Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14021 til 14040 af 23785
  • Hjælp!! Jeg tror jeg har lavet en kæmpe fejl!! :(

    Forumindlæg
    Jeg har emnet kommunikation - mulighed og begrænsninger. Til det emne har jeg beskæftiget mig med udenrigspolitik i USA med nogle taler fra henholdvis Obama og Bush Jeg har arbejdet i fagene samfundsfag B og engelsk B. Nu til mit problem. Jeg har skrevet at jeg har benyttet kommunikations ana...
  • En københavner i Jylland af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen herinde som har eller har haft om den essay '' En københavner i Jylland '' vil i ikke sende eller hjælpe mig lidt i gang med min analyse. Jeg skal nemlig snart op til den til afgangseksamen.
  • HJÆP DET HASTER ...

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ?????
  • "Livlægens besøg"(om Chr.7.)

    Forumindlæg
    Hej.Har du læst "livlægens besøg", samt lavet en analyse og fortolkning, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du har lagt vægt på og er nået frem tilPå forhånd tak.
  • Dansk Historie opg. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at analysere og fortolke novellen naadsensbrød af Henrik Pontoppidan, men problemet er bare ved ikke hvad hovedproblemet i novellen er og budskabet ... Så ville høre om nogen kunne fortælle mig hvad det er ?????
  • skjult kamera

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at analysere en dokumentar i AT, Jeg er i tvivl om en persons overhovedet kan dømmes på baggrund af skjult kamera her i Danmark, er der noget der ved noget om det?
  • Til storbyens pris

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal op i eksamen i dansk og har trukket essays... VIlle bare høre om der var nogen der har analyseret Til storbyens pris af Dan Turell? Hvis du har vil du så ikke være sød og sende den? Mvh Casper E-mail: [email protected]
  • '''The American Dream'' - Edward Albee.. ???

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der har analyseret og fortolket ''The American Dream'' by Edward Albee? I så fald, har i så ikke lyst til at uploade? :) Mvh M
  • Lille-Vovse af Peter Seeberg

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en litterær artikel om denne novelle. jeg har overstået indledningen, men jeg har svært ved at starte på analyse. Er der noget bestemt der er godt at starte med?
  • Johannes v. jensen: "Oktobernat"

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af "oktobernat", jeg har søgt herinde, men kan ikke finde noget brugbart? Er der nogen der kan hjælpe mig? Det skal være på 1.g - niveau, sproglig.
  • Købsadfærden / Fitness World

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål som lyder: analyser købsadfærden for fitness worlds kunder. Vil det ikke være en god idé at tage bruge deltagere i beslutningsprocessen samt beslutningsprocessens faser??? eller er det noget der er mere relevant i den forbindelse
  • Stilperiode 1948

    Forumindlæg
    Hej. Er igang med at analysere et værk af Salvador Dali. Er der nogen der kan fortælle mig hvilken stilperiode år 1948 ligger under? Vh Sebastian
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej jeg ville lige høre om der er en der har tid til at kigge min sso igennem eller ihvertfald min analyse af min ukendte tekst?Håber i kan hjælpe mig...Med venlig hilsenLone
  • Ole Sarvig "Husene" og "Du"

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogen som tidligere har gennemgået Ole Sarvigs to digte: "Husene" og "Du" med analyse og fortolkning? Jeg beder blot om nogle notater. På forhånd tak
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Er desperat!! Skal skrive en stil om "det er et yndigt land", men jeg kan simpelthen ikke finde ud ad at analysere den. Indtil videre har jeg kun skrevet lidt om hvad de forskellig strofer handler om...
  • Fysiske processer der er centralefor udviklingen af en rumstation

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for lidt hjælp til min AT synopsis. Jeg skal finde nogle fysiske processer, jeg skal analysere, der er centrale for udviklingen af rumstationen ISS. Jeg håber meget på jeres hjælp. Mvh.
  • Helle Helles køreplaner

    Forumindlæg
    Hej derude... Jeg skal lave en analyse af Helle Helles novelle køreplaner. Jeg kan ikke finde ud af hvilke værdier, personerne står for. Så hvis der er nogle der kunne hjælpe mig med det ville det være dejligt.
  • Vorherrebevars af Tove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har analyseret Tove Ditlevsens novelle ''Vorherrebevars'' ? Hvis der er, er der så nogen der kan hjælpe mig med tid og miløj, sproget og komposition? På forhånd tak :)
  • "Godheden selv"

    Forumindlæg
    Hej. er der nogle, som har læst "Godheden selv" eller blot et uddrag af den. jeg skal nemlig lave en analyse og fortolkning af et uddrag, men ved ikke hvilke aspekter jeg skal tage fat i! ??
  • 2 korte spørgsmål om litterær perioder op til Dansk Mundtlig - 9. klasse eksamen

    Forumindlæg
    Hej. 1) I en analyse, hvordan finder man ud af hvilken litterær periode en tekst fra fx 1850 er skrevet i? 2) Hvilke litterære perioder er nødvendige (gode) at have styr på? På forhånd tak