Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13701 til 13720 af 25374
-
Hjemmside
Forumindlæghejjeg har lavet en hjemmeside der hedder http://www.forfatterbyen.webbyen.dk hvor man kan komme med sine mening og sine gode digte og historier. så vil jeg bare hører hvad i synes om den idehilsen luffe -
Vietnamkrigen
Forumindlæghej! er der ikke nogle der har nogle spændende ideer til hvad man kan skrive om i sin historie opgave om vietnam. har selv tænkt på de amerikanske politikeres syn på krigen og medierne. Nogle der har nogle gode forslag? -
Phillips-kurven
ForumindlægHej! Er der nogen økonomer til steder, der har lyst til kort at gøre rede for Phillips-kurven?Skal op i historie imorgen, og det ville være rart at kunne smide den i hovedet på læreren. Tak. -
2. vverdenskrig (lande)
Forumindlæghej alle sammen, jeg ved godt det kommer til at lyde mærkeligt , men jeg har en historie opgave for hvor jeg skal finde ud af hvilke lande der kommer med i 2.verdenskrigen og hvornår? kan i hjælpe? på forhånd tak -
AT: rejser Matematik og?
ForumindlægHej jeg kunne rigtigt godt tænke mig og skrive i matematik og fx historie, problemet er bare at jeg ikke rigtigt kan se et emne hvor matematik kan passe ind. Er der nogle der kan hjælpe? -
Fysik eller matematik
ForumindlægHej............. Som så mange 3.g´ere sidder jeg og aner ikke havd jeg skal skrive om i At... Vil helst skrive i fysik eller matematik og historie.......... Men aner ikke hvad jeg skal skrive om. Hjælp til emner i fysik -
en triggy en
Forumindlægnår i en historie dyrene kan tale og har en personlig he siger man så stadig the wolf which is mad el. the wolf who is mad? -
SPANSKE SYGE
ForumindlægHej Folkens jeg har brug for Noter til Spanske syge! Fag kombination: Biologi og Historie skriv gerne i min indbakke hvis du har noget jeg kan bruge På forhånd tak :) -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
The American civil war
ForumindlægHeej folkens (: Jeg søger desperat en som kan læse korrektur på min SRP i fagende historie og engelsk om The American civil war. -
Soul Jazz
ForumindlægHey, jeg skal til at skrive om Soul Jazzen's historie.. og det overraskede mig lidt, hvor få internetsider der egentlig er at finde... nogle som kan hjælpe omkring emnet?På forhånd tak -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
HJÆLP! SKAL FINDE ET EMNE..
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal skrive en historie opgave som skal afleveres torsdag, men jeg kan simpelthen ikke finde et emne.. vil i komme med nogen forslag? jeg kunne virkelig godt bruge lidt hjælp.. tak på forhånd.. -
SRP Palæstina-konflikten
ForumindlægHej jeg skal bruge nogle der vil rette min opgave igennem. Den er skevet i Historie A og Samfundsfag A, og omhandler Palæstina-konflikten. Jeg skal aflevere på mandag, så det haster en smule. -
Disposition
ForumindlægHejJeg skal lave en disposition over hvilke afsnit jeg vil have i min historie opg. Den omhandler hekseforfølgelser. Men jeg ville være glad hvis der var en der ville vise mig sin, da jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre det! -
Der Untergang
ForumindlægSørg for at se denne film.Skræmmende, og fantastisk historie om Hitlers sidste dage.Specielt interressant er den fordi den viser krigen fra tyskernes side, noget der mig bekendt ikke er set før. -
Historisk kvalitativ analyse
ForumindlægHej:) Jeg skal lave en kvalitativ analyse i historie...Jeg er bare ikke helt med på hvad det indebærer. Jeg ved hvad kildekritik er, så tænkte det måske også var nogle med nogle spørgsmål man skal stille og svare på? -
Formaten
ForumindlægHvordan skal formaten på en dansk historie opgave være? Altså skrift størelse er 12 med Times new roman, ikke? Og er der så noget om, at den skal have dobbelt linje afstand, eller 1,5 eller? -
50'erne
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive AT-synopsis i drama og historie. Jeg skal bruge en kilde som belyser samfundet i 1950'erne, efterkrigstiden. Er der nogle som kender en god en?:-)
