Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 13981 til 14000 af 23785
-
HJÆLP - Det haster!! please
ForumindlægJeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :) -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Mitt liv som hund! Hjælp!
ForumindlægVi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig? -
Dead Poets Society
ForumindlægHejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten -
Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale
ForumindlægHej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode... -
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
"The killers" by hemmingway
Forumindlæghej... er der nogen der har læst den overnævnte novelle ? jeg har nemlig ingen notater til den.. og jeg synes, at den er ret svær at analysere, hvis jeg kommer op i den til eksamen.. på forhånd tak.. :) -
Multimedie
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak. -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikker på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. -
Genretræt for taler?
ForumindlægJeg er ved at skrive en analyse af en tale, men jeg skal kunne argumenterer for, hvorfor det er en tale. Mit spørgsmål lyder derfor: Hvilke genretræk er der tale om i taler? Tak på forhånd. :) -
Konkrete og subjektive oplysninger
ForumindlægHej. Jeg har fået den her tekst, som jeg skal analysere for konkrete og subjektive/holdningsprægede oplysninger. Så mit spørgsmål er, hvad er forskellen? Hvornår er oplysninger konkrete og hvornår er de subjektive/holdningsprægede? -
hjælp til dansk
Forumindlæghej. jeg skal analyser "Den standhaftige Tinsoldat" fra H.C. Andersen. til den tekst skal jeg lave en litterær artikel. mit spørgsmål er så: hvilke litterær metoder kan man bruge til den tekst? på forhånd tak. -
Svend Åge Madsen
ForumindlægHey!Er der nogen der har analyseret og fortolket Svend Åge Madsens "Ude af sit gode skind"? Er der nogen der har nogle gode ideer til at gribe den an på? -
Hjælp!!!! - VIGTIGT.
ForumindlægJeg er igang med at lave en analyse og fortolkning af novellen Blomster skrevet af Jakob Ejersbo, men har svært ved at finde temaerne.. kan du hjælpe? -
Perspektivering af "Nattergalen"
ForumindlægJeg har analyse af "Nattergalen" for til i morgen. Jeg er næsten færdig, men så er der jo det med perspektivering. Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal sammenligne den med. Hjælp modtages med kyshånd!Venter forhåbningsfuldt. -
Folkevise
ForumindlægHej folkss... Jeg sidder med en folkevise ved navn Karl Høvding som jeg ikke fatter noget af.. Nogle der kunne hjælpe mig i gang?... Har prøvet at analysere den men er rigtig svært -
Rettelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, der gider rette en halv side fransk analyse? Den er ikke færdig, men den er til i morgen, og jeg vil meget gerne have kigget på grammatikken. Kan sende den over mail. Tak på forhånd. ;) -
SRP - Rentabilitet
ForumindlægHej allesammen Jeg har i min SRP fået en opgave som lyder på at jeg skal lave en rentabilitets analyse af den virksomhed jeg har valgt og kort beskrive hvilke nøgletal der indgår i en rentabilitets analyse Alt dette har jeg gjort. Jeg har udregnet AG, OG, GR, AOH, EKF, og likviditetsgraden,... -
Adam Oehlenschläger - Morgenvandring
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med nogel notater til Adam Oehlenschläger's "Morgenvandring" Jeg er i gang med en analyse og fortolkning, men har brug lidt inspiration.Med venlig hilsenPeter
