Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13801 til 13820 af 45492
  • initialhastighed hjælp tak - haster - Hjælp

    Forumindlæg
    hjælp til opgave 3.b & 3.c i vedhæftet dokument b)Argumenter ud fra figur 1 for, hvilken reaktionsorden med hensyn til bisphenol A nedbrydningen ved de to pH-værdier følger. (se vedhæftet dokument)
  • Hjælp til eksamensopgave, se-konstruktion osv.

    Forumindlæg
    Hey, vi har fået en eksamensopgave for og jeg har svært ved nogle dele af den.. især den om se-konstruktionen i sætning 1 nedenfor.. mit bud er at det er en upersonlig passiv konstruktion uden eksplicit agent, men er det rigtigt? Håber på lidt hjælp :-) El Barón de Cañabrava, d...
  • Edna und Moritz - TYSK

    Forumindlæg
    Er der nogle der har skevet stilen "Edna und Moritz" ? I må meget gerne lægge den ind, da jeg virkelig mangler inspiration til denne opgave.
  • Hitler

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der kender til en tale fra Hitler om arkitektur? F.eks. i forbindelse med Bauhaus arkitekturen
  • Bevægelsesanalyse - længdespring

    Forumindlæg
    Hej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen!
  • Perspektivering af eventyret klokkeblomst alias Rapuntzel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve imorgen. Men, jeg er lidt lost på min perspektivering og eventuel paralisering. Kan i komme med nogle gode bud, på hvad man kan perspektivere folkeeventyret "Klokkeblomst" til? Hvis i ikke kender dét, kan I læse det her. http://www.grimmst...
  • Henrys lov

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder og har problemer med et kemispørgsmål. Hvordan kan man forudsige vha. Henrys lov, hvilken atmosfærisk gas, der er mest af i drikkevand?
  • Synopsis - samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej, Må man godt have mere end én problemformuering i sin synopsis? Altså mere end én overordnet problemformulering? Og hvordan skal diskussionen skrives? Altså hvordan skal den bygges op? På forhånd tak!
  • komma hjælp i 1,5 sætning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg kan ikke finde ud af hvor kommaerne skal være i denne sætning, hvis du kan hjælpe, vil du så ikke være sød at skrive til mig hvor de skal være.. SÆTNINGEN: Dvs. de elever der går i smart mærke tøj ligger øverst i hierarkiet og dem som spiller klassisk musik og interessere sig for...
  • Omfang

    Forumindlæg
    Hej Hvor lang må en litterær artikel være?
  • Folkedrab Rwanda SSO

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at gå igang med min SSO i historie om folkedrab i Rwanda. Ville i den forbindelse hører om der er nogen der har nogen gode titler på værk der har relevans hertil. På forhånd tak :)
  • Imperialisme

    Forumindlæg
    Jeg har AT og et af vores underspørgsmål er således: Hvordan udvikledes Englands holdninger og syn på de koloniserede? Det er under tidsperioden 1837-1915. Håber I kan hjælpe og evt. komme med nogle gode kilder/hjemmesider :)
  • Diskussion???

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg sidder lige og er igang med skrive min SSO. I min diskussion bliver jeg bedt om at: Diskutér mulige løsninger i forhold til at opnå regeringen mål om, at 95% af en ungdomsårgang i 2015 skal gennemføre en ungdomsuddannelse. Okay mit spgm. er så skal jeg komme med mine egne...
  • SSO i biologi (migræne)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart skrive sso i biologi. Jeg har valgt migræne som mit emne men jeg kan bare ikke finde en vinkel. En sød sjæl der vil give eksempl på taksonomisk niveau. Tak på forhånd.
  • DHO - det moderne gennembrud - emne idéer.

    Forumindlæg
    Nogle der har et par spændende idéer til DHO omkring det moderne gennembrud?
  • Herman Bang novellen Pernille

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som har styre på hvad er Fortælleforhold og den impressionistiske skrivestil lige præcise i teksten Pernille af Herman Bang .... Please det haster og det kan være en stor hjælp hvis i kan hjælpe mig beder jer... og tak på forhånd.
  • De taksonomiske niveauer

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til årsprøve i samfundsfag i morgen og jeg har 24 timers forberedelse til at lave min synopsis. Jeg kender lidt til de taksonomiske niveauer, men min lærer går meget op i, at vi rammer dem godt, og at vi har styr på at skelne mellem de 3 niveauer. Jeg håber der er en venlig...
  • SRP - Diskussion om hvordan samfundet bør forholde sig til ulighed

    Forumindlæg
    Jeg skal igang med mit diskuterende spørgsmål, som hedder: Diskuter hvordan samfundet bør forholde sig til ulighed. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogen der har nogle ideer til det? Mvh Mikke
  • Regression overordnet

    Forumindlæg
    Hej alle jeg er lige primært igang med at skrive SRO hvor at jeg skal forklar hvad regression er sammen med hvilke former regression der og til sidst hvad man bruger dem til. Nogle der kunne hjælpe det er virkelig en nød situration.
  • HJÆLLP- Fordybelsesområdet - at være ung - sagprosa/avisens gener

    Forumindlæg
    Jeg er lidt usikker på hvordan skal gøre - håber, at Studieporten kan hjælpe mig lidt på vej :) Jeg har fået forbybelsesområde : at være ung - sagprosa/avisens gener Perspektivtekster: Forældre pjækker med deres børn, opråb til curlingforældre, Lillesøstre får den fedeste løn, kundsten at els...