Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14121 til 14140 af 23684
-
Erkendelse tove dit
ForumindlægHej alle jeg er igang med at læse digtet erkendelse af tove ditlevsen, jeg er igang med at analysere den, men kan endelig ikke finde frem til hvad den drejer sig om, nogle som kender til digtet og har noter om det? :) -
SYNSVINKEL! HASTER
ForumindlægHej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri?? -
Hjælp
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere og fortolke Pia Juuls novelle "De gales hjem", men finder den temmelig svær. Nogen, der kan hjælpe? -
HJÆLP
ForumindlægHalløj! Er der én, der kan hjælpe mig med vedhæftet opgave? Jeg skal beregne morfinindholdet i de analyserede birkes, udtryk i ug/g birkes, og har ingen ide om hvordan man gør. Tak på forhånd :) -
Kunne du tænke dig at rette min stil?
Forumindlæg:D Jeg er ikke den bedste til dansk. Så det ville være rart hvis een gad at kigge den igennem, helst een der kender til de forskellige perioder i litteraturen. Det er en fortolkning og analyse. :) -
Sprog og fortællestil i Pinden
ForumindlægHej Jeg skal lave en analyse af sproget og fortællestilen af Jens Blendstrups novelle Pinden fra 2000... Nogen der har nogle ider til hvad jeg kan skrive? Tak på forhånd :))) -
Ionbalancen i cellerene
ForumindlægHej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren! -
Forskellen på et Teknologi A og B projekt?
ForumindlægHvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt? -
Akepot af brødrene grimm
ForumindlægHej, jeg sidder og er ved at lave eventyr analyse, men bliver i i tvivl om Askepot af Brødrene Grimm er et folkeeventyr eller kunsteventyr? Håber der er en der kan hjælpe, er lidt presset :D -
Skriftlig årsprøve?
ForumindlægJeg skal snart op i skritlig årsprøve i gymnasiet. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan den kommer til at foregå. Får man et emnepapir udleveret, ligesom man gjorde i folkeskolen, eller eventuelt en novelle som skal analyseres? -
Noter til Menon
ForumindlægHej, jeg skal op i filosofi her d.7. og kan ikke lige gennemskue hvordan jeg analyserer Menon... Har I nogle som helst noter så ville jeg bliver kæmpe glad hvis I gad skrive til [email protected], eller lægge et link her, naturligvis.. -
Pengestrømsopgørelse - VØ
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave hvor der står at jeg skal analysere Gyldendals pengestrømsopgørelse men jeg kan ikke huske hvordan man gør det eller hvad man skal have med er der nogen der kan hjælpe mig med det? tak på forhånd -
SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP i historie A og engelsk A om den amerikanske drøm. Jeg skal finde noget at analysere i begge fag, er der nogen som har ideer? -
Hjælp til digt
ForumindlægHej. Jeg skulle analysere to digte/sonetter, som jeg nu har gjort. men er i tvivl om det er rigtig, og så mangler jeg at svare på nogle spørgsmål. er det nogen som vil hjælpe mig ? -
Sætningsanalyse på computer
ForumindlægEr der nogen, der ved, om man kan analysere sætninger på computeren? Fx med et program? Altså med alle ledene - ikke kun X og O - subjekt, verballed, ind- og direkte objekt osv. -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej Kunne i ikke lige skrive kort om disse punkter, da jeg skal op til Skriftlig eksamen i morgen. Forskellig stilgenre analyse og fortolkning Essay redegørelse Diskussion Hilsen Mike -
Sidetemaer
ForumindlægJeg er i gang med at lave en analyse af filmen Drømmen og jeg kan ikke finde på nogen sidetemaer som passer til. Jeg vil blive overlykkelig hvis der er en/eller flere derude der vil give mig en ide. Mange tak på forhånd. -
Dansk-historie opgaven
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og er igang med en dansk-historie opgave, og bliver nu i tvivl om hvad man skal kalde afsnittene, for man skal vel ikke bare kalde dem : analyse, redegørelse, konklusion osv. eller hvad? Håber der er nogen der kan hjælpe, :) -
Analysemodel til et guldaldermaleri
ForumindlægJeg mangler virkelig en analysemodel til et guldaldermaleri, eller en fremgangsmåde. Er der nogle af jer søde mennesker der ligger inde med det? Eller som har nogle guldkorn omkring det, at skulle analysere et guldaldermaleri? På forhånd tak :-)! -
arkitekturbillede?
ForumindlægHej... Jeg er igang med at lave en analyse af maleriet "Menneskene i deres synd overrasket af dommedag" Men jeg er i tvivl om, om det er et arkitekturbillede. Hvad er et arkitekturbillede? Håber i kan hjælpe mig - Jeppe
