Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14081 til 14100 af 176853
-
Manglende fag - Engelsk A
ForumindlægHej. Jeg går i 3.G, og har i sinde om at søge ind på Global Business Engineering. Jeg har dog været rolig, om jeg kan komme ind, da der var fri optagelse og opfyldte fag kravene. Skolen har dog imidlertid valgt at ændre kravene med kort varsel, så man skal have engelsk A, som jeg ikke har. Hvorda... -
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
Brydningsindeks som a i regressionsanalyse
ForumindlægHej, Jeg prøver at finde ud af argumentationen bag at brydningsindeks kan beskrives ved hældningskofficienten a (y=a*x+b) ved lineær regression når det er sin(i) (sinus til infaldsvinkel) som funktion af sin(b) (sinus til brydningsvinkel). Jeg har vedhæftet et eksempel af regressionsanalysen h... -
bestem tallene a og b
ForumindlægOm en lineær funktion y=ax+b oplyses det, at grafen går gennem punktet (1,5), og at y-værdien vokser med 6, når x-værdien øges med 2. Bestem tallene a og b. Please hjælp, matematik er ikke mit stærkeste fag -
Engelsk - A synopsis for HTX
ForumindlægHey alle sammen Jeg er igang med at skrive en engelsk synopsis, men ved ikke lige helt hvad den skal indeholde... har søgt på nettet og fundet lidt men vil høre om det er ok a smide i en synopsis der kun må være 2 sider med indholdfortegnelse... * Intro * Lidt indhold fra det emne jeg skrive... -
HJÆLP TIL FYSIK VARMEKAPICITET FORMEL ER I EKSAMEN DET HASTER!!!!!
Forumindlægvands specifikke varmekapacitet er på c(vand) = 4180 J dividered med kg * grad. hvor meget energi skal der bruges til at opvarme 2kg vand fra 20 grader til 50 grader ????? hjælp sidder i en eksamen! -
Eksamen maj 2004
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig? -
Artikler og digte til eksamen?
ForumindlægVi har opgivet en hel del artikler til eksamen men mit problem er hvordan skal jeg lige gribe det an med at fremlægge disse?? Hvad skal man ind på mht. en analyse af en artikel?? Mit spørgsmål til digte er faktisk det samme. Hvad skal man ind på der?? -
Søger link til tidligere eksamen
ForumindlægHej Jeg vil gerne forberede mig på en matematisk terminsprøve. Jeg vil derfor holde en lille prøveeksamen. Er der nogen, der ligger inde med links til en tidligere matematisk eksamen på B-niveau, 2.g - evt. med fascit, således jeg kan tjekke efter? På forhånd MANGE tak! -
Hjælp til mundtlig eksamen (Samfundsfag)
ForumindlægHej :) Jeg har trukket Grundloven i mundtlig samfundsfag (eksame). Og som delemne har jeg valgt ytringsfrihed. Men jeg kan simpelthen ikke komme på nogen porblemstilling... Så ville høre om der var nogle af jer der har været ude for det samme emne eller bare har et godt spørgsmål/problemstillin... -
Yahya Hassan eksamen
Forumindlæghey håber der en nogen der kan hjælpe mig. Jeg har yahya hassan rap "krudtslam" til eksamen, og jeg får sprøgmålet. "Hvilke sproglig virkemidler er der?" https://genius.com/Yahya-hassan-krudtslam-lyrics -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart op til eksamen i religion C-niveau - derfor vil jeg høre af, om du har nogle gode råd at dele ud med? Hvordan man forbereder sig bedst muligt op til? En god huskeliste? Eller andet, der kan være til hjælp? På forhånd tak! -
Fysik eksamen B
ForumindlægJeg skal til fysik b mundtlig eksamen her d. 13. Til del nr. 2, må jeg så gerne have alle mine noter med ind, eller kun et stykke papir med min disposition over hvad jeg skal sige??? -
Hvordan foregår en erhvervsøkonomi eksamen??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi på C-niveau på onsdag og i den forbindelse vil jeg gerne høre hvordan sådan en foregår? er det ligesom andre eksamener hvor man trækker en tekst eller..? Hvad kan man egentlig komme op i?! Hilsen, C -
Det Haster; lille spørsmål om eksamen.
ForumindlægHey alle sammen, jeg skal op til eksamen på fredag og i den anledning ville jeg godt spørge om der er nogen der har været oppe i biologi på c niv.? Og hvordan spørgsmålene bliver formuleret. hvis jeg kan se eksempler på spørgsmål, kunne det værre dejligt. ;D -
Eksamen c niv
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen om 14 dage i biologi c niv. og har tænkt på at lave nogle dispositioner over hvert emne, men er lidt i tvivl om hvordan jeg gør. Er der nogen der har nogle eks. på en dispositioner til biologi. -
eksamen i fysik? Kobber?
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig. Skal til fysik eksamen i morgen, og er ved at lave dispositioner. Et af emnerne jeg kan risikere at komme op i hedder "kobbers fysiske egenskaber" Hvad er nu det for noget? Hvad skal jeg dog fortælle om hvis jeg kommer op i det? -
Metode i samf. eksamen?
ForumindlægJeg skal på mandag op i en 24-timers samfundsfagseksamen hvor at man skal udarbejde en synopsis. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt man skal fremlægge hvilke metoder der er anvendt? Skal man være ligeså fokuseret på metode som i AT eller er metode i denne eksamen ligegyldig? På forhånd tak, Ditte -
Tysk eksamen, grammatik? :-)
ForumindlægHej, jeg skal til tysk mundtlige eksamen om et par timer! Har rettet alt igennem, jeg skal sige udover to af mine analyse punkter, jeg synes omfatter er svært sprogbrug. Er der en venlig sjæl derude, der vil se på det? :-) -
Matematik A opg 13C
ForumindlægHej Jeg har problemer med at løse en opgave som lyder på: Virksomehden R&N markedsfører en ny type toiletpapit...således at den måndelige afsætning (i 1000 stk) af toiletruller S(t) med tiden nærmer sig en maksimal afsætning M. Det kan med rimelighed antages, at S(t) opfylder differnentil...
