Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14301 til 14320 af 48931
-
Rettelse af tysk historie
ForumindlægHej! Jeg har brug for lidt hjælp til at rette min tyske (gyser)historie.. Både det grammatiske og selve sproget halter lidt så håber i kan give mig lidt hjælp her. Det i parantesen må i gerne hjælpe mig med at oversætte. Gruselgeschichte Es ist Herbst. Es regnet und der Wind ist kalt. Der Verbre... -
hjælp!!!
Forumindlæghej allesammen.. jeg ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig? vedr. tysk????? har virkelig brug for hjælp... -
Stjerner og termisk energi
Forumindlæghej jeg har selv lavet a og b i nedenstående opgave. men mangler hjælp til c'eren. En protostjerne har på overfladen den effektive temperatur 3,9⋅103 K. a) Ved hvilken bølgelængde har intensitetsfordelingen som funktion af bølgelængden sit maksimum? Ca. 743 nm Den udstrålede effekt fra ... -
hjælp til spørgsmål
Forumindlægheeey alle sammen ;) Hvis der er nogen derude ,som kan hjælpe mig i biologi så må i meget gerne skrive til mig ;) -
Kolorit 9
ForumindlægHej, jeg har nogle problemer i kolorit for niende. Side 36-37 opg. 3,7,8 og 9 Nogle der kan hjælpe? altså bare med hvordan jeg skal regne dem ud -
hjælp til opgaver
Forumindlæg2001 En størrelse vokser med 15 % om året. Hvor mange procent er størrelsen vokset efter 3 år? 2002 Om en eksponentielt voksende sammenhæng y = b·ax oplyses, at for x = 7 er y = 26. Der oplyses også, at for x = 28 er y = 345. Beregn tallene a og b. Beregn fordoblingskonstanten. Løs ved beregning ... -
dansk
ForumindlægSpørgsmål ang. om Forførerens dagbog af Søren Kierkegaard På dette tidspunkt i fortællingen kender forføreren og Cordelia ikke hinanden. Hvordan udnytter forføreren situationen? Hvordan kan vi se i teksten, at han allerede fra start har en plan om at forføre hende? -
cellelære
Forumindlæghej jeg sider og skal lave en opgave omhandlene cellelære, jeg ville derfor høre om der er nogle der kan forklare mig det helt basale om cellelære. på forhånd tak;) -
EU truer USA
ForumindlægEU er en trussel for USA pga BNP; men er der andre grunde til at de måske kunne være en trussel? På forhånd tak :) -
Hvad er en kronik?
ForumindlægHvad er en kronik? Hvordan skriver man en god kronik? -
Hvilket studie skal jeg vælge?
ForumindlægJeg står i et dilemma. Jeg har i lang tid gerne ville studere statskundskab, men har fundet ud af at min passion i højere grad ligger i kommunikation (og politik) end modeller. Jeg overvejer derfor at tage en samfundsvidenskabelig bachelor på RUC, for derefter at tage en kandidat i 'Politis... -
Spørgsmål om undervisning på HHX
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål vedrørende HHX. I de første 3 måneder før man vælger studieretning, hvad er noget af det første man lærer i fagene VØ, IØ og Afsætning? Altså emne osv. Håber på nogle gode svar! -
fysik
Forumindlæghvad betyder de forskellige symboler på dette billede -
Hjææææælp tak :)
Forumindlæg• Forklar sammenhængen mellem priselasticitet og differentialregning, • Beskriv sammenhængen mellem priselasticitet og efterspørgselskurver. Nogen der kan hjælpe med denne opgave? Tak på forhånd. -
Matematik HjÆÆÆÆLp..
ForumindlægJeg skal bruge nogle fantastiske noter til Matematik A forløbet, gerne med definitioner og beviser m.m. Jeg er kommet i den situation hvor jeg skal selvstudere mat a, og det ville derfor være dejligt med nogle menneskelig ord for de enkelte emners forståelse. hvis de er rigtig gode, er je... -
Terminsprøver i STX
ForumindlægHej, vi skal snart til terminsprøver og jeg har derfor nogle spørgsmål. Jeg vil høre om de eksamenssæt som man får til terminsprøven er ukendte eller om det er nogle fra de forgående år? Og hvordan forbereder man sig bedst på situationen, så man faktisk kan få besvaret opgaver uden at gå i stå? E... -
Matematik vektor hjælp
ForumindlægHar fundet ia til 2,12 A , men kan ikke se løsningen på spørgsmål 2. Håber i kan hjælpe. Se vedhæftet fil -
Essay problem
ForumindlægJeg sidder her og skriver et essay. Jeg kan sagtens starte, fortælle om oplevelser, erfaringer, meninger osv. Problemet er bare at jeg har svært ved at være spørgende og undrende. Jeg har læst og hørt at det er en stor del af et essay, så jeg er lidt på den...Jeg har prøver at lave sprøgsmål..m... -
monotoniforhold, ekstrema og værdimængde
ForumindlægHej sidder og er helt væk i de her begreber. er der nogen der ved hvad monotoniforhold, ekstrema og værdimængde er? Tak på forhånd -
Enhed for ligevægtskonstant!!!!!!
ForumindlægHej SP! Hvordan opstiller man reaktionsbrøken for en reaktion, hvor flere tilstandsformer indgår. Skal enheden være ens? F.eks. M Eller må den f.eks. godt hedde (bar * M)/n?
