Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14521 til 14540 af 20009
  • hjaelper gerne ved hver oversaettelse

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen som til gengaeld kan hjaelpe mig med mine biologi indlaeg om elektroforese og hardy weinberg ville jeg virkelig glaede mig ;)med venlig hilsenjeg garanterer at i vil faa top karakter, hvad det angaar dansk ---> tysk oversaettelser ;)
  • korrekt analyse?

    Forumindlæg
    Hejsaher nogle sætninginger (som også skal oversættes til tysk, men vil lige være sikker på at jeg har analyseret rigtigt)- Franz laver selv maden. Han er meget dygtig, og vennerne roste maden. -Er det rigtigt at maden er genstandsled?Mvh Maria
  • sætning

    Forumindlæg
    jeg vil gerne sige følgende på tysk:"men gaden har ikke altid været hans hjem"kan man evt. sige:, aber die Strasse ist nicht immer sein Heim gewesen??
  • Hjælp til rettelse!

    Forumindlæg
    HeyHar netop skrevet en mindre tysk rapport om kz-lejre, (ca. 3 siders brødtekst), og tænkte derfor på, om der var nogen der lige gad og kigge den igennem? På forhånd tak-Pede c",)
  • Hitler

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en 2½ side lang tysk rapport om Hitler. Jeg har en masse oplysninger og har skrevet lidt, men tror det er helt forkert. Er der nogle der kan læse det igennem og evt. hjælpe mig videre?
  • filmen: der baader meinhof komplex

    Forumindlæg
    Er der nogle venlige sjæle herinde, der har set filmen? skal lave en karakterisk af Andreas Baader fra filmen på tysk, men var ikke i skole den dag de så den :( er der nogen, der måske kan skrive på dansk hvordan han fremstår i filmen ? :)
  • Ekstemporaltekster b-niveau

    Forumindlæg
    Hej...dagen kom og jeg fik at vide hvad jeg skulle op i til eksamen som så blev TYSK... uheldigvis men nu når det er sket spørger nogen om nogle ekstemporaltekster de kunne lægge ud som man kunne øve sig på dem??Håber jeg får noget hjælp... :S
  • Ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    Hej med jer..Kan se at der allerede er lagt nogle ekstemporaltekster ud, men da jeg skal til eksamen i tysk A-niveau ville det være rart med nogle tekster på A-niveau. Håber nogen kan hjælpe..
  • Perspektivering -eksamen?

    Forumindlæg
    Hej derude! Er det vigtigt at kunne perspektivere til eksamen i tysk på B-niveau?Jeg sidder nemlig her og forbereder mig, og skal vide om jeg skal læse hele pensumet eller kun dét jeg kan komme op i??? Hvad siger I?
  • vera raucht eine

    Forumindlæg
    HJÆLP HJÆLP HJÆLP! Desperat efter lidt hjælp.. da tysk ikke er min stærke side har jeg problemer med denne tekst.Også Nora hat Hunger og Ruth langweilt sich.. Så hvis nogle kan komme med et lille referat hvad de handler om ville det være great. Kan slet ik forstå dem.
  • Præsentation?

    Forumindlæg
    Hejsa..Ska op til tysk årsprøve her i morgen. Er der nogle som kan give nogle tips til hvad man kan præsentere? Altså hvad man kan sige når man kommer ind til lærer og censor? Evt. nogle gode råd undervejs ;) Tak..
  • hm, er det rigtigt?

    Forumindlæg
    Er i tvivl om hvordan man siger "vi har selv ansvaret for vores eget liv" på tysk... noget i retningen af "wir haben nur selbst die Verantwortung für unsere leben" Er der nogen der kan hjælpe mig? :)
  • Lili Marleen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til tysk eksamen på mandag. Og jeg har virkelig ingen gode notater til bogen og filmen Lili Marleen. Det gælder sz. 41+48-71. Hvis nogen tilfældigvis har nogle gode noter, vil i så ikke kontakte mig.
  • Erlkönig, Jamben und Anapästen!

    Forumindlæg
    Jeg er ved at forberede mig til tysk eksamen, og nu er jeg så kommet til spørgsmålet om, hvorvidt "das metrum" i digtet er en jambe eller en anapæst und so weiter. Er der nogen som kan hjælpe mig?!?! Please!!
  • Eksamen ??

    Forumindlæg
    Er der nogen, som vil forklare mig, hvordan den mundtlige tysk eksamen foregår?Altså - hvor lang tid har man at forberede sig i, oversættelsen osv...Har smidt min seddel væk, jeg har fået udleveret af min lærer.På forhånd tak! :0)
  • Inretnig af butik?

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået et opgave i Tysk, som hander om jeg skal lave en tegnig over en butik og en (inventarliste,) men ved ikke rigtigt hvad en inventarliste er så jeg kan ikke gå igang med det. en tegnig er nemt men forstår ikke det der inventarliste.. håber i kan hjælpe ((:
  • Længde af stil/oversættelse?

    Forumindlæg
    HejEn ting der har undret mig en del gennem det først år på en gymnasial uddannelse er i tysk, at en stil/oversættelse efter vores lærers mening kun skal fylde 20 linier..Jeg troede der var større krav, men hvad er jeres erfaringer??Hvor lang skal jeres være?
  • ledene i sætningen

    Forumindlæg
    Hey! Jeg sider her med en tysk aflevering, der er nogle sætninger der skal oversættes, men jeg sider fast i en sætning, som lyder sådan: Vi har en grøn plante hjemme hos os. Håber i kan hjælpe:)
  • Dæmning-sætninger

    Forumindlæg
    Hejsa :)Jeg skal bruge følgende på tysk:Oppe i Trolhättan var der sommerfest og da vi alligevel var der for at se dæmningen åbne sluserne klokken 8, gik vi lidt rundt. Vejret var pragtfuldt, og det var super hyggeligt!På forhånd 1000 tak!
  • word 2003!

    Forumindlæg
    Hvorfor kan stavekontrollen i word 2003 ikke rette køn i min tyske stil altså der, das, die, dem osv.?? Det plejer den da at kunne??? Kan i hjælpe er helt ude på herrens mark her!