Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 14181 til 14200 af 154034
-
Engelsk på C-niveau
ForumindlægHvornår har man engelsk på C-niveau? Jeg har søgt en stuideplads på en videregående uddannelse og der er specefikke adgangskrav som engelsk C-niveau skal være bestået. Jeg har altid været elendig til engelsk. Jeg fik tilbagemelding, at jeg ikke havde engelsk C-niveau bestået. Jeg har haft engels... -
procent- og rentesregning
Forumindlægjeg læser op til matematik eksamen på torsdag, og har problemer med et et spørgsmålene: "Vis hvordan man skifter basisår" Er der nogen der kan forklare det eller har et godt link? Tak på forhånd! -
Gennemsnitskarakteren i ét fag?
ForumindlægHejsa! Jeg har kigget på en videregående uddannelse, hvor adgangskrav er som følge: Specifikke adgangskrav er engelsk B og matematik B. Alle fag skal være bestået. Bemærk: For at blive optaget skal du have matematik på mindst B-niveau med et gennemsnit på mindst 6,0 og engelsk på mindst B-... -
metode
ForumindlægKan man bruge den hermenutiske metode indenfor faget religion? Og hvorledes? -
Differentialkvotient og optimering
Forumindlæghej jeg har nogle spørgsmål og håber i gider svare på dem for mig. Da jeg skal bruge dem til eksamens notater. Jeg har fået 3 problemstillinger som lyder således: 1. Hvad er sammenhængen mellem begrebet differentialkvotient og monotoniforhold. 2. Find ved hjælp af differentialregning den eksak... -
Engelsk
ForumindlægHej. Hvis man skal ind til engelsk prøven og skal til sidst skrive en kort tekst, hvordan griber man det an? hvordan starter man og hvordan slutte man så det bliver godt? der må være noget der igen. -
Hvordan lægger jeg mine opgaver ind?
ForumindlægHej, jeg vil gerne dele mine afleveringer med jer, men jeg ved ikke hvordan man uploader dem. Nogen, der kan hjælpe? -
HJÆLP - Teknisk matematik HTX
ForumindlægHej alle venlige sjæle Jeg håber i kan hjælpe med min opgave, dte drejer sig om opgave 5.23 s. 180 i bogen. Jeg ved ikke hvordan jeg skal bergene den og hvilken formler jeg skal bruge Se tegningen der er vedhæftet Tak på forhånd -
Perspektiver udviklingshæmmede
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvad jeg kan perspektiver udviklingshæmmede med? Jeg er lidt lost og har brug for hjælp. (Udviklingshæmmede er handicappede, alkoholiker osv.) Dem der har lidt hårdt i livet som staten skal lægge mange milioner til om året for at hjælpe dem. -
matematiksæt c stx/htx
ForumindlægHej Ved I hvor man kan hente opgavesæt på c niveau i matematik, som man kan øve sig på. Helst gratis. Hvis I kender nogle gode hjemmesider med opgaver, må I meget gerne skrive. På forhånd tak -
Engelsk stil
ForumindlægHej jeg har fået en engelsk stil for som hedder "dress". En af mine venner lavede den i 2010 og har lige sendt den til mig. Mit spørgsmål er om jeg kan blive busted i at sende den, som den er til min lærer. Vores gymnasium bruger hjemmesiden "urkund", hvor de kan se om man har... -
Kemi B eksamen
ForumindlægJeg undrede mig over, at hvis man har fået 7 i skr. kemi og 4 i mundt. i årskarakter, og man får 00 til eksamen, har man så dumpet faget? Det vælgter 1,5 -
Serviceøkonom udd.
ForumindlægJeg skal skrive min hovedopgave på min serviceøkonom uddannelse indenfor sport og event. Min spørgsmål er såmænd bare, om der er nogen som har en idé til, hvad jeg kan skrive om???? Jeg er bedst til at skrive noget om event, men indenfor sport interesserer jeg mig mest for fodbold! Opgaven ska... -
opbygning af debatíndlæg
Forumindlægheeij. jeg har skal skrive et debatindlæg, fra FSA 2011. Problemet er hvordan opbygning skal være altså selve orden, skal den være ligesom en avisartikel? på forhånd tak -
Årskarakter
ForumindlægHej, tæller ens årskarakter med i gennemsnittet? Hvis man f.eks. skal op i Dansk skrif. og har 7 i årskarakteren men får 4/02 til eksamen, tæller det hele med? og gælder det samme med mundligt? Har bare hørt det tæller en smule. -
Dårlig SRP?
ForumindlægHejsa derude. Jeg synes ikke min srp endte så godt, men jeg var også meget syg den sidste uge vi havde tilbage til at skrive i. Dog synes jeg alligevel den er god, men samtidig ikke. Er jeg på spanden? For vil virkelig gerne redde den til den mundtlige forsvar, men kan jeg det? Og hvordan? Tak ... -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
Hjælp til oplæsningstykke i dansk
ForumindlægHej jeg har brug for et oplæsningsstykke til min dansk mundtlig eksamen. Jeg har fordybelsesområdet "bag facaden" og har valgt et pressefoto Fodbold-VM i Qatar af Søren Bidstrup. men kan simpelhen ikke finde et godt oplæsningsstykke, nogen der har noget eller nogle ideer? -
Spørgsmål
ForumindlægJeg har fået 02-02 i årskarakter, og skal til skritflig eksamen, jeg ved jeg får 00. Har jeg så dumpet matematik b? -
problemstillinger de hvide mænd
Forumindlægnogle der har læst bogen "de hvide mænd" skal lave en problemstillinger om bogen, en der kan hjælpe?
