Søgning på: historie noter hf. Resultater: 13781 til 13800 af 33009
-
Energi
ForumindlægJeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie -
den kolde krig
Forumindlægmangler akut noter til den kolde krig og Churchill's tale i fulton. Nogle der kan hjælpe? -
HJÆLP!! Tysk - Haster
Forumindlægnogle der har noter til "Mein Sonntag" JUMA 3/2002 ? Skal bruge dem i dag...jeg skal op i tysk i morgen. Hjælp mig please.... -
24 timers forberedelse
ForumindlægHej med jer.. Er der nogen der har skrevet om teksten Die neue Wohnung.. Eller eventuelt har nogle gode noter om teksten ? -
hjælp analyse af edvard munch maleri
Forumindlægjeg mangler min notet til døden ved roret er malet af edvard munch . hvis der er nogen der kan hjælpe mig, for skal op til eksame på tirsdag -
Hjælpe til bogen barndommens gade???
ForumindlægHejsa... Tænkte på om i havde et resume af hvert kapitel af bogen barndommens gade. Helst fra kapitel 1 til slut med noter. :) -
Jødedom
ForumindlægJeg har skrevet en masse noter indenfor jødedom. Der er næsten alt man skal bruge indenfor fagets område Jødedom:) -
eksamen: Ein alter mann stirbt
Forumindlægheeej derude.. er der nogen der har læst Luise Rinser: Ein Alter Mann stirbt, og har nogle goder noter/guldkorn til den..? eller bare hvad man kan snakke om ? -
Æneiden
ForumindlægHej, er der nogen der har noter til æneiden 6 sang, da jeg sidder og læse den men kan bare ikke forstå det? Det er fra vers 400- 900 -
Tysk
ForumindlægHej Nogle der har læst en Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische, skal bruge resume af den eller noterer bare jeg få den ;) Tak på forhånden -
VEKSELSTRØMSGENERATOR
ForumindlægHej alle :) jeg er i gang med noter til min fysikprøve (folkeskole) i morgen. Der er ikke tilfældigvis nogle der ved hvad man bruger en vekselstrømsgenerator til? Jeg er lidt lost, nemlig :P -
Energi til FS10
ForumindlægHvad skal man fortælle om hvis man kommer op i energi til FS10? Skriv helst emnerne lidt detaljeret og hvis I har noter så send dem bare til min profil -
Trappestigen
ForumindlægEr der nogen som kan beskrive de enkelte trin for mig? Mine noter er væk om den og google reagerer ikke ligefrem fornuftigt eller relevant på "trappestigen". ;) På forhånd tak ! -
Industrialisering
ForumindlægIndustrialisering!!!! nogen der har gode noter eller har skrevet en opgave om det? og selvfølgelig lyst til at dele det med mig:P mvh Kiki -
Lykke-Per
ForumindlægNogen der har en opgave om eller nogle gode noter til uddraget af romanen Lykke-Per, af Henrik Pontoppidan? :) -
Analyse af Shabana: Heldig at være født som muslim
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse af: "Shabana: Heldig at være født som muslim"? eller blot nogle noter, da jeg er kørt lidt fast i det. -
Ikke alene men ensom
ForumindlægHej allesammen, er der nogen som har nogle noter til case "Ikke alene men ensom" som jeg kan blive inspireret af ? Mvh -
EU-lov.
ForumindlægHey :) Jeg skal redegøre for EU-lovgivningsprocessen og for det politiske system bag det. Er der nogle der har nogle gode noter, links eller lign..?? :) Tak på forhånd. -
John Locke - Essay om den menneskelige forstand
ForumindlægNogen der ligger inde med nogle noter til teksten Essay om den menneskelige forstand af Jogn Locke som de måske vil dele? -
Integral med brøk
ForumindlægHej Hvordan beregner jeg et ubestemt integral, hvor jeg har en brøk? Jeg har ikke en brøk regel i mine noter. På forhånd tak
