Søgning på: historie noter hf. Resultater: 14361 til 14380 af 33009
  • Hvordan vil i oversætte det?

    Forumindlæg
    hej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd.
  • Hvad vil I mene min SRP ligger til?

    Forumindlæg
    Hej Har skrevet i samfundsfag A og historie A, og har fået min karakter i dag. Ville bare lige høre om, hvad I synes min opgave fortjener? Mange tak.
  • Kolonisering Indien

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive SRP i engelsk og historie om afkoloniseringen i Indien, og ville høre om nogen af jer har skrevet om det før (hvad har i analyseret i engelsk) og hvad kom i ind på? :)
  • SRP Kemi - Alkymi forsøg?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til at skrive SRP om Alkymi (Kemi - Historie) men jeg kan ikke finde et forsøg, så ville lige spørge om nogen kendte et jeg kunne bruge?
  • SRP

    Forumindlæg
    Hey, skriver SRP i historie/engelsk og kan rent faktisk ikke huske om analyse delen skal være på engelsk?
  • HJÆLP EMNE TIL STUDIERETNINGPROJ.

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med et emne?? MAT-A, Historie A... Den ny reform... Please... Det ville være superrrr lækkert med masser af hjælp! Takker.
  • de syv parametre - forholdet mellem enkelhed og dybde

    Forumindlæg
    hvad vil det sig, at jo enklere filmen fortæller sin historie, jo større mulighed er der for at give den en dybde på grund af inferens?
  • Die letsten kinder von Schewenborn

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan godt give mig et kort referat af hvad den handler om på dansk. Det vil hjælpe rigtig meget Tak. skal skrive et referat om historien til på fredag...
  • hjælp til STIL

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg skal skriv en historie (om et Billede) , hvor billedet kunne være en beskrivelse af noget i historien. Historien skal være henvendt til en voksen læser i et ugeblad eller i en avis er der nogen der kan give mig nogle god råd hvad jeg skal lægge mærke til på billedet/male...
  • Diskussion

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg er igang med at skrive en historie rapport, og ville lige hører om i har nogle gode råd til hvordan man skriver en diskussion? På forhånd tak :)
  • Hjælp til konklusion

    Forumindlæg
    Hvordan starter man helt præcist en konklusion, og hvad ville være bedst at have med i sin konklusion, ps.det til en tværfagligopgave dansk/historie
  • En venlig sjæl derude?

    Forumindlæg
    Er der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz.
  • En venlig sjæl derude

    Forumindlæg
    Er der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz.
  • Oliekrisen 1973?

    Forumindlæg
    Skal skrive en opgave om, udviklingen der førte til den 1. oliekrise 1973. er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skriver i fagene: International økonomi og historie
  • Den Amerikanske Borgerkrig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver Dansk/Historie opgave om den Amerikanske Borgerkrig og uafhængighedserklæringen. Hvis der er nogen som har en opgave som de gerne vil sende, må de meget gerne sige til :-) som inspiration.
  • brænd på bål

    Forumindlæg
    I Finland var der flest mænd der blev brændt på bål, er der noget der ved noget om det.. der har en go kilde? og om Islands historie om heksebrænding?
  • 2 årsopgave !

    Forumindlæg
    I 2 årsopgave stx historie, må man ikke lave underoverskrifter til de forskellige afsnit? Er i tvivl om man bare skal skrive ud i et?
  • Heksebrænding/drukning

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen der ved noget om heksebrænding i Finland? - altså om at der var flest mænd og har nogle kilder? Og Islands historie vedgående heksedrukning?
  • kildekritik i srp

    Forumindlæg
    hej, jeg har matematik og historie på A niveau... jeg vil gerne vide hvordan jeg skal være kildekritisk i min SRP, jeg har nemlig ingen anelse
  • In og Im

    Forumindlæg
    hejsa er der ikke lige nogle der vil oversætte denne sætning: Pointen i denne historie er, at hvordan man bliver ændret fra en personlighed til en anden. Og hvornår bruger man im og in