Søgning på: dansk reportage. Resultater: 14041 til 14060 af 41162
-
er der nogen der vil kigge
Forumindlæger der nogen der vil kigge på min dansk stil den er kun på 1 side ? på forhånd tusind mange mange tak :) -
Ret en lille novelle
ForumindlægHej, er der nogen der vil rette min dansk novelle. Hvis ja, så sender jeg den til jeres indbakke herinde. -
haster
ForumindlægHej Er der ikke nogen af jer der gider være rigtige søde og rette min dansk aflvering igennem, Mange tak -
ideer til historie?
Forumindlægnogle der kan komme op med nogle ideer til en dansk stil den er valgfri :D- er bare helt blank -
H.C. Andersen til eksamen
ForumindlægJeg har trukket Folke og kunsteventyr til dansk eksamen, hvad kan i anbefale mig fra H.C. Andersen? -
atombombning af japanske byer
ForumindlægHvordan var de danske mediers fremstilling af bombningen af Hiroshima og Nagasaki? (Bombningen var med to atombomber). -
budgetrestriktion
ForumindlægEr der en der lige kan sætte danske ord på hvad der menes med at opstille budgetrestriktion -
Hjælp til spansk
ForumindlægHar oversat to tekster, fra dansk til spansk, hvis i har nogle rettelser, må i gerne lige skrive dem. :-) -
Hjælp fsa?
ForumindlægNogle der ved hvad man kan komme op i i 2013fsa dansk? Nogle der kender opgaverne?? -
FSA 2013- læsning
ForumindlægHej Var læsetesten i dansk FSA svær (2013) ? altsp i forhold til andre læsetester? :) -
velfærd
Forumindlægnogen der kan hjælpe med spørgsmålet?? Skal danskerne vende sig til mere brugerbetaling i fremtiden? -
Hjælp til spansk
ForumindlægHar oversat to tekster, fra dansk til spansk, hvis i har nogle rettelser, må i gerne lige skrive dem. På forhånd tak! -
Rettelse a spansk oversættelse
Forumindlægen som muligvis har tid til at rette en spansk oversættelse fra dansk til spansk (datid)? -
HJÆÆLP TYSK..
ForumindlægHejsa nogle der vil oversætte en historie fra dansk til tysk. kun 10 linjer. -
Essay nutid/datid
ForumindlægNår man skriver en dansk essay, skal det så enten være nutid eller datid? Eller kan det være begge dele? På forhånd tak. :) -
dikat, læsetest - gymnasiet??
ForumindlægJa, jeg var faktisk lidt i tvivl. Har man diktat og læseprøver på gymnasiet, altså i dansk som øvelse? -
Mean/think
ForumindlægEr der en der lige vil fortælle mig kort, hvornår man anvender think/mean på engelsk? Det er jo ikke helt på samme måde som på dansk -
Biologi
ForumindlægHej er der nogle der kan give mig svaret på dette spørgsmål? Hvor mange danskere lever af at være biavler? -
rettelse haster
ForumindlægHej venner, er der ikke en venlig sjæl som ville rette min dansk stil den er kun på 1 side, det haster virkelig? -
Position
Forumindlæghvis man skal redegør zalando position på det danske marked, hvad er det jeg skal ind på. og hvad for nogle modeller skal jeg bruge
