Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14661 til 14680 af 109300
  • Prøver/fforberedelse

    Forumindlæg
    Nogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på.
  • Opgave i opgavesæt

    Forumindlæg
    Kan nogen forklare hva jeg ska gøre?
  • en

    Forumindlæg
    gang ud i parenteser : (-4+b)(b+3)(denne regnestykke) Er det her rigtigt udregnet?: (-4+b)(b+3)=(-4)x3+bxb+bx3=-4v-12xb^2+3b=-b^2-b-12 ?
  • at

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt på at vælge historie og psykologi som bærende fag til min studentereksamen i AT. Er der nogle idéer og forslag til hvilke emner jeg muligvis kan arbejde med?
  • kemi A

    Forumindlæg
    Hej. har nogen mon lavet studentereksamen august 2003 i kemi ? For jeg har problemer i de sidste par stykker og det er lidt svært at opskrive herinde, så ville gerne snakke om det med en der har lavet det ?
  • Haster. Drejer sig om en hjemmeside,

    Forumindlæg
    Hejsa. Skal finde evalueringen af studentereksamen fra 1999 i latin, men kan simpelthen ikke finde den. ¨å derfor håber jeg at nogen evt. kan hjælpe.PÅ forhånd tak..
  • Fransk eksamens-læsning tilbydes

    Forumindlæg
    Hej Kom du op i fransk til studentereksamen og har brug for intensive private fransk-sessions med erfaren underviser, så er du velkommen til at kontakte mig. Undervisningen foregår i Hellerup. Sincèrement Thomas
  • Dansk mundtlig

    Forumindlæg
    hey derude.. nogen der har været til mundtlig studentereksamen i dansk , der ville give mig nogle gode råd.. fx til hvordan eksamen foregår, og hvad der skal lægges vægt på..osv
  • essayopgave

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har skrevet et essay om teksten "For Their Own Survival"? Den er skrevet af Ursula Hegi og var vist opgivet til studentereksamen maj-juni 2004
  • Opgaveark "At fare vild"

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har skrevet en af de danske stile fra opgavearket "At fare vild" fra Studentereksamen August 2004. Jeg er ret lost og kunne virkelig godt bruge noget inspiration....På forhånd tak :)
  • kemi opgave?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på om der var nogen der havde lavet kemi studentereksamen i 184??Jamen har lavet ngle af dem, emn er overhovedet ikke på det udregninger og svar jeg har??Er der nogen der måske kunne hjælpe mig??På forhånd tak :)
  • hvor på uvm???

    Forumindlæg
    hey...har ledt en hel del på uvm.dk, men kan ikk finde studentereksamen i skr. mat 3-årigt a-nivuea frs aug 2005 - nogen som kan hjælpe?
  • (Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster

    Forumindlæg
    Hejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den!
  • Gunlaug Ormstunges saga

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til studentereksamen i dansk tirsdag d. 20/6 og vile blive super glad hvis nogen havde en analyse og evt fortolkning af Gunlaug Ormstunges saga...mvh Pia
  • Ang. GSK

    Forumindlæg
    Hej Hvis man dumper 2 adgangsgivende fag til sin studentereksamen, kan man så tage fagene igen på gsk med SU på et halvt år? Er det muligt at vinterstarte på uni?
  • vedr. specifikke adgangskrav og universiteter

    Forumindlæg
    Hvis man opfylder de specifikke adgangskrav med en høj karakter, men ikke har en fuld studentereksamen, Kan man så stadig søge ind på en uddannelse på kvote 2 ? Synes ikke jeg kan finde frem til svaret.
  • The Diamonnd Mine

    Forumindlæg
    Nongen der ligger inde med oplæg eller besvarelse af "The diamond Mine"? Den blev brugt til studentereksamen sidste år på sproglig A niveau!
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ?
  • samfundsfag, perspektivering?

    Forumindlæg
    Så står samf. studentereksamen A fordøren i morgentidlig 10sharp. En ting som jer er i tvivl omkring, skál der perspektiveres til de opgivede aktualitets artikler som der er blevet gennemgået i løbet af året?
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej. hvis man afslutter en gymnasiel studentereksamen i 2008 tæller studieretningsopgaven med i de 10 eksimner man skal op i I alt og tæller AT eksamen både som en mundtlig og en skriftlig i de 10 eksaminer??