dag at få pengene med fra HOP-sport. Fakturabeløbet er på 10.000 kr. Hvad kan Tøjgrossisten gøre? Beg... -
Hjælp skal til optagelsesprøve :(
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og har meget svært ved det engelske. Jeg er både dårlig til det mundtlig og det skriftlig del. Jeg skal til optagelsesprøve her om en uge, jeg aner ikke hvordan jeg skal klarer prøven. Jeg skal både op i mundtlig og skriftlig. Er der nogen hjælpsomme herinde der måske har ... -
SSO - indhold
ForumindlægSidder og skriver SSO i engelsk om en bog, A time to kill. Men er blevet i tvivl om den skal indeholde et resume/referat? Har hørt fra nogle kilder at man skal gå ud fra at læseren har læst bogen. Er dette korrekt antaget? -
Folkemord - Etipoien
ForumindlægEr der nogen herinde som kan forklare nærmere om konflikten i Etiopien - er der eller har der været folkemord i Etiopien? Jeg har desværre ikke nok kendskab til dette område, så hjælp vil være højt taknemmeligt. Henvisninger til internetsider både på dansk og engelsk ville også være helt fint. ... -
mundtlig eksame B-niveau
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksame Engelsk B. Er der nogen der kender en dispositon til hvordan man går frem?.Jeg har aldrig prøvet det før. Jeg har 24 timers forberedelse.Hvordan kommer jeg godt igang?.Tak for hjælpen -
Mdt. eksamen 1-årigt A niveau
ForumindlægHvordan er det lige at ekasamen foregår? Man får en ukendt tekst analysere denne og perspektivere, den er jeg med på, men skal mad udvælge et bestemt stykke og læse dette op? Hvor langt skal dette stykke være? Er der også ikke noget med at man får en engelsk tekst som så skal oversættes til dansk? -
engelish
ForumindlægHej jeg skal lave en engelsk disposition. Jeg har trukket american culture. Og min under emne er the civil rights movement.. det er mundtlige prøve... Please jeg har brug for god og kreative spørgsmål men hvad kan det være hjælp . Tak på forhånd -
Nelson Mandela - gode ting at fortælle til eksamen
ForumindlægJeg har allerede øvet mig på mange ting at sige om Nelson Mandela til engelsk eksamen, men jeg føler stadig at jeg mangler noget som jeg skal komme ind på. Hvis du kan komme på nogle gode ting, så må du meget gerne skrive det! :-) -
Er i tvivl
ForumindlægHej jeg har afsluttet HF, og i øjeblikket tager jeg Mat A på gsk, som jeg snart også afslutter. Mit snit er på ca. 10,3 med bonus. Jeg er aller bedst til de naturvdenskabelige fag kemi, mat, og biologi. Jeg har altid villet læse til farmaceut, hvilket jeg nemt kan komme ind på, da adgangskvotient... -
Har nogen læst i England?
ForumindlægHej!Er der nogen på studi som har læst i England? Jeg vil gerne afsted i et år, men har svært ved at finde ud af hvad der lige passer til mit niveau? Skal jeg tage et engelsk kursus tilrettelagt for udlænding eller tilmelde mig et ganske almindeligt fag og læse sammen med engelske elever? Min ide... -
STX eller IB?
ForumindlægJeg går i 1.g på htx, men har på det seneste overvejet at droppe ud og skifte til enten STX eller IB (toårig engelsksproget gymnasieuddannelse), mest fordi jeg savner at have sprogfag. Efter gymnasiet vil jeg gerne studere lingvistik, et fremmedsprog, filosofi eller matematik på Oxford/Cambridge ... -
HJÆLP til AT-emne i samf A og eng A
ForumindlægJeg skal skrive AT med det overordnede tema "Mad og mennesker". Jeg har valgt at skrive i samfundsfag A og engelsk A, men er meget i tvivl om emne og jeg vil derfor høre, om der er nogle kreative sjæle derude, som har nogle gode idéer. Jeg har overvejet noget social arv og social ulig... -
Tyske sætninger
Forumindlæghey folkens. jeg er i gang med en tyskstil, men et par sætninger driller... "jeg tvivler på at jeg ville kunne leve uden dem" oversæt. "længe har jeg ikke ville dyrke sporten" oversæt På forhånd tak! :) -
Hvad synes I jeg skal gøre?
ForumindlægHej! Jeg er en HF-elev, på andet år. Jeg har engelsk på B-niveau, og det skal jeg afslutte både mundtligt og skriftligt til sommer. Men jeg har lidt svaert ved oversættelser og grammatik generalt. Hvad synes jeg skal gøre for at jeg kan blive bedre til engelsk? Jeg prøver at øve mig ved at over... -
Ordbøger
ForumindlægHejsa, Nogle som kender nogle gode sider med gratis online ordbøger ? Især engelsk. Og med mange ord.
