Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 14441 til 14460 af 52987
  • Analyse og fortolkning

    Forumindlæg
    hej er der nogle der kan hjælpe mig med at analyser novellen lønningsdag af martin andersen nexø har virkelig brug for hjælp ? tak på forhånd
  • The ice place HJÆLP

    Forumindlæg
    Hey nogen der har lavet en stil om den novelle der hedder the ice place?? Kunne virkelig godt bruge lidt inspriration
  • Microsoft word

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville lige spørger om der er nogen der kender en hjemmeside hvor man kan downloade Microsoft Office/Word på internettet.. Jeg har virkelig brug for det nu. det vil være en stor hjælp. På forhånd tak...:)
  • indexberegning

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg står og skal til årsprøve i samfundsfag i morgen og er virkelig i tvivl om hvordan man laver index beregninger.. er der nogle der kan hjælpe mig ville det være skønt..;-)
  • Fortolkning af engelsk tekst "Death of an..."

    Forumindlæg
    Er der nogen der har læst digtet: "Death of an irishwoman" af Michael Hartnett, som forstår hvad det handler om ? Det forvirrer mig, og har virkelig brug for hjælp ! :(
  • Hjælp til Integrale opgave

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan virkelig ikke forstå denne (vedhæftede) integrale opgave. Hvordan skal y=2 hjælpe mig med at finde de to stamfunktioner?
  • Økologisk fodaftryk

    Forumindlæg
    Hvor stort er Danmarks økologisk fodaftryk komparativt set? Jeg har virkelig brug for hjælp til dette spørgsmål da jeg skal bruge det til en aflevering
  • Grafisk afbilding!

    Forumindlæg
    Kender i et godt og ikke mindst nemt program til at lave grafiske afbildinger med? Jeg ville virkelig værdsætte lidt hjælp!
  • Folkeviser

    Forumindlæg
    Vi har fået et spørgsmål der lyder: Hvad hedder de to genre ridderviser der findes. I min verden findes der kun den ene slags. Er der virkelig to slags ridderviser?
  • Integraleregning

    Forumindlæg
    Nogen der kan give et godt eksempel på integraleregning i det virkelige liv. Måske inden for kemi, noget med en graf ? På forhånd tak!
  • stastistik .. NU!

    Forumindlæg
    Hej! Er der en som kan bruge Hypostat og har det ? Jeg har virkelig for hjælp lige nu .. Det drejner sig om få opgaver ... Håber på et svar med det samme .. plz
  • Analyse af "Livet og kærligheden"

    Forumindlæg
    HJÆLP. ER DER NOGEN AF JER, DER HAR ANALYSEN AF "LIVET OG KÆRLIGHEDEN" AF NIELS HAV ??? PLEASE SEEEEEEND Har virkelig brug for en inspiration!!
  • Industrialiseringen... Haster!

    Forumindlæg
    Hej derude.. Har virkelig brug for hjælp da jeg er gået i stå i industrialisering , i forhold til hvorfor den kom og hvilke følger den havde?
  • Hjertet og kredsløbet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal skrive biologi rapport om hjertet og kredsløbet, man kan ikke helt bestemme mig for en problemstilling. Hvis der er nogen der har ide ville du virkelig hjælpe mig?
  • Rettelse! Grammatiske og sproglige fejl.

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil være så søde at rette min dansk stil indenfor grammatiske og sproglige fejl. :) Håber virkelig der er nogen der vil! :) God aften :)
  • sekundære kønskarakter

    Forumindlæg
    Hej jeg er virkelig på spanden og har fået stillet dette spørgsmål gør rede for dannelsen af de sekundære kønskarakter i puberten hos drenge og piger. hjælp tak :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til oversættelse af dansk til latin. sætningen hedder: Vogter og beskytter familien håber virkelig der er en af jer derude i cyperspace der kan hjælpe mig
  • Nogen der kan hjælpe??

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare ligheder/forskelle imellem proportional vækst, lineær vækst og tilnærmelsesvis lineær vækst? har virkelig brug for hjælpen.
  • åååh HISTORIE OG DANSK METODER.

    Forumindlæg
    Hej. Virkelig vigtigt. Er der nogle der kender metoderne man bruger i historie og dansk i AT? Jeg skal til eksamen i morgen, og er helt på røven. Please. M
  • hjææælp :D

    Forumindlæg
    nogle som har en analyse af novellen IKEA fra sidsel falsig pedersen samling forholdregler? håber virkelig, for synes den er meget indviklet. kram louise.