Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 14401 til 14420 af 23684
-
Essay - "En Københavner I Jylland"
ForumindlægHey:) Er der nogle herunde som kan hjælpe mig med nogle spørgsmål til en analyse af Essayet "En Københavner I Jylland"? Håber der er nogle søde mennesker som måde kan hjælpe. På forhånd tak :))))))))) -
Den lille Idas blomster
ForumindlægHej! Jeg sidder lige og er ved at lave en analyse og fortolkning af Den lille Idas blomster skrevet af H. C. Andersen. Men synes det er meget svært. Er der nogle der har forslag til hvad jeg kunne arbejde med? -
nationalsangen, appelformer??
Forumindlæghej jeg er i gang med at analysere den danske national sang og jeg har fået til opgave at fortælle hvilke appelformer der bliver brugt i sangen er der nogle der kan hjælpe med det ?? på forhånd tak -
Stemningsbeskrivelse af sang?
ForumindlægHej.. Jeg skal analysere en sang i dansk, hvor jeg skal fokusere mest på stemningsbeskrivelsen. Er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg skriver sådan en stemningsbeskrivelse? (: På forhånd tak, Jeanett -
METODER - SRP!!
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilken metoder jeg bruger i psykologi. Jeg skal skrive om skizofreni, og i psykologidelen har jeg 2 cases som jeg skal analysere, så hvilken metode er det? -
Tyveri, Radiator - budskab.
ForumindlægGodaften. Jeg er ved at analysere Tyveri, Radiator. Men jeg kan simpelthen ikke se et budskab i dette store rod af samfundshad og aggressivitet. Kan nogen hjælpe? -
Askepot og jungiansk tolkning
ForumindlægHej Allesammen Jeg er ved at lave en stil om askepot hvor jeg skal analysere den med jungiansk tolkning. Kan i ikke give mig nogle svar så jeg forstår det?? Mvh. Mads -
Markedsføringsplan - Hjælp søges
ForumindlægJeg skal lave en markedsføringsplan, men hvilke modeller skal jeg anvende til at analysere interne og eksterne forhold i lejligheden? Udover SWOT. Vi snakker om det første step i markedsføringsplanen. -
Det rummelige menneske. Jens blendstrup
ForumindlægJeg er ved at skrive en stil om "Det rummelige menneske" hvor jeg skal analysere og fortolke teksten. Er der en der kan hjælpe mig med hvad forfatterens hensigt kan være? -
Kan du anbefale en god bog?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere en bog (til en boganmeldese) Det er meget vigtigt, at personen udvikler sig igennem bogen. Kender i måske en god bog, hvor personen udvikler sig? -
Rettelse af eng-stil, stx-a
ForumindlægHey. Er der nogen der vil være så elskværdig at rette min engelsk-stil igennem for grammatiske fejl, selve analysen skulle være god nok. Vedhæftet På forhånd tak! -
Mountolive af LAWRENCE DURRELL
ForumindlægHej! Jeg er ved at analysere et billede hvor denne bog står mellem en salmebog og et par andre. MEN hvad handler denne Mountolive om? er der en der kan give et kort resume? -
Blicher sildig opvaagen (Romantikken) HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skl undersøge hvorfor sildig opvaagen passer ind til romantikken, er der nogle der kan jælpe med at svare hvorfor, og er der tilfædigvis nogle der har en analyse af den. Tak! -
Matematik/Dansk Gyldne snit
ForumindlægNogen der har skrevet SRP i dansk/matematik om det gyldne snit og billede analyse? Kunne godt tænke mig at se nogle opgaver omkring det, og kan ikke finde nogle her på studieportalen. -
Hej
ForumindlægEr der nogen som har analyseret teksten Skatten af charlotte Weitze fra ¨¨mørkests egene. fortællinger fra 2005 så jeg lige kan se et eksembel, det ville være en rigtig stor hjælp :)? -
Engelsk litteratur - Hjælp
ForumindlægJeg skal skrive SRP om identitet og sociologi, med fokus på facebook og unges identitetsdannelse. Jeg mangler noget engelsk litteratur jeg kan analysere, er der nogen der har et bud? På forhånd tak.. -
Hjæææælp !!
ForumindlægHeej .. Jeg vil bare lige spørger hvad dette betyder/hentyder til "man slår 2 fluer med en smæk" ?? Vil meget gerne have et hurtigt svar, da jeg er igang med at analysere et tekst og vil også inddrage det.. -
Flyv fugl! Flyv
ForumindlægHej folkens Er der ikke en sød sjæl, der vil jeg hjælpe med at analysere samt fortolke digtet " Flyv fugl! Flyv" af Christian Winther fra romantismen. Tak på forhånddd.... :((( -
Geomorfologisk Trekant
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har fået en rapport for om Lille Vildmose. Jeg skal analysere landskabet Lille Vildmose med den Geomorfologiske trekant, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gøre. Er der nogle som kan hjælpe? På forhånd tak :-) -
Påvisning af ioner - Sulfat og Carbonat.
ForumindlægHej, Jeg skal analysere produkterne efter afbrænding af krudt. Derfor skal jeg påvise carbonationen samt eventuelle svovlforbindelser (sulfat?). Hvorledes kan jeg bære mig ad?
