Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 13701 til 13720 af 39512
-
Prøver/fforberedelse
ForumindlægNogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på. -
Gærings reaktioner og Differentialligninger
ForumindlægHej folkens. Jeg fik min SRP problemformulering for to dage siden. Mine opgave handler, som læses på overskriften om Gærings reaktioner og Differentialligninger. Da jeg i sidste øjeblik valgte det her emne, har jeg først nu fudnet ud af, at jeg ikke rigtig har styr på det :( (ved godt, det er m... -
Parabel bevis
ForumindlægJeg har et problem, fordi jeg skal forklare beviset for parablens ligning. Dette bevis har jeg desværre smidt væk. Derfor håber jeg der er nogen der kan hjælpe med det.vh. Michael -
HJÆLPE EKSAM
ForumindlægER Nogen der har været op i fs10 klassse -
Babylonsk lertavle (SSO)
ForumindlægHey... Jeg skal vise nogle eksempler på henholdsvis multiplikationstabeller og reciproktabeller... Jeg har ledt rundt på nettet uden held... Nogle der kender en hjemmeside? Det skal bruges til min SSO opg -
Integraler
ForumindlægJeg går på stx 1. g. Jeg har set integraler i en masse opgaver her ude, men hvornår lærer man normalt om integraler? På forhånd tak! -
TI-Interactive graph
ForumindlægHey! Har problemer med TI-Interactive og med at formatere grid og hvor mange linier den skal afsætte på x og y aksen. Billede: http://picasaweb.google.com/PeterHJ/UnavngivetAlbum/photo#5118633132369080978 Den lange sorte streg ved akserne vil jeg gerne have ændret så den bare viser grid og lin... -
Rette?
ForumindlægEr der nogen der har tid til at rette min opgave? Det skal helst rettes til i dag. Så hvis en, er pro til det med at rette så har du chancen for at bevise det ;) Eller på andre måder, hjælpe en venlig sjæl :) -
kvadratisk funktion af to variabler
ForumindlægJeg oprettede på søndag et spørgsmål vedr. en kvadratisk funktion af to variabler. Jeg havde regnet en del af den, men jeg tvivler omkring niveaukurven, fordi den virker underlig for mig. Jeg vedhæftede mine udregninger, og håbede at nogen ville gennemgå dem, måske særligt omkring niveaukurven. L... -
beskrivelse af logaritmefunktioner log(x) og ln(x)
Forumindlægskæring med akserne og monotoniforhold ? er helt fortabt , hjælp mig til imorgeeeeeeeeeeen :S -
Langt matematikkompedie fra uvm
ForumindlægHejsa et stykke tid siden var der en, som linkede til et langt kompendie fra uvm. Det var om mat A og indeholdte en masse opgaver og andet, mener jeg. Jeg kan ikke finde det nu, kan I smide et link? Tak. -
andengradspolynomier.
Forumindlægdu skal komme ind på problemstillinger indenfor økonomi, der kan beskrives med andengradspolynomier. Har ingen ide til hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig. Haster! På forhånd tak -
Writning
Forumindlæg“Superman was one of my favourite action (hero) ... when i was growing up, James said. skal der ikke stå (heroes) istedet for hero -
Ligninger
ForumindlægJeg har ledt og ledt men jeg kan ikke finde et eksempel Gøre rede for, hvordan man kan løse to ligninger med to ubekendte, gerne via et eksempel? -
Hjælp
ForumindlægMed udregning -
Statistik
ForumindlægHej. Jeg har forsøgt at plotte det ind, men jeg ved ikke hvad en sumkurve er. Og jeg ved ikke hvilke kvartil der er tale om fravær eller skole eleverne. -
Udfyldning af tabellen
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af regne de tomme felter :/ billde af opg på linket også https://imgur.com/TSTN9Mm -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
kræver økonomi udd. mere magt. end selve mat. udd.
ForumindlægJeg sidder som mange andre og skal bestemme hvad jeg skal søge ind på efter sommerferien. Jeg overvejer enten HA almen på CBS eller økonomi på Ku. Jeg var inde og se de specifikke adgangskrav i økonomi på Ku krævede at man min. skulle have et gennemsnit på 6 i mat. Jeg gik for sjov ind på mat. og... -
Hjælp.. det haster
ForumindlægJeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå....
