Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14241 til 14260 af 38620
-
Det personlige pronomen
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en skovl til tysk, og har disse sætninger jeg skal have skrevet med fokus på det personlige pronomen. Håber der er en der kan hjælpe, for jeg forstår det virkelig ikke. Jeg har lagt dem ind i som et vedhæftet dokument, da jeg ikke kunne kopiere dem ind i denne boks :-) -
Dansk eksamen, hjælp :(
ForumindlægHej alle Jeg skal op til mundtligt Dansk eksamen her på tirdag , derfor vil jeg gerne spørge jer til råds om hvordan det er bedst at gribe sådan en eksamen an - Hvordan kan man forberede sig bedst muligt - Hvordan er det bedst at analysere sin tekst, så man fremlægger (tekst analyse) mest muli... -
Engelsk: Shop analysis?
ForumindlægHey.. er der nogen der har en idé til hvordan jeg kan lave en butiks analyse?Eller kender nogen hjemmesider om dette emne? -
Et hurtigt spørgsmål til sso
ForumindlægJeg er i gang med at skrive sso, men jeg er kommet i triviel om hvordan man vurdere og analysere, er der noget man skal være opmærksom på… -
Hjælp...
ForumindlægHvem kan hjælpe forholdsvis hurtigt med analyse af novellen Myggestik, skrevet af Naja Marie Aidt? -
Karakterisere?
Forumindlæghej.. Sidder her med et dansk oplæg hvor der står jeg skal karakterisere jegfortælleren..? øh hvad mener de lige med det?? er det at analysere jegfortælleren eller?? -
HJÆLP om Jan Sonnergaard
ForumindlægHjælp ønskes... Er der nogen som ligger inde med gode notater om Jan Sonnergaard??? Og evt. Analyser af novellerne fra Radiator??? På forhånd tak.. -
The reluctant fundamentalist
ForumindlægHej, er der nogen der har læst romanen the reluctant fundamentalist? Hvis ja, har i evt. en analyse af den som jeg måtte inspireres af? tak :) -
Limo
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af krimien Limo af Christian mørk, er der nogen der kan hjælpe med det? Novellen er vedhæftet -
Billedanalyse
ForumindlægHej allesammen. Jeg har fået en analyse af et maleri for. Mit problem ligger bare i, at jeg ikke ved, hvordan jeg skal starte den osv.... -
Guldaldermaleri
Forumindlæghej jeg skal aflevere en rapport i morgen jeg skal analysere billedet hvad skal jeg gøre? svar hurtigt så jeg ikke dumper -
Ungdom og Identitet. tekster
ForumindlægJeg har trukket ungdom og identitet som fordybelses område i dansk. er det nogen derude som har en god tekst jeg kan analysere? -
Adam af Micheal Lee cohen
Forumindlæghej, er der nogle som har noget Analyse eller noget til novellen "Adam" skrevet af Micheal Lee Cohen.. det ville hjælpe mig ekstremt meget.. -
Noveller
ForumindlægHej :) Er der nogen, der har ideer til engelske noveller, der er gode at analysere. Jeg spørger, da skal op i engelsk b som selvstuderende. -
En kvindes frygt af Tove Ditlevsen
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg skal analysere En kvindes frygt af Tove Ditlevsen, og vil hører om i har nogle noter eller andet? -
Dronnnings nytårstale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der har lavet en retorisk analyse af dronningens nytårstale 2010. Eller er der nogen der blot kan fortælle mig, hvad budskaberne i talen er. -
Rettelse Haster
ForumindlægHej..Håber der er nogle der gider at kigge på følgende sætninger:1)Wolfgang var ikke hjemme.Wolfgang war nicht zu Hause.2) Hvor var han?Wo war er?3) Andrea blev ked af det.Andrea wurde verleiden.4) De havde jo en aftale.Sie hatten ein Verabredung.5) Hun havde endda en CD med.Sie hat sogar ein CD ... -
Srp opgave om apartheid
ForumindlægHej alle Jeg skriver studieretningsopgave i engelsk og historie og mit emne er apartheid i Sydafrika. I min analyse del skal jeg analysere Andrè Brinks, "A Dry White Season", og dertil har jeg brug for nogle sekundære kilder, der kan underbygge min analyse af romanen. Kilderne sk... -
Problemformulering, historieopgaven
ForumindlægJeg skal snart til at skrive historieopgaven i 2.g. I den forbindelse har jeg udarbejdet en problemformulering, som lyder:1) Redegør for optakten til den russiske revolution i feb 19172) Analyser og vurder årsagerne til bøndernes oprør i feb 19173) Diskuter konsekvenserne for bønderne af februarr... -
AT om Israel-Palæstina konflikten.
ForumindlægHej alle, Jeg er igang med, at lave min AT-synopsis omkring Israel-Palæstina konflikten. Mine to fakulteter er Historie og Samfundsfag. Heri har jeg valgt, at fokusere meget på det internationale samfunds rolle i konflikten. Dog, har jeg lidt svært ved at finde på et analyserende spørgsmål. ...
