Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13981 til 14000 af 41162
-
fordybelsesområde: familie
Forumindlæghej. skal lave synopse i dansk og har trukket emnet familie er der nogen der kan hjælpe lidt -
Synopsis - Rap
ForumindlægNogle der har en god dansk rap at have synopsis i? Evt. en god synopsis skarbelon? -
Kortfilm
ForumindlægHej!!:-) Nogle af jer der kan anbefale en kortfilm, jeg kan analysere?. Den skal være dansk. Tak på forhånd! -
Meget kort TYSK ..
ForumindlægHej. Er her nogle som har tid til at rette 10 korte sætninger som er oversat fra dansk til tysk?. :) -
Hvor kan jeg finde eksamenssæt
ForumindlægHej! Er der nogle, som ved hvor jeg kan finde Dansk A skr. eksamen fra 2009 på HTX.? -
Swot analyse over velfærdssamfundet
ForumindlægKan i hjælpe mig med at finde hvad svaghederne, styrkerne, mulighederne og truslerne er i det danske velfærdssamfund ? -
Den universelle velfærdsstat
ForumindlægHvad betyder det, at den danske velfærdsmodel er universel? Hvilke karakteristik har den universelle velfærdsmodel? -
Arktis og udenrigspolitik
ForumindlægHvilke emner kunne man komme ind på i en redegørelse for hvilken rolle Arktis spiller i Dansk udenrigspolitik? -
AT
ForumindlægHej. Er der nogen som kan hjælpe mig med AT i dansk ? jeg skal analysere en artikel? -
eppe skammelsen
ForumindlægEr det nogen som kan give mig et eksempel på en dansk synopsis? på forhånd tak for svaret :) -
Hjælp.
ForumindlægHvad kendetegner Danmarks medlemskab af EU, og hvordan kan man argumentere for og imod de danske EU-forbehold? -
Guldalderen
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor den danske romantiken blev kaldt for den dankse guldalder?? Tak. -
Ebbe Skammelsøn
ForumindlægHej. Er der nogen som har teksten "Ebbe Skammelsøn" oversat i nutidig dansk? Tak på forhånd :-) -
Article, kendetegn
ForumindlægHej, Er der nogle som har korte noter tl hvad en artikel er ? Meget gerne på engelsk. Dansk går også an :) -
Politisk fordeling
ForumindlægHej jeg ville høre om der er nogle der ville hjælpe mig med hvor de danske partier er placeret i folketinget? det kunne være lækkert! :-) -
En æggesnaps!! udvikling?!
ForumindlægJeg skal til dansk eksamen på torsdag, og er meget i tvivl om hvad budskabet og udviklingen er, fra start til slut!!!!! hjælp! -
fagene dask og historie
Forumindlæghej hvordan er det fagene dansk og historie spiller sammen? jeg har om kønsrollemønsteret i det moderne gennembrud ' :) -
Historie appelformer?
ForumindlægMå man godt se på appelformer i fx. en tale i en historie opgave eller er det kun forbeholdt dansk? -
Hjemmeside?
ForumindlægEr der nogle der kender en god hjemmeside til at oversætte fra engelsk til dansk? -
genopretningspakke
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvordan genopretningspakke fra VKO vil påvirke den danske økonomi og velfærd? tak.
