Søgning på: dansk reportage. Resultater: 14041 til 14060 af 41162
  • er der nogen der vil kigge

    Forumindlæg
    er der nogen der vil kigge på min dansk stil den er kun på 1 side ? på forhånd tusind mange mange tak :)
  • Ret en lille novelle

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der vil rette min dansk novelle. Hvis ja, så sender jeg den til jeres indbakke herinde.
  • haster

    Forumindlæg
    Hej Er der ikke nogen af jer der gider være rigtige søde og rette min dansk aflvering igennem, Mange tak
  • ideer til historie?

    Forumindlæg
    nogle der kan komme op med nogle ideer til en dansk stil den er valgfri :D- er bare helt blank
  • H.C. Andersen til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Folke og kunsteventyr til dansk eksamen, hvad kan i anbefale mig fra H.C. Andersen?
  • atombombning af japanske byer

    Forumindlæg
    Hvordan var de danske mediers fremstilling af bombningen af Hiroshima og Nagasaki? (Bombningen var med to atombomber).
  • budgetrestriktion

    Forumindlæg
    Er der en der lige kan sætte danske ord på hvad der menes med at opstille budgetrestriktion
  • Hjælp til spansk

    Forumindlæg
    Har oversat to tekster, fra dansk til spansk, hvis i har nogle rettelser, må i gerne lige skrive dem. :-)
  • Hjælp fsa?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad man kan komme op i i 2013fsa dansk? Nogle der kender opgaverne??
  • FSA 2013- læsning

    Forumindlæg
    Hej Var læsetesten i dansk FSA svær (2013) ? altsp i forhold til andre læsetester? :)
  • velfærd

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe med spørgsmålet?? Skal danskerne vende sig til mere brugerbetaling i fremtiden?
  • Hjælp til spansk

    Forumindlæg
    Har oversat to tekster, fra dansk til spansk, hvis i har nogle rettelser, må i gerne lige skrive dem. På forhånd tak!
  • Rettelse a spansk oversættelse

    Forumindlæg
    en som muligvis har tid til at rette en spansk oversættelse fra dansk til spansk (datid)?
  • HJÆÆLP TYSK..

    Forumindlæg
    Hejsa nogle der vil oversætte en historie fra dansk til tysk. kun 10 linjer.
  • Essay nutid/datid

    Forumindlæg
    Når man skriver en dansk essay, skal det så enten være nutid eller datid? Eller kan det være begge dele? På forhånd tak. :)
  • dikat, læsetest - gymnasiet??

    Forumindlæg
    Ja, jeg var faktisk lidt i tvivl. Har man diktat og læseprøver på gymnasiet, altså i dansk som øvelse?
  • Mean/think

    Forumindlæg
    Er der en der lige vil fortælle mig kort, hvornår man anvender think/mean på engelsk? Det er jo ikke helt på samme måde som på dansk
  • Biologi

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan give mig svaret på dette spørgsmål? Hvor mange danskere lever af at være biavler?
  • rettelse haster

    Forumindlæg
    Hej venner, er der ikke en venlig sjæl som ville rette min dansk stil den er kun på 1 side, det haster virkelig?
  • Position

    Forumindlæg
    hvis man skal redegør zalando position på det danske marked, hvad er det jeg skal ind på. og hvad for nogle modeller skal jeg bruge