Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14001 til 14020 af 35989
-
grammer
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med at forklare disse grammatik begreber??? substantivers bøjning og kongruens genitiv adjektiver og adverbier to do passiv hvad kan en kommenteringsopgave indeholde?. Mia -
Elektrolyse af vand
ForumindlægNår det står, hvorfor bliver den elektrode med H2 i fyldt op dobbelt så hurtigt som den i O2? Er det fordi der er 2 hydrogenatomer og 1 oxygenatom i et vandmolekyle? -
kunst/arktektur
Forumindlæghej er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan sætte årstal på 1: en vase 2: en skulptur: 3: en bygning (tempel) Ved at man kan se på skulpturene med deres ansigtstræk og sådan, men er der nogen der kan komme med nogle konkrete regler?? -
Fysik B, hvor meget skal der til for at bestå?
ForumindlægJeg tager kursus lige nu som slutter i december, opgraderer fra c til b. Det fungerer ikke særlig godt for mig, og jeg er bange for at dumpe. Nogen der var oppe i fysik B, og i hvad? Hvordan gik det? -
Kunst eventyr og folke eventyr
ForumindlægJeg skal op til FSA på torsdag og vil lige hører hvad disse to ord hedder ? Min lære siger at man ikke kan finde dem i en ordbog, og tror i så det er iorden at jeg to gange under min fremlæggelse nævner to danske ord? -
Tysk eller Engelsk som valgfag
ForumindlægHey, Jeg skal snart til at vælge valgfag, men er meget usikker på hvad jeg skal vælge. Jeg tænker enten at opgradere Engelsk B til A eller Tysk B til A. Usikkerheden kommer her: I tysk er jeg god til mundtlig, men dårlig til skriftlig og i engelsk er jeg god til skriflig, men ikke helt så god ti... -
Guldkorn? :)
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :) -
Ret
ForumindlægEn der kan rette... Ich habe zwei Texten bekommen, “der Am Computer lernen, spielen und chatten“ und “Erwachsene hinken hinterher“ heisst. Er handelt von... Mvh. Camilla -
Sygeeksamen
ForumindlægHej, Jeg har netop meldt mig til en sygeeksamen, grundet generel dårligt befindelse. Har hovedpine. Og er ikke klar i hovedet. Skulle op til statistik. Hvordan kommer en sygeeksame til at foregå? -
Hvad betyder..
ForumindlægHvad betyder 'løndigt kokette'? Som i: Ild dybt i Øjne, der smiler saa løndigt kokette -
Eskimoer
ForumindlægJeg har meget svært ved at finde på noget at perspektivere eskimoernes religion til. Er der nogen som har et forslag eller to? mange tak -
Gennemsnit ?
ForumindlægJeg hører at man skal have over 6 i sit eksamensgennemsnit for at få sin hue ? Det er ikke et samlet gennemsnit af årskarakter og eksamenskarakter der blot skal være over 6. Er det rigtigt ? -
Samfundsfag årsprøve mundlig
ForumindlægHej allesammem Jeg skal snart op til mundtlig årsprøve i samfundsfag. Jeg ved ikke helt hvad det går ud på eller hvordan det forgår, så jeg tænkte at jeg nok ikke var den eneste. Så hvis der er nogen der ved det, og har været oppe kunne det være meget fedt hvis de kunne oplyse os andre ;) -
Sendte forkert besvarelse til prøve
ForumindlægHer for nyligt havde vi matematikprøve. Da jeg inde på vores skoleintra skulle sende besvarelsen, kom jeg til at klikke på den forkerte fil og kom derfor til at sende en besvarelse af en anden prøve. Dette opdagede jeg fem minutter efter prøvens afslutning og sendte straks en besked til læreren m... -
Artikel analyse af Er jeg en dårlig datter?
ForumindlægHej leder efter noget hjælp, til at finde ud af hvad min artikel er for en type. Men også hvordan jeg finder ud af hvad budskabet er. -
hjælp:)
Forumindlæghvis man ligger et stykke fra en mælkebøttestilk, der er snittet i strimler i desttilleret vand i 5 minutter, hvad vil der så ske? jeg kan fortælle at hvis man ligger det i sucrose opløsning bøjer det. please hjælp -
Medicin 3. semester KU
ForumindlægHvis i både dumpede neuro og anatomi på 3. semester, hvordan ville i så håndtere det? Både mht. om i ville tage reeksamen med det samme, orlov og hvordan man bedst læser op til det. Håber på gode råd -
Matematik B
ForumindlægHej Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal op i Matematik B her til sommer eller ej. Jeg har hævet det til A her for en måned siden som den eneste i min klasse:/ Håber I kan hjælpe -
Hjælp til opgave besvarelse! Haster
ForumindlægHej Alle, jeg ville lige høre om der nogle af jer som har lavet opgave 2 Andemad som er fra eksamenssættet 2016? spørgsmålene lyder således: Andemad opgave 2. 1. Giv forslag til, hvorfor det kan være en konkurrencmæssigt fordel at leve i vandoverfladen? 2. Afbild resultaterne for akvarium 1 ... -
Britiske fysikere - J.J Thomson
ForumindlægHvilken betydning har J.J Thomson's opdagelse haft på samfundet? Hvad ville der have sket hvis han ikke havde opfaget elektronen? Håber i kan hjælpe os med at komme videre med vores opgave!
