Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 14581 til 14600 af 65601
-
dansk eksamen.
Forumindlæghej alle. anne linnet har fra tove ditlevsens digt synget der bor en ung pige. kan bare ikke finde hvilken betydning det har betydet? altså hvad hun fx vil vise med sangen. fordi først er det udgivet som digt og så sang.det er ligesom barndommens gade fx håber virkelig I kan hjælpe mig! /signe -
Mediefags eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i mediefag ting på imorgen og vil gerne have nogle på plads. jeg vil gerne have nogle forklaringer på disse ting hvis muligt: Komposition, spændingskurve, overtagsmodel, kontrktmodel, aktantmodel, antal sekvenser, forløb. Hvad skal jeg fremstille i disse forskellige ord? -
HJÆLP! :O eksamen!
ForumindlægHej alle har lige trukket teksten Wiedersehen mit Vater under emnet Gesischte Durch Literatur så hvis der er nogle der har noter til særligt min hovedtekst men måske også til emnet i alt almindelighed vil i så ikke plz skrive her eller sende det til min email lassewitt@hotmail.com På forhånd ta... -
EKSAMEN I MORGEN!!
ForumindlægTjek spørgsmålet omkring "Brüderchen und Schwesterchen" under samme emne (tysk). Tak.. -
Tysk eksamen NU
ForumindlægNogen der kender til teksterne: Ohne Gepäck Ich war noch niemals in New York Hvis nogen gør er jeg specielt interesserede i fortolkninger og perspektiveringer i forhold til emnet identität. -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg har trykket "Varmeenergi". Nogen der kan forklare mig hvad energibevarelse, specifik fordampningsvarme og specifik smeltevarme er? -
HASTER. Eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle der ved noget om historieeksamen. Jeg har trukket emnet Vietnam: Geneve-konferencen. - Jeg har først præsenteret mine kilder - Så har jeg lavet kildekritik på de kilder jeg har fået udleveret, her har jeg lavet en fælles, da alle kilderne minder om hinanden. - Så har jeg skrevet en kort... -
Eksamen 2006
ForumindlægNogen som har lavet nogen af opg. i dansk A HH fra 2006? -
Eksamens projket
ForumindlægHey alle Nogen der har nogle gode ideer til at produkt mod hovedpine? Eller nogle andre problemstillinger indenfor hverdagen som vil gøre ting nememre og hurtigere? -
HJÆLP til eksamen imorgen!
ForumindlægSamf på B-niveau: Mit tema hedder: "På vej til et markedsdemokrati" Har så nogle artikler omkring Thornings problemer ang. de reformer hun vil have igennem (hun kan ikke gøre det, og samtidig få den gevinst ud af det hun ønsker, pga. Venstre enhedslisten og R). Har tænkt mig at ... -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til dansk afgangseksamen her om en måneds tid. Jeg har et digt, eller sang, "Stjernekrig" skrevet af Elisabeth Gjerluff Nielsen, men hvis der er nogen, som gider at hjælpe mig, ville jeg blive glad. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om digtet er et dramatisk eller episk dig... -
Samfundsfags eksamen - hjælp
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om EU og de fire dansk forbehold, og jeg mangler en ordentlig problemformulering. Nogen idéer? Hjælp!! -
EKSAMEN REPORTAGE
ForumindlægHej Jeg skal analysere og skrive en synopse om en reportage. Hvordan skal den bygges op? Hvad er vigtigt at have med? evt. andet -
AT-Eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
AT-eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg inden længe skal op til afgangseksamen i engelsk og mit problem er at jeg simpelthen er tom for ideer til hvad jeg skal snakke om. Mit overemne Teen life, så skal snakke om noget der passer til dette. Håber i kan hjælpe med inspiration og har en masse gode i... -
AT-eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation, at jeg skal op til AT imorgen. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg ville lige høre om der er nogen som er intresserede i at hjælpe mig med noget, som virkeligt haster. Jeg kunne godt tænke mig, at ... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægKan det tælle ned, hvis man har fortolket den første del af en novelle anderledes, end den nok burde være blevet? Jeg argumenterede for det med citater, men jeg kan godt se nu, at det nok betød noget andet. Resten af novellen forstod jeg godt, og tror også at min analyse og fortolkning er dybdegå... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der lige vil kigge min dansk analyse igennem? Kan ikke rigtig komme videre og det haster. Tak på forhånd ;) Hos regnormene analyse: Sprog: Billedsprog: ” Selvom mor altid var sød og gerne ville snakke med hende, så føltes det som om Regitze var lukket in...
