Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 14481 til 14500 af 45492
  • vand

    Forumindlæg
    jeg vil gerne have hjælp til geografi jeg forstår ikke så meget hvad min lærer fortæller mig om vand derfor vil jeg gerne spørge om det med vandets omkreds om du vil forklar kort hvad det erjeg håber du forstår hvad jeg mener desuden er jeg ny her vil lige spørge for jeg svar i email eller her hv...
  • HV-spørgsmål til Spartacus oprøret?

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med, at finde et nemt men godt hv-spørgsmål til Spartacus oprøret?:-)
  • Delta t

    Forumindlæg
    Hej, var delta t ikke temperaturenforskellen (T_start - T_slut)?
  • Afstemning af redoxreaktion

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at afstemme redoxreaktionen mellem H2O2 og MnO4- i en sur væske?
  • EM-bølger/partikler

    Forumindlæg
    Hej Gælder det kun for lys, at dette også opfører sig som partikler, eller gælder dette fænomen fx også for røngtenbølger og mere generelt for alle typer elektromagnetiske bølger? Mvh. Emil
  • Lyrik og identitet

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Jeg skal snart have mine 9 klasse mundtlig eksamener og har lige trukke dansk mundtlig. Jeg trak som Tema identiet og som genre Lyrik. Udfra det har jeg to spørgsmål : 1. Går sange under lyrik ? 2. Kender i nogen gode digte eller andet indefor lyrik, der omhandler identitet ? T...
  • gennemsnit med ny skala

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg ville høre om der er en, som kan hjælpe mig med at regne gennemsnit ud.. Jeg går i 2.g, og er derfor under den nye karakterskala. Har fået at vide hvordan man gør med årskarakterer, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får eksamenskarakterer med ind i regnestykket...
  • hvilken karakter vil jeg få?

    Forumindlæg
    I et fag har jeg fået følgende karakter (det er et b-fag). Skriftlig. 1 år: Startede med et 10 tal, men fik 12 hele året. 2 år: Fortsatte mine 12 taller. I de sidste afleveringer fik jeg dog en karakter der var mellem 10-12, samt 10 tal, og en karakter der var 7-10. Der er én aflevering...
  • Kan ik hente opgaver!!

    Forumindlæg
    Hey.. er jeg den eneste der ikk kan hente opgaver?? Når jeg klikker på "hent opgaven" , åbnes der en ny side... men den er helt tom... har prøvet mange gange med flere forskellige opgaver... DET VIRKER IK!!! :o(
  • Etos, patos og logos?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for jeres hjælp. Jeg ved godt hvad etos, patos og logos er. Jeg har dog altid problemer med, at sætte det på f.eks. et læserbrev. Nogen der er gode til det og kan hjælpe? Jeg har gjort det, vil bare hører om det er rigtigt :-)
  • Bevis for krydsproduktet/vektorproduktet

    Forumindlæg
    Ganske enkelt, hvordan er beviset for krydsproduktet/vektorproduktet? Jeg ved godt hvordan man benytter og udregner krydsproduktet/vektorproduktet, det er ikke det jeg efterlyser, men beviset. På forhånd tak.
  • Dansk

    Forumindlæg
    Jeg er kommet lidt i tvivl. Når man skal skrive at noget blev udgivet i : Decmeber 2004 skal December da skrives fuldt ud? eller skal jeg skrive en forkortelse?? Dec. Hvad er grammatisk korrekt? tak
  • Oversættelse af spansk sangtekst

    Forumindlæg
    Hej alle. http://www.musica.com/letras.asp?letra=1790857 Jeg har en spansk sang som jeg gerne vil kunne forstå lidt bedre så hvis nogen lige hurtigt kunne referer hvad den handler om, eller oversætte den direkte til engelsk ville det være fedt! Eller hvis nogen har et link til en engelsk versio...
  • Injektiv

    Forumindlæg
    Hvad betyder injektiv i sammenhængen: "Funktionen tangesn er ikke injektiv, men begrænser vi definitionsmængden til intervallet ]-p/2;p/2[ er tan injektiv i dette interval" ?
  • Nanokemi

    Forumindlæg
    Hvis man har et molekyle, hvordan kan det så laves mindre. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad nano er.
  • Fibonacci

    Forumindlæg
    Nogen der kan give et eksempel på hvordan man manuelt udregner Fibonaccifølgen?? Help me ;D
  • halveringstykkelsen

    Forumindlæg
    Skal vise at intensiteten af gamma-stråling er en eksponentiel aftagende funktion af tykkelsen af det materiale det svækkes af... Har afbildet mine resultater i enkelt logaritmisk koordinatsystem, men kan så ikke huske hvordan jeg aflæser halveringstykkelsen på grafen???
  • Essay VS 2. verdenskrig

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive et essay om noget fra 2. verdenskrig, er der noget der har en idé om hvad der kunne skrive om? på forhånd tak
  • Integraler

    Forumindlæg
    Jeg går på stx 1. g. Jeg har set integraler i en masse opgaver her ude, men hvornår lærer man normalt om integraler? På forhånd tak!
  • diff

    Forumindlæg
    Hvordan differentierer jeg denne manuelt? Man både skal bruge differensreglen og reglen til differentiering af sammensatte funktioner: f(x) = (1250,69W/(4*pi *r^2))+(3576,45W/(4*pi*(500-r)^2)) På forhånd tak :D !