Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14261 til 14280 af 42938
-
hvordan udtales..
ForumindlægHej hvornår skal c udtales som k og s? -
Bestå engelsk
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag, og det er ikke min stærke side. Jeg skal have 4 for at bestå, da jeg fik 00 i skriftlig engelsk. Hvad kræver det til eksamen for at få 4? -
Dansk synopsis - Sagprosa
ForumindlægHej (: Jeg sidder og er gået i stå med min dansk synopsis til eksamen. Jeg har trukket 'Sagprosa' og har derefter valgt en artikel angående Muhammed Tegningerne. Vi har fået udleveret en 'opskrift' på hvordan vi skal bygge vores synopsis op... men der er noget jeg er i tvivl om.... -
Dio
ForumindlægHej .. Jeg står og skal til eksamen i det internationale område nu her, og har brug for nogle gode ideer. Jeg har skrevet om globalisering og dens konsekvenser samt analyseret dokumentarfilmen "fra Thailand til Thy" sådan lyder min problemformulering: Først ønsker jeg at definere be... -
Student anno 2008
ForumindlægHej alle kommende studenter anno 2008. Jeg tror ikke på, at jeg er den eneste som glæder mig vildt meget til at få hue på..(?) Derfor vil jeg gerne høre om, hvor meget i glæder jer. Er det noget i tænker på hele tiden? Og hvad betyder det for jer at blive studenter..? Og sidst, men ikke minds... -
Virkelig stort problem
ForumindlægHej.. Jeg er lige blevet Hf student og det er gået rigtig dårligt til eksamen og jeg ved ikke helt hvorfor det er gået som det er.. I årskarakter ligger jeg omkring 10 ved næsten alle fag, jeg har arbejdet hårdt og afleveret mange opgaver til tiden og har prøvet alt mit bedste men selvom jeg har... -
engelsk skriftlig
Forumindlæghey derude, Jeg tænkte på om der er en der kunne hjælpe mig med det skriftlige engelsk det kommende år, altså, hjælpe mig, og se mine opgaver igennem, så jeg kan blive bedre til det skriflige i engelsk. Jeg lå i starten på 4 og nu på 7 eller 10 med pil nedaf.. Men vil gerne lige næste år give den... -
Læseplan
ForumindlægHvis man vil studere på selvpensum (eller hvad det nu hedder), altså studere hjemme og så bare gå op til eksamen, hvor kan man så få fat i læseplaner? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
Forberedelsestid?
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag A-niveau, men er simpelthen ikke i stand til at finde ud af, hvor lang forberedelsestiden er... Nogen der kan hjælpe? -
Spørgsmål til AT og fremlæggelser generalt
ForumindlægHey folkens! Jeg er lige startet på STX og jeg har nogle spørgsmål til AT og fremlæggelser generalt. 1. AT både i 1. 2. og 3.g foregår det på samme måde og hvor mange skal man fremlægge for? 2. Jeg vil bare lige høre om jeg skal forvente at holde mange mundtlige oplæg for flere mennesker end lære... -
Studierapporten
ForumindlægSkal man til den mundtlige AT fremlæggelse inddrage studierapporten? Og undskyld jeg spørger, men hvad er 'studierapporten' egentligt? Det er da ikke SRP eller synopsen? -
Hvordan gør man??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik her imorgen, og har ingen anelse om hvad man går ind og gør, osv. Hvordan kan man forklare opgaver på en god måde?? HJÆLP TAK -
Årsprøve
ForumindlægHejsa folkens, Jeg er en 1.g'er som skal til mundtlig årsprøve i fysik her snart. Så hvis der er nogen, der har en ide om hvordan dette vil foregå, så ville det være perfekt :) -
Computer med?
ForumindlægHej! Skal op til dansk mundtlig på tirsdag, har alle mine noter på computeren, men må jeg egentlig medbringe den under forberedelsen? -
Andengrads ploynomier (Det gyldne snit)
ForumindlægHej. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik. Jeg skal gøre rede for det gyldne snit, men ved simpelhen ikke hvad det er. Nogle der kan hjælpe? -
Oprykning til 2. år på stx
ForumindlægHej, jeg tænkte lige på oprykningen til 2.g Årskarakterne, det er dem de lægger sammen?, tælles årsprøverne med? Når man bliver rykket op, tælles mundtlige og skriftlige sammen eller er det hvert for sig? -
Hvad er nemmest?
ForumindlægJeg var til historieeksamen her den anden dag. Det gik ikke helt vildt godt. Jeg ville høre hvad i andre synes om eksamenssystemet. Jeg er selv på den gamle reform og synes ikke det er helt vildt nemt at afvikle en eksamen når ens fremtid essentielt afgøres på de 20min. man er derinde. Hvad je... -
Frankrig i 40'erne
ForumindlægHej alle Jeg har netop læst Sartres "Terningerne er kastet", og jeg forsøger at sætte den ind i en historisk kontekst ved at forstå, hvordan den politiske situation i Frankrig var på daværende tidspunkt. Det beskrives, at Pierre er formand for modstandsbevægelsen, og at Eves mand er... -
Who occupied Texas?
ForumindlægWho occupied Texas before the government of the United States acquired it? Mexico? Was there others?
