Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13821 til 13840 af 38620
  • Skæbne kontra tilfælde

    Forumindlæg
    Hey. Sidder og bøvler med et foredrag, som jeg skal holde på fredag, om forskellen på skæbne og tilfælde. Ville lige høre hva i har og sige til dette.??? Synes selv det er svært at definere.Måske kan man sige:Mennesker som tror på skæbnen, tror ikke på tilfældighederne... De mener netop at INTET ...
  • historieopgave - 1. verdenskrig

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til at lave en historieopgave om årsager, og i det hele taget optakten, til 1. verdenskrig. Kunne godt bruge lidt inspiration til relevante enmer i denne opgave. Nogen der har gode ideer...?
  • Rettelse af kort tekst! HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej! Er der en, som har tid, til at kigge og rette en lille tekst? Skal bruge det inden kl15 IDAG (8/4)
  • tv om fodbold

    Forumindlæg
    Ved I hvilke danske kanaler , der viser champions legue finalen den 6. juni? Bliver den sendt på tv2 ?
  • Relative pronominer

    Forumindlæg
    Formuler selv tre sætninger med et henførende stedord: Nogen det eventuelt kunne give mig et eksempel på en sætning, det ville bare være super :)!
  • Skrevet rigtigt?

    Forumindlæg
    Hejsa alle! Jeg har oversat en tekst, og vil meget gerne spørge om der ikke er nogen der vil se den igennem. denne unge mand står ved vejkanten og tomler, og ser således sådan ud:.... Han er meget stille måske endda snu. Man siger kun det højst nødvendige til hende. han udnytter hende ved både a...
  • Hey derude! Dette er mit første indslag på studieportalen

    Forumindlæg
    Har brug for lidt hjælp til om jeg har oversat følgende sætninger korrekt
  • Hvad synes I?

    Forumindlæg
    Afterskiing, se vidoen til CD'en her: http://www.youtube.com/watch?v=rtJgYl8dmNg ...nogen der har hørt den? Og hvad synes du?
  • er gået i stå (igen)

    Forumindlæg
    Nu har jeg fået skrevet om Hitler og hvordan han indtog det ene land efter det andet, men efter han besatte Frankrig, hvad gjorde han så? Han prøvede på at få fat i Storbritannien, men lykkedes det også var der også noget med Rusland? Er der ikke en der kan hjælpe mig tak?
  • Pleas hjælp mig med at rette til kasus

    Forumindlæg
    Lieber Freund. Ich hoffe, alles ist gut mit Ihnen, hier geht es vorwärts, sich anzupassen. Ich habe vor allem viel getrunken von Coca Cola, wie ich Schwäche für haben. aber wir fast nicht erkannt, wenn er, um uns abzuholen zurückgegeben. es war die Hussin die, dass wir alle hatten, nach Deuts...
  • Tilpasningspolitik?

    Forumindlæg
    Hej, hvad er tilpasningspolitik?
  • Hitlers taler på dansk

    Forumindlæg
    Er der nogle, som ved, hvor man kan finde nogle af Hitlers taler på dansk fra mellemkrigstiden? Jeg har ledt og ledt, men jeg har desværre kun fundet en. Jeg håber virkelig, at der er nogle, som kan hjælpe mig!!!
  • oversæt

    Forumindlæg
    Romanen er blev filmatiseret i 2006 = Der Roman ist in 2006 verfilmen geworden Er det rigtigt?
  • Uregelmæssige verber sætninger

    Forumindlæg
    1. Han lod sit hår farve rødt = Er hat seine Haar rote farbe gelassen 2. Om lørdagen sover de længe = Am samstag sie lange Schlaf 3. De har mødt en ræv i skoven = Sie haben ein Fuchs in der Wald erfüllt. 4. Månen skinnede hvidt over landskabet = der Mond schien weiss der Landschaft 5. ...
  • Euroislam

    Forumindlæg
    Hejsa\n\nEr der nogen herinde der har kendskab til Euroislam?
  • das dicke kind

    Forumindlæg
    jeg har læst das dicke kind, men jeg kan bare ikke forstå hvad det handler om....er der nogle som kan hjælpe mig med at forstå teksten.....
  • Villig til at rette/se en stil igennem?

    Forumindlæg
    Hej nogen der er villige til at se min sti igennem hvis jeg sender den til jer via mail? .. Vil virkelig værdsætte jeres hjælp! Tak på forhånd Julia
  • Undervisning!

    Forumindlæg
    Hej Alle! Er der nogen der ved hvor man kan få ekstra tyskundervisning på B-niveau ved siden af gymnasiet?? Det skal være i Københavns område, og ikke alt for dyrt.. Evt. gratis? På forhånd tak!
  • regler!

    Forumindlæg
    hej hvad er det helt præcist reglerne for hvornår man sætter udsagnsordene til sidst i en sætning? på forhånd tak
  • :( ked af det

    Forumindlæg
    er der nogen der godt kunne tænke sig at hjælpe mig med tyk, engelsk eller andet, hvis de har lyst, håber i/du vil?