Matematik

Sendte forkert besvarelse til prøve

11. december 2016 af hejsameddig2 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Her for nyligt havde vi matematikprøve. Da jeg inde på vores skoleintra skulle sende besvarelsen, kom jeg til at klikke på den forkerte fil og kom derfor til at sende en besvarelse af en anden prøve. Dette opdagede jeg fem minutter efter prøvens afslutning og sendte straks en besked til læreren med den rigtige besvarelse. Nu skriver hun at hun kun vil bedømme det jeg sendte inden prøvens afslutning. Det betyder så at jeg dumper fordi det jeg sendte ikke har noget at gøre med prøven. Jeg er meget frustreret, da jeg normalt får 10 i prøverne og nu dumper fordi jeg kom til at klikke på den forkerte fil. Er der nogen der ved om jeg kan gøre noget, eller bliver jeg bare nødt til at acceptere det?

Brugbart svar (0)

Svar #1
11. december 2016 af peter lind

Det er jo ikke en afsluttende eksamen, så det er meget begrænset hvad det betyder. Jeg synes du skal tage det helt roligt

Svar #2
11. december 2016 af hejsameddig2 (Slettet)

Ja, det er jo rigtigt, har også matematik på A-niveau og går kun i 2.g så har tid til at rette op på "ulykken". Jeg bliver måske bare nødt til at tage det som en lærestreg, og være ekstra opmærksom på at jeg får trykket på den rigtige fil næste gang. Fejl og erfaringer på dette område er jo også en del af læringsprocessen. Men jeg er alligevel lidt ærgerlig over det.

Skriv et svar til: Sendte forkert besvarelse til prøve

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.