Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 13841 til 13860 af 119027
-
kommentarer til indledning :)
ForumindlægHejsa :o) Jeg sidder i .... til halsen. Jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg laver en ordentlig indledning.. Nu har jeg prøvet og vil derfor blive rigtig glad, hvis jeg kunne få noget respons på, om det er en ordentlig indledning :o) Indledning: Jeg har valgt, at beskæftige mig med kvinden... -
Bestemmelse af reaktion
ForumindlægHej Nogen der kan bestemme reaktionerne I DEN OPLOADEDE FIL ? -
Fysikeksamen i 2005
ForumindlægHej.Jeg går i 3.g og har fysik på A - niveau. Er der nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, så ville jeg være over lykkelig, hvis en af jer ville gøre deres opgave tilgængelig har på studieportalen.På forhånd mange tusind tak. -
Opgaver på nettet
ForumindlægHey. Er der nogle der kender et sted på nettet, hvor man kan hente nogle fysik-opgaver til A-niveau - gerne med facit-liste. Vil nemlig gerne regne nogle for at holde mine fysik-kundskaber ved lige :-) /martinrv -
Tutor i matematik a
ForumindlægHej, jeg går på stx i 3.g hvor jeg har matematik og fysik på a niveau. Jeg vil gerne forbedre mig til matematik, og det ville være super med noget hjælp til fysik også, men det kan godt undværes. Jeg bor i københavn. -
Hovedfag
ForumindlægHej skal snart vælge emne til srp.... jeg har tænkt mig at skrive om atombomber over japan i fysik og historie. har begge fag på a-niveau. Hvis man vælge fysik som hovedfag så skal man lave nogle forsøger, men hvad hvis man vælge historie som hovedfag hvad skal lave??? -
funktion
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvorfor svaret i opgave 1 c) er graf B ? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-6_UDEN.pdf -
Hjælp til integralregning!
ForumindlægHej alle sammen Hej alle sammen :-) Jeg har matematik på c-niveau, men da jeg manglede udfordringer, fik jeg en sværere opgave af min matematiklærer. Nu sidder jeg med en opgave i matematik, hvori jeg er gået i stå. Opgaven lyder således: b) Vis at , hvor k og c er konstanter med 0<k<... -
HJÆLP!
ForumindlægSøger en filmanalyse af "En sang for Martin"....meget gerne på HF niveau ( B eller A) -
HASTER
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik B-niveau her for et par dage siden? -
Eksamenssæt 2008
ForumindlægHvad hedder sidste års eksamenssæt - skriftlig, engelsk b-niveau Tak på forhånd -
skriftlig eng.
Forumindlæghej Er der nogen som har kendskab til en internetside med eksamens opgaver til engelsk niveau b. -
Summary + essay sidste år
ForumindlægHvad hed sidste års summay og essay på sproglig B-niveau? -
EØ eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om der er nogen som har været op til EØ eksamen B niveau i år?? så man kunne øve sig ekstra godt på det man skal op til... tak. -
Stillistiske virkemidler
ForumindlægHej skal op til SKriftlig Engelsk på B-niveau på Mandag.. Ville lige spørger om hvad var det nu de stillistiske virkemidler var. Hvad skal man finde??? Hilsen Malika -
En analyse
ForumindlægEr der nogen, som vil se min analyse igennem? Den fylder 1½ side og er på B-niveau. -
notater
Forumindlæghejer der nogen derude der har nogen gode kemi notater på b niveau...???Maria. -
funktioner
ForumindlægHejsa. Evt. nogen som har lavet opg. 4.045 i eksamensopgaver i mat. b-niveau? -
Materiale om pest (Biologi)
ForumindlægHej :) Jeg søger godt materiale om pesten på b/a niveau. Helst dansk. På forhånd tak! -
Materiale om pest
ForumindlægHej :) Jeg søger godt materiale om pesten på b/a niveau. Helst dansk. På forhånd tak!
