Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14321 til 14340 af 23684
-
yahya hassan
Forumindlæghej, vil spørge om der er nogle der sidder med en analyse af " en radius af 100 meter" af yahya hassan. ville også spørge om der er nogle der har nogle gode analysemodeler til yahya hassans digte. -
Marxisme, er der en med et godt sjæl derude?
ForumindlægHej alle derude. Jeg er en smule/meget på skideren. Jeg ved godt at jeg er en idiot osv fordi jeg først har begyndt idag, men der er en god og personlig grund.. Er der en eller anden der kan hjælpe mig med at skrive videre på min delkonklusioner og som har forstand på marxisme?? Altså svare på n... -
"en handske" af Bjørnson
ForumindlægHej Jeg sidder og skal analysere "en handske" af Bjørnstjerne Bjørnson, men har lidt svært ved at finde ud af hvad handsken som svava kaster på Alf er symbol på sådan helt præcist.. Nogen der kan hjælpe? tak :) -
hjælp til novelle
ForumindlægHej Jeg har trukket mellem fantasi og virkelighed, som fordybelsesområde. jeg har derfor valgt teksten "Indbrud" af Steen Langstrup. er der nogle der har en analyse af den, eller vil hjælpe? -
DANSK ENGELSK - hjælp
ForumindlægNogle der har en rigtig god idé til et emne i fagene DANSK/ENGELSK.. Jeg har tænkt mig at analysere tekster men har ingen idé om hvad det overordnet emne skal være? -
Helle Helles mobil
ForumindlægHej! Er der nogen, som har en analyse af novellen "Mobil" eller ved hvor man kan skaffe en fra nettet evt. (Har ikke noget imod at betale for det), fra novellesamlingen Rester; forfatter: Helle Helle. -
genre i dansk
Forumindlægkan i ikke hlælp mig med genre i dansk som emne handler om ungdom og jeg har valgt digte som genre jeg vil gerne have en digte som handler om ungdom og analyse til den kan i ikke lige hjælp mig med den her emne -
HJÆLP! HC Andersen
ForumindlægHej, Jeg skal lave en mundtlig analyse af Gartneren og Herskabet. Jeg er rigtig på den, jeg har nemlig abslut ingen god perspektivering til den. Den er til imorgen, og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp. -
henrik pontoppidan
Forumindlægjeg skal lave en analyse af henrik pontoppidans tekst ''Tête à tête'' så hvis i har noget om den må I gerne skrive - på forhånd tak -
Hjælp til eksamen med bussen 2
ForumindlægJeg skal til eksamen her på onsdag, og er i gang med at analysere bussen 2 reklamen. Her vil jeg hører om der var nogen, som vil være behjælpelig med at hjælpe med nogle punkter? -
Hvad er metafor i digtet...
ForumindlægHej Jeg er ved at analyserer H.C. Andersens digt: " Danmark mit fædreland.." Og manlger bare at finde metafor. Hvad er metafor, og er der evt. nogen der kunne finde eksempler på det? -
Afgangseksamen
ForumindlægHej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd -
Det Haster !
Forumindlægjeg er ved at analysere Brobys " stridsmænd for det vi elsker ". Så hvad betyder: sidste blok: Låst dør favn-drunkner øksehug på forhånd tak. -
Et selskab af danske kunstnere i Rom
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at analysere maleriet "Et selskab af danske kunstnere i Rom". Hvor er de synlige og usynlige linjer? Hvor er der skygger og hvad betyder farverne. HVordan er deres ansigtsudtryk? -
Nogen der har lavet opgave om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Nogen der har skrevet om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Hjælp til DHO forsvarelse
ForumindlægHej Jeg vil spørger, om der er nogle, der kan uddybe hvad jeg skal svare på i følgende spørgsmål. 1) Hvordan har du konkret analyseret den litterære tekst? 2) Hvordan har du arbejdet med kilderne? -
Lyrisk i/jer?
ForumindlægHej i forbindelse med en analyse i en sang i en eksamensopgave, skal jeg kigge på personer og fortællere. Jeg ved at der er et lyrisk jeg og et lyrisk du, men er der noget der hedder et lyrisk i? Og hvis ikke, hvad kalder man det så? Knus Amalie -
kids'' tv gets green light
ForumindlægHej.. Er i gang med at lave en analyse af "Kids' tv gets green light", nogle som lavet denne før, så jeg kan få lidt inspiration... Kunne virkelig bruge noget hjælp! -
brevanalyse? hvordan?
Forumindlæghar søgt på nettet og i min dansk bog men kan intet finde generelt om brev analyse eller postal genren? nogen som kan hjælpe mig eller henvise mig til noget om brev genren?
