Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 13921 til 13940 af 61668
-
FUCK BIOLOGI EKSAMEN
Forumindlæg. -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHey alle sammen! Jeg har i dag været oppe og trække mit fordybelsesområde i dansk - Det blev "Den svære kærlighed" Jeg har fået folkevisen "Agnete og havmanden", "Hosekræmmeren og romanen "En-To-Tre-nu" som de forskellige tekster til perspektivering. Prøv... -
Coca cola reklame. eksamen
Forumindlæghttp://www.youtube.com/watch?v=R1NnyE6DDnQ&playnext_from=TL&videos=_7q8Kma9Qrw jeg har trukket denne coca cola reklame. Jeg har min faglige perspektivering, men jeg mangler min personlige. nogen de rhar nogle ideer? -
Gode råd til tysk-eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk om nogle uger, så jeg håbede der var nogle veteraner der havde et par gode råd til 12-tallet til en grønskolling som mig. Rådene må bl.a. meget godt handle om hvad man skal komme ind på og hvordan man kan strukturere det. Men ellers er alt egentlig velkomment. -
Ondskab - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har trukket emnet "Ondskab" og mangler idear til en kortfilm, jeg kan arbejde med. Jeg har overvejet "De nåede færgen", men da jeg skal perspektivere til "Beast", er jeg bange for, at det ikke vil give det store mening. Hvad kunne alternativet være, som ka... -
Tysk-Årsprøve/eksamen - Tips?
ForumindlægJeg skal til tysk årsprøve her d. 8/6.. Jeg går i 1.g.Jeg er ikke god til tysk.. fik 5 i årskarkter :(.. Men det er simpelthen fordi jeg ikk siger nok i timerne.. Men det gør jeg i hvert fald næste år!!Men altså, er der nogen der har nogle tips til en tysk årsprøve i 1.g ? Jeg mangler stadig lidt... -
AT eksamen - Metoder, psykologi?!
ForumindlægHåber virkelig en eller anden kan hjælpe mig med det her, for er bare helt lost! Jeg har valgt et emne der hedder "Moderne rejsende og kommunikation", i Dansk og psykologi, hvor min problemformulering er:• Undersøgelse af rejseblogs som kommunikationsform og genre, samt de unge rej... -
IØ mdt eksamen
ForumindlægHej...Jeg søger efter evt. sider som kan hjælpe en til at få lavet gode noter nu når jeg skal op til IØ mdt. snart...Skal lige siges dette fag bestemt ikke er min stærke side, derfor har jeg kun brug for seriøse svar! Da det haster en anelse..Håber nogle har nogle gode links, noter eller lign. so... -
Elektronoverførsel-princippet!! hjælp eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og sveder over kemi, da jeg skal op mundtlig her på mandag. Jeg er nået til redox kemi. Er der en der med simple ord, kan forklare hvad elektronoverførsel-princippet er. Hvorfor det er vigtigt i forhold til energien i en reaktion osv. det ville hjælpe utrolig meget. Tak -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak. -
Dansk mundtlig eksamen - Lyrik
ForumindlægHar trukket Lyrik som fordybelsesområde i mundtlig dansk og skal have funden en dansk sang at analysere. Har bare det problem at jeg ikke hører dansk musik overhovedet (og læser heller ikke danske digte). Ville høre om det var nogen der kunne komme med forslag til et evt. digt eller en sang man... -
Haster skal op til engelsk eksamen ! Hjæællpp tak
ForumindlægBestseller is planning a 3-day conference in denmark for its local marketing managers from around the world.the first day is supposed to be aplatform where these local managers get to talk about sales figures in their respective territories.on the second day people from the bestseller management ... -
Hjælp til 9.klasses dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket "Krigens Spor" som fordybelses emne og tænkte på om i havde nogle forslag til tekster? -
Dansk Eksamen - Jomfruen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid novellen Jomfruen strækker sig over? Jeg er selv meget i tvivl. -
Prøve eksamen- Dansk!
ForumindlægJa jeg skal så op i dansk i prøveeksamen og jeg har fået vide at jeg enten kommer op i Lyrik eller noveller.. Vil så vide om i kan anbefaler nogle noveller/lyrik som i har haft i 8.klasse eller noget i måske kom op i?? Vil gerne øve mig :) Håber virkelig i kan hjælpe ;) Og btw. har i... -
Hjælp til et spørgsmål, til mundtlige eksamen
ForumindlægJeg har i flere timer siddet forgæves og kigget på dette spørgsmål og kan stadig ikke forstå den. Spørgsmålet er : Procent og rente: Du skal gøre rede for kapitalfremskrivningen. Herunder skal du gøre rede for fremskrivningsfaktoren og hvordan man kan finde de ubekendte i formlen. ... -
00 i eksamen, men 10 i årskarakter
ForumindlægJeg fået karakteren 00 i skriftlig dansk (A niveau, HHX). Jeg er naturligvis meget utildfreds, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der vil prøve at læse den igennem. Der er tale om analyse af kronik. Håber virkelig, at der er nogen der vil hjælpe. -
HASTER VIRKLIGT SKA OP I EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej er der nogen der ved en lille historie om Amish People? det er den sidste del af mit disposition som jeg virklig har brug for Bare en lille historie så er det nok,,, DVS Case of Story:D -
Samf Eksamen, 24t, A
ForumindlægKort sagt, er der nogen der ved hvordan sådan en forløber? Skal eleven forme et oplæg eller hvordan er det? Panik :D -
Dansk Eksame. Hjælp tak! Er så forvirret :/
ForumindlægJeg skal op i: Nyere dansk lyrik Og min lære siger at jeg skal have noget om nyere litteratur historie. Og jeg tænker sån lidt hvor langt sys i jeg skal gå tilbage? Har søgt og søgt og jeg syntes ikke jeg kan finde noget stof før vi når helt tilbage til omkring 1930-50´erne? Kan jeg gå så langt t...
