Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13801 til 13820 af 45492
-
initialhastighed hjælp tak - haster - Hjælp
Forumindlæghjælp til opgave 3.b & 3.c i vedhæftet dokument b)Argumenter ud fra figur 1 for, hvilken reaktionsorden med hensyn til bisphenol A nedbrydningen ved de to pH-værdier følger. (se vedhæftet dokument) -
Hjælp til eksamensopgave, se-konstruktion osv.
ForumindlægHey, vi har fået en eksamensopgave for og jeg har svært ved nogle dele af den.. især den om se-konstruktionen i sætning 1 nedenfor.. mit bud er at det er en upersonlig passiv konstruktion uden eksplicit agent, men er det rigtigt? Håber på lidt hjælp :-) El Barón de Cañabrava, d... -
Edna und Moritz - TYSK
ForumindlægEr der nogle der har skevet stilen "Edna und Moritz" ? I må meget gerne lægge den ind, da jeg virkelig mangler inspiration til denne opgave. -
Hitler
ForumindlægHej :) Er der nogen der kender til en tale fra Hitler om arkitektur? F.eks. i forbindelse med Bauhaus arkitekturen -
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
Perspektivering af eventyret klokkeblomst alias Rapuntzel
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve imorgen. Men, jeg er lidt lost på min perspektivering og eventuel paralisering. Kan i komme med nogle gode bud, på hvad man kan perspektivere folkeeventyret "Klokkeblomst" til? Hvis i ikke kender dét, kan I læse det her. http://www.grimmst... -
Henrys lov
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og har problemer med et kemispørgsmål. Hvordan kan man forudsige vha. Henrys lov, hvilken atmosfærisk gas, der er mest af i drikkevand? -
Synopsis - samfundsfag
ForumindlægHej, Må man godt have mere end én problemformuering i sin synopsis? Altså mere end én overordnet problemformulering? Og hvordan skal diskussionen skrives? Altså hvordan skal den bygges op? På forhånd tak! -
komma hjælp i 1,5 sætning
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde ud af hvor kommaerne skal være i denne sætning, hvis du kan hjælpe, vil du så ikke være sød at skrive til mig hvor de skal være.. SÆTNINGEN: Dvs. de elever der går i smart mærke tøj ligger øverst i hierarkiet og dem som spiller klassisk musik og interessere sig for... -
Omfang
ForumindlægHej Hvor lang må en litterær artikel være? -
Folkedrab Rwanda SSO
ForumindlægJeg skal snart til at gå igang med min SSO i historie om folkedrab i Rwanda. Ville i den forbindelse hører om der er nogen der har nogen gode titler på værk der har relevans hertil. På forhånd tak :) -
Imperialisme
ForumindlægJeg har AT og et af vores underspørgsmål er således: Hvordan udvikledes Englands holdninger og syn på de koloniserede? Det er under tidsperioden 1837-1915. Håber I kan hjælpe og evt. komme med nogle gode kilder/hjemmesider :) -
Diskussion???
ForumindlægHej folkens Jeg sidder lige og er igang med skrive min SSO. I min diskussion bliver jeg bedt om at: Diskutér mulige løsninger i forhold til at opnå regeringen mål om, at 95% af en ungdomsårgang i 2015 skal gennemføre en ungdomsuddannelse. Okay mit spgm. er så skal jeg komme med mine egne... -
SSO i biologi (migræne)
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive sso i biologi. Jeg har valgt migræne som mit emne men jeg kan bare ikke finde en vinkel. En sød sjæl der vil give eksempl på taksonomisk niveau. Tak på forhånd. -
DHO - det moderne gennembrud - emne idéer.
ForumindlægNogle der har et par spændende idéer til DHO omkring det moderne gennembrud? -
Herman Bang novellen Pernille
ForumindlægHej er der nogen som har styre på hvad er Fortælleforhold og den impressionistiske skrivestil lige præcise i teksten Pernille af Herman Bang .... Please det haster og det kan være en stor hjælp hvis i kan hjælpe mig beder jer... og tak på forhånd. -
De taksonomiske niveauer
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til årsprøve i samfundsfag i morgen og jeg har 24 timers forberedelse til at lave min synopsis. Jeg kender lidt til de taksonomiske niveauer, men min lærer går meget op i, at vi rammer dem godt, og at vi har styr på at skelne mellem de 3 niveauer. Jeg håber der er en venlig... -
SRP - Diskussion om hvordan samfundet bør forholde sig til ulighed
ForumindlægJeg skal igang med mit diskuterende spørgsmål, som hedder: Diskuter hvordan samfundet bør forholde sig til ulighed. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogen der har nogle ideer til det? Mvh Mikke -
Regression overordnet
ForumindlægHej alle jeg er lige primært igang med at skrive SRO hvor at jeg skal forklar hvad regression er sammen med hvilke former regression der og til sidst hvad man bruger dem til. Nogle der kunne hjælpe det er virkelig en nød situration. -
HJÆLLP- Fordybelsesområdet - at være ung - sagprosa/avisens gener
ForumindlægJeg er lidt usikker på hvordan skal gøre - håber, at Studieporten kan hjælpe mig lidt på vej :) Jeg har fået forbybelsesområde : at være ung - sagprosa/avisens gener Perspektivtekster: Forældre pjækker med deres børn, opråb til curlingforældre, Lillesøstre får den fedeste løn, kundsten at els...
