Generelt

Engelsk på C-niveau

01. juli 2020 af ibo01

Hvornår har man engelsk på C-niveau?

Jeg har søgt en stuideplads på en videregående uddannelse og der er specefikke adgangskrav som engelsk C-niveau skal være bestået. Jeg har altid været elendig til engelsk. Jeg fik tilbagemelding, at jeg ikke havde engelsk C-niveau bestået. Jeg har haft engelsk på B-niveau i gymnasiet (var naturvidenskabelig), så mit spørgsmål, hvornår har jeg haft engelsk på C-niveau? Jeg tænker det første år i gymnasiet altså 1.G har man det på C-niveau (det har alle også samfundsvidenskabelig?), der har jeg den bestået, så er lidt forvirret over, hvor og hvornår jeg ikke har bestået faget.  


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. juli 2020 af guzbak

Dit samlede gennemsnit for standpunkt og eksamen skal være 02. Har du fået over 02 i alle delene?
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
01. juli 2020 af ibo01

Jeg afsluttede det sidste år, og eksamen var den eneste jeg ikke bestod, mundtlig og skriftlig har jeg bestået, men tænker bare stadig over, hvorfor den siger C-niveau og tager udgangspunkt på B-niveau. Hvis jeg har haft det på B-niveau, så har jeg også haft det på C-niveau jo?


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. juli 2020 af Tqooa

Hvis du har fået over 02 i gennemsnit på engelsk B, har du også bestået engelsk C. Hvad fik du præcist af karakterer?


Svar #4
01. juli 2020 af ibo01

Jeg bestod skriftlig og mundtlig med 02, men ikke eksamen som undtagelse, hvilke er tilsammen under 02 i gennemsnit. Så den tager den min karakterer for B-niveau fordi jeg har haft det på B-niveau, rigtig forstået? 


Brugbart svar (0)

Svar #5
01. juli 2020 af Larsdk4 (Slettet)

#4

Jeg bestod skriftlig og mundtlig med 02, men ikke eksamen som undtagelse, hvilke er tilsammen under 02 i gennemsnit. Så den tager den min karakterer for B-niveau fordi jeg har haft det på B-niveau, rigtig forstået? 

Kontakt den pågældende uddannelsesinstitution. Da de bedre vil kunne hjælpe dig 


Svar #6
02. juli 2020 af ibo01

Ok. Tak for hjælpen :))


Brugbart svar (1)

Svar #7
02. juli 2020 af guzbak

Hvis du har fået
02 skriftlig års
02 mundtlig års
00 eksamen

Så er det samlede gennemsnit jo heller ikke over 02 og dermed er faget dumpet?

Tror ikke rigtigt du kan sige at bare fordi du er igennem første år har du bestået engelsk c. Så skulle du have været til eksamen i dette. Den samlede vurdering af dit engelsk kursus er at du er dumpet.
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Engelsk på C-niveau

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.