Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 14301 til 14320 af 186241
  • Dansk årsprøve

    Forumindlæg
    Hej med jerDen skriftlige årsprøve i dansk er opgaveformuleringen genbrug fra tidligere år eller skrives der nye??I såfald at opgaveformuleringerne er genbrug kunne man så forestille sig at det er opgaveformuleringen, fra studentereksamen 2003 der bliver brugt i år??
  • aktive stoffer i kemobehandling

    Forumindlæg
    Plezz hjælp mig ! ! Imorgen skal mit studieretningsprojekt afleveres, og jeg kan overhovedet ikke finde ud af noget omkring de aktive stoffer som indgår i kemoterapi ! ! ! Har virkelig meget brug for hjælp ! Mvh. Stefanie
  • Mikroorganismer

    Forumindlæg
    I forbindelse med infektioner, hvorfor er det så vigtigt at kunne diagnoticerer mikroorganismer?
  • Perspektiv

    Forumindlæg
    Hey - Skal skrive større skriftlig opgave om perspektiv i matematik og kunne godt bruge lidt hjælp...Hvis der er nogen, der har beskæftiget sig med emnet og måske endda har skrevet en stor opgave - er de velkomne til at sende den til mig på [email protected]å større skriftlige opgaver i mat...
  • åhhhåh.

    Forumindlæg
    Hej folkens. Håber virkelig i vil hjælpe mig med denne her opgave, jeg kan slet ikke få den til at gå op! - Hvilket tal er en tiende del, af en kvart ,af en femtedel, af en halv af 12000 ?? PLEASE, hjælp.
  • Dimorfiske svampe?

    Forumindlæg
    hvad er en dimorfisk svamp? og hvad betyder dimorfisk? det kunne jeg godt tænke mig og vide.
  • irak krigen?

    Forumindlæg
    var irak krigen bare en gentagelse af vietnam krigen?Jeg skal til at skrive en opgave, hvor jeg skal drage paralleler mellem irak krigen og vietnam krigen. Er der nogle der ved hvodan kan sammenligne de to begivenheder?
  • Olie ligger sig oven på vand

    Forumindlæg
    Olie ligger sig oven på vand fordi, olie har en lavere densitet end vand Er det korrekt?
  • Funktionelle grupper

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spørgsmål ang. funktionelle grupper. Hvordan definerer man det?
  • Hvorledes siger man!

    Forumindlæg
    Hejsa, Hvordan siger man "God læselyst" eller "God fornøjelse" på engelsk.... Siger man ikke love of reading eller hvad? Camilla
  • hurtig svar: public service

    Forumindlæg
    er det ikke noget med at public service programmer skal være neutrale i forhold til politiske holdninger ???
  • Gode råd...!

    Forumindlæg
    Hey...! Er der nogle som har gode råd til fysisik eksame???
  • ionforbindelser

    Forumindlæg
    Hejsa.. Hvordan vil i beskrive ionforbindelser?:)
  • metode, jeg forstår det ikke :( ?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen . Jeg skriver i samf og psykologi om identietsdannelse. Jeg har lavet et interview som er mit kvalitativ metode i samf. men hvad er min metode i psykologi. det indenfor humaniora... ?
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    100*e^(0.0005·(1 - x) - 0.000867·(1.0914^x - 1.0914)) = 50\n\nkan ligningen overhovedet løses? og i så fald, hvordan?
  • Bibliografi

    Forumindlæg
    Jeg har lavet en bibliografi som\n\n\\begin{thebibliography}{WW}\n \\bibitem{Landau} L. Landau, \\textit{Diamagnetismus der Metalle}. Z. Phys. \\textbf{64}, 629 (1930).\n\\end{thebiblioography}\n\nSå bliver artiklen skrevet som nr [1]. Når jeg så cit...
  • Spørgsmål!!! The new left

    Forumindlæg
    Hey..\nEr der nogen herinde der vil hjælpe og sige hvad forskellen er mellem:\nthe new left- i England\nthe new left- i USA ?\n\nOg forgik det i samme tid! \n\nJeg har virklig siddet den sidste dag og søgt på nettet og det hele, men ku' ikke findet et rimeligt svar!\n\nPå forhånd tak.
  • Avis

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan komme på nogle gode eksempler til en avis artikel? Genren til min avis er omnibus
  • Obervationssæt

    Forumindlæg
    Hej ved overhovedt ikke hvordan jeg skal komme videre med denne opg. er helt blank. Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd. Skriv et observationssæt, hvor middeltallet er 5, og typetallet 6. Håber i kan hjælpe mig til at få lavet et observationssæt.
  • Skriveprogram

    Forumindlæg
    Hej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka