Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 13941 til 13960 af 23684
-
Prøveform b, spørgsmål bagefter?
ForumindlægEfter man har fremlagt sin analyse, sagde min lærer at man bliver stillet nogle spøgsmål og at man bare skal snakke med lærer og censor. Hvilke slagsspørgsmål er det? OG hvad hvis man ikke kan svaret? -
Vidneværdi
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Vidneværdi
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en kildekritisk analyse af Emmeline Pankhursts tale; "Freedom or death", men jeg kan simpelthen ikke huske, hvad vidneværdi er. Er der nogen, som kan hjælpe? -
Købsadfærden / Fitness World
ForumindlægJeg har et spørgsmål som lyder: analyser købsadfærden for fitness worlds kunder. Vil det ikke være en god idé at tage bruge deltagere i beslutningsprocessen samt beslutningsprocessens faser??? eller er det noget der er mere relevant i den forbindelse -
HJÆLP!!
ForumindlægEr desperat!! Skal skrive en stil om "det er et yndigt land", men jeg kan simpelthen ikke finde ud ad at analysere den. Indtil videre har jeg kun skrevet lidt om hvad de forskellig strofer handler om... -
Tema og budskab i eventyret Rødhætte
ForumindlægHey kan nogen hjælpe mig jeg er ved at lave en analyse af Rædhætte og jeg mangler stort set kun temaer og budskabet kan nogen hjælpe mig? -
HJÆLP! diskursanalyse af Obama's indsættelses tale
ForumindlægHej Jeg skal lave en diskursanalyse af Obama's indsættelsestale, men har ingen idé om hvad man skal gøre, har lavet en analyse af talen, men forstår ikke hvordan man laver en diskursanalyse...? nogle der kan hjælpe?? -
digte
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der har analyseret følgende digte af Thøger Larsen "vinternat" og "solsangen" og evt. har lidt noter til digtene eller til Thøger Larsen generelt. -
Hjælp i fagene: 'Organisation & Kommunikation, og Tekstanalyse & Tekstproduktion'
ForumindlægHJÆLP i tværfaglig opg i fagene 'Organisationsteori og Tekst analyse og tekstproduktion' MOD BETALING SØGES. KONTAKT MIG PRIVAT PÅ [email protected] DET HASTER, SÅ DET SKAL HELST VÆRE HURTIGST MULIGT!! -
"Au revoir les enfants"
ForumindlægNogen der har analyseret denne film før? :) Jeg har svært ved at fortælle om omgivelserne, genren og fortolkningen, som jeg meget gerne vil have noget hjælp til? Håber på hjælp - På forhånd tak! :) -
Vaar-sang af Adam Oehlenschläger
ForumindlægSkal lave en analyse af Oehlenschlägers vaar-sang med fokus på fremstillingen af naturen Digtet kan læses her: http://www.kalliope.org/da/digt.pl?longdid=oehlen1999062836 Al hjælp, eller noter modtages med kyshånd. -
Hvad symboler i "den lile pige med svovlstikkerne"
ForumindlægJeg er igang med at analyser den lille pige med svovlstikkerne. Det eneste jeg mangler at finde ud af, det er hvad svovlstikkerne symboliserer og hvorfor det er en pige, og ikke en dreng. Tak på forhånd :) -
"De Hvide Mænd" - Kenneth Bøgh Andersen
ForumindlægHejsa!Der er vel ingen der har en slags analyse liggende af bogen "De Hvide Mænd", hvor i der er skrevet noget om samfundet, personerne, personernes forhold til hinanden osv.Hvis I har, så skriv straks. -
HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i morgen, men der er noget jeg ikke helt forstår. Jeg skal analysere et digt med mange sproglige virkemidler. Hvad er meningen/betydningen med at lave et digt med mange sproglige virkeidler? På forhånd tak:) -
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
HJÆP DET HASTER ...
ForumindlægHej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ????? -
Dansk Historie opg. HJÆLP
ForumindlægHej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ????? -
skjult kamera
ForumindlægJeg er igang med at analysere en dokumentar i AT, Jeg er i tvivl om en persons overhovedet kan dømmes på baggrund af skjult kamera her i Danmark, er der noget der ved noget om det? -
eksamen synopse
Forumindlæghejjeg trak fordybelsesområdet SAGPROSA og skulle vælge en primær tekst og en sekundær tekst..det har jeg nu gjort jeg har valgt "Børn syge af natlige sms'er" som den artikel jeg vil arbejde i dybden med..så ville jeg høre nu når jeg skal til at skrive synopsen skal jeg skrive hvad ... -
Lille-Vovse af Peter Seeberg
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om denne novelle. jeg har overstået indledningen, men jeg har svært ved at starte på analyse. Er der noget bestemt der er godt at starte med?
