Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13661 til 13680 af 45492
-
Nøgletal uden at have omsætningen?
ForumindlægEr igang med at lave en regnskabsanalyse, men har ingen omsætning og gå ud fra. Hvad gør man? Regner man kun de nøgletal der ikke står i forhold til omsætningen eller? -
Hvor mange sider? SRP?
ForumindlægMin opgave skal være på 20 sider. Jeg skriver i fysik, men jeg kommer til at overskride de 20 sider. I fysik delen er der mange regnerier, nogen der ved hvordan det forholder sig? Går man efter antal ord/tegn eller hvad? -
HJÆLP SAMFUNDSFAG B EKSAMEN !
ForumindlægHej søde mennesker jeg skal til samfundsfag b på fredag Hvad skal man være god til for at score en god karakter ?? på fohånd mange tak -
Matematik eksamen HJÆLP!!!!
ForumindlægHej alle derude på Studieportalen. Jeg står med denne opgave om fordelinger og har ingen ide om hvordan den lige skal gribes an? er der nogen derude som kan hjælpe? opgave 1.2 er jeg helt med på men det er mere med den grafiske opstilling som jeg er usikker på altså 1.1 og 1.3. Håber i kan hjæ... -
problemformulering ift. de taksonomiske niveuaer
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig med om 1. probemstilling overholder de taksonomiske niveauer, og om næste spørgmål er et redegørende spørgsmål? "Hvordan danner ”næstekærligheden” grundlaget for det samfunds- og menneskesyn der er i henholdsvis kristendommen og islam"? er... -
Fortolkning af billede...
ForumindlægHej jeg har et maleri og min opgave lyder: giv din fortolkning af billedet... Hvordan gør man? Er der nogle bestemte punkter at følge eller skal jeg bare skrive om de tanker og følelser, som billedet sætter igang i mig?? PÅ forhånd tak -
Hjælp til problemformulering (Terror)!!!
ForumindlægHej jeg har valgt emenet terror, og jeg skriver i fagende Engelsk og Samtidshistorie Videre vil jeg komme ind på de to terror angreb i USA, (Oklahoma bombing, og 11 september) Jeg har bare meget svært ved at få lavet en problemformulering.... Jeg vil derfor spørge om der er nogle, som har nogle... -
Hjælp til musik
ForumindlægHej :-) Jeg skal snart fremlægge vores eksamensprojekt i musik, og jeg skal fortælle om den melodiske linje + soundbox. Jeg har to sange, at gøre det udfra, og de er begge fra MUSE. Derfor vil jeg øre, om der er nogen, som har nogle tips til, hvordan man kan beskrive disse ting, så det lyder v... -
hjælp til billedanalyse
Forumindlæghej Er der nogen som har lavet en billedanalyse af Giotto di bondone, af billedet madonna og barnet. jeg skal til prøve i morgen, så jeg håber i kan hjælpe mig please -
DHO tvivl
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og jeg er ærlig talt kommet i gang alt for sent med min DHO. Dette skal dog forstås som, at jeg ikke aner, hvad jeg skal skrive om. Vi har perioden 1840-1913, og jeg har da gjort mig tanker omkring meget få emner, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig, da jeg ikke rigtig kan f... -
Deduktion eller induktion?
ForumindlægHej derude. Jeg sidder her med AT og er nået til metode-afsnittet. Er i den forbindelse kommet i tvivl: Jeg har i min redegørelse redegjort for bestemte magtteorier. Jeg har så ud fra en film konstateret, at der er anvendt fx. direkte magt. Har jeg her anvendt den induktive eller deduktive met... -
Mundtlig dansk FSA.
ForumindlægHej (-: Nu ligger det sådan at jeg skal op i mundtlig dansk herpå mandag, og jeg er lige gået i gang med at forberede det jeg skal sige... Men som nok mange andre bliver man en smule i tvivl om, hvordan man nu skal starte sit oplæg osv. Nu har jeg så om Lyrik og ungdom og ud fra det overordnet em... -
Drama vs. Mediefag?
ForumindlægHej allesammen! Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet. Jeg har valgt Mediefag som valgfag (C-niveau), men lige for tiden har jeg mine tvivl omkring jeg enten skal vælge mediefag eller drama. Heldigvis har jeg fået af vide, at jeg godt kan skifte valgfag i starten af gymnasiet. Jeg vi... -
Engelsk aflevering?
ForumindlægHej, nogen der er interessert i at kigge på min engelsk aflevering og se om i kan spotte nogle fejl ? Da jeg selv er dårlig til at se mine egne fejl. Tak på forhånd -
WTF abstract i nutid?????
ForumindlægOkay, så vi skal skrive vores absract nutid... jeg kan sagtens sige "this study investigates" som nutid, men jeg bliver jo nødt til at skrive om 9/11 i datid?? det er jo ikke en terroraktion der foregår NU :p SOS -
Nissen og spekhøkeren.
ForumindlægHvordan ville i beskrive nissen og studenten? Kom gerne med stikord og/eller steder i tekster hvor det beskrives. Jeg syntes nemlig næsten ikke jeg kan finde noget.. -
Litterær artikel
ForumindlægHej Jeg skal skrive en litterær artikel omkring diget "BARNDOM" af Yahya Hassan, og har fået at vide jeg skal "formuler en problemstilling, jeg vil lade din litterære artikel tage udgangspunkt i". Jeg er ikke helt sikker på, hvordan en sådan problemstilling kan komme til at ... -
Tysk eksamens opgave - Edna und Mortiz!!! HJÆLP
ForumindlægJeg har skrevet oversættelsen. Jeg forstår ikke helt historien er der nogen der har en færdig lavet opgave, som jeg kan få inspiration fra? :) Det vil betyde meget! -
''Den fotograferede virkelighed'' - dansk eksamen
ForumindlægGoddag til alle kloge mennesker herinde- jeg håber, at I kan hjælpe mig med et par enkelte spørgsmål. Jeg har trukket ''Den fotograferede virkelighed'' til min dansk mundtlige eksamen (9. klasse) Jeg synes ikke rigtig, at det er noget, som vi i klassen har været i dybten med- så ... -
Eksame! hjæællp
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk eksamen her på onsdag! Og jeg skal lave en berretermodel ud af min tekst! Jeg har valgt Ghettoguide af yahya hassan som fordybelses område! Er der nogen der har læst den? som kan hjælpe mig med at lave bererretermodelen? Jeg skal lave! Anslag præsentation uddybning...
